Zwanger worden of niet?

Hoi hoiiiiiiiiiii !!!!

Dames, ik ben er weer haha ! Leuk om te lezen dat jullie zo aan me denken hiih
Maar alles gaat hier toppie !   IK geniet ontzettend van mn nieuwe baan, Het is zwaar maar super leuk ! je merkt niet eens dst je 10 uur achter elkaar werkt, echt het is zo om !

Nathalie.. Ik ben idd altijd druk.. nou ja druk.. valt echt 100% mee hoor !! Ik werk nog op 3 plekken he.. en mn oude werk is maar 5 uurtjes dus valt mee gelukkig
Mooi dta je weer wat beter slaapt meid !
Ik heb geen idee of je je ei nu al hebt.. lijkt me wel wat vroeg.... hmmm

Frieda.. Leuk dat je moeder weer komt !!!   Geniet er lekker van !
Enne.. dat van je manlief... Lullig hoor ! Begrijp je helemaal dat je giga kwaad werd.. mannen.... zucht.... haha

Bloemetje.. Hoe was het in Begie??? lekker genoten???

Mitsj..Als ik jou was zou ik idd naar de ha gaan om te vragen of het wat uit maakt dat je man maar 1 bal heeft.   (volgens mij maakt dat niks uit,want iemand die ik via via ken, die heeft ook maar 1 bal (had teelbalkanker) en die heeft nu een kerngezonde zoon !   was in 2e ronde zwanger.. ) maar vragen kan altijd !!

Pieker... eh... ben even je naam kwijt.. Maar WELKOM !!!
Het is heel normaal om zo te piekeren dat heeft iedereen ! Je moet er gewoon niet te veel mee bezig zijn (wat je onbewust juist wel doet haha)

Dames, ik hoop dat we allemaal SNEL zwanger zullen raken ! (zou mooi zijn allemaal tegelijk hihihi)
\Maar net als voorgaande dagen zul je mij hier niet veel treffen..   (SORRY!!!)
Vind het super om jullie ervaringen etc te lezen en ben echt giga blij dat jullie naar me "luisteren"   en zo lief voor me zijn   !! THANKS !!!
Maar...Wil er toch niet meer iedere dag mee bezig zijn..   Dit omdat ik me dan van binnen helemaal gek ga maken (ben ik bang)
We zijn natuurlijk nog bezig om zwanger te worden, maar ga ook bezig om nu echt eens te afvallen en wil me 100% in mn nieuwe job kunnen geven..
Natuurlijk kom ik wanneer ik kan langs wippen om mee te kletsen, maar het kan dus best zo zijn dat ik om de 2 dagen kom.. Maar gewoon door kletsen meiden ! Ik lees alles en reageer zeker !!!

MEIDEN WE GAAN ER VOOR   !!!! :)

Mitsj,

Ik heb afgelopen maandag mijn spiraal laten verwijderen omdat deze waarschijnlijk niet helemaal goed zat. Deze begon te irriteren waardoor ik al een maand met behoorlijke pijn in mijn   buik liep... niet echt prettig. Maar dat had je als het goed is meegelezen :p
Ben wel aan de pil geweest maar ook daar kan ik niet tegen dus nu regenjasjes....
wat ik echt bijzonder vervelend vind!! GRRRR
maar goed....

Piekerbol,
Zoals Nathalie al zegt, je cyclus zal waarschijnlijk (dus misschien) niet meer hetzelfde zijn. Al hoop ik natuurlijk dat het gewoon bij het oude blijft.
En alle vragen zijn hier te stellen... geen vraag is hier volgens mij te gek..
maar dat zal je al wel een beetje gelezen hebben??
Heb je trouwens eerst alles doorgelezen hier voor je een reactie plaatste?? anders ben je wel even bezig geweest!!

Nathalie... ik dacht dat jij je op de bank geinstaleerd had.... al weet ik dat dit natuurlijk veel gezelliger is!!

Liefs,

Frieda

PS: Bloemetje... welkom terug... :D

Hoi dames,

Bloemetje is dr weer hoor. Na een vermoeiend en slopend weekend.
haha maar echt genoten, en een stuk gekalmeerd.
dus nathalie, ik ben weer geland hoor. natuurlijk hoop ik het nog stiekem wel, maar hoofdje is stukje rustiger nu.

Frieda, jammer dat je nog steeds zo moe bent, en wat balen van die ruzie met je vriend, maar kan het goed begrijpen dat je dan ff erg kwaad word. maar gelukkig begreep hij het.

Piekerbol, van harte welkom.

sorry datik op de rest niet reageer nu, vanaf morgen ben ik weer helemaal bij jullie meiden.

liefs.

hoi,

hier ben ik weer eens ff.
zo stil hier vandaag?
nou, ben net bij de dokter geweest.
heb last van hartkloppingen, nu weer erger dan aantal maanden geleden, daar moet ik nu meer medicijnen voor nemen, meer van me huidige.

en omdat ik al hele week buikpijn heb, toch maar eens naar laten kijken.
nou ja, kunnen dus drie dingen zijn

of ik heb een sluimerende blaasontsteking, waarvan buikpijn komt(maar zit meestal niet op die plaats)
of ik ben zwanger(maar daar wou hij niets over zeggen, want dat kan je niet altijd voelen, en hij wil eerst weten van die blaasontsteking.(maar denk zelf dat het dat niet is) want ik merk daar niets van. ik kan goed plassen en heb geen pijn bij plassen)
of het is iets bij eileider, eitje dat later is gesprongen of springt, wat niet wil knappen waardoor je vocht vasthoudt. maar dag van uitgerekende eisprong heb ik best veel last daarvan gehad, dus volgens mij heb ik toen eisprong gehad.

dus ja, het blijft spannend hier he.
hihi.

liefs

Hi Meiden, ja Bloemetje ik had vandaag nog niet gekletst hier dus tis stil hè, hihih
Fijn dat je leuk weekend hebt gehad, ook al was het intensief. Wat hebben jullie allemaal gedaan dan? Goed van je dat je naar de ha bent geweest. Word je urine er/of bloed nu onderzocht ofzo? Als jij ongi word heb je dan een week voor de tijd ook zo'n buikpijn of nergens last van? Je nod komt steeds dichterbij meis. Spannend hoor.
Wat gaat de ha nu verder doen dan?

Maike Sanne, gezellig dat je er weer ff was meis. We begrijpen best dat je het druk hebt en je wilt richten op je nieuwe baan en andere belangrijke dingen. Het draaid immers niet alleen om zwanger worden hè. Als je lekker in je vel zit en het goed met je gaat, dan komt het zwanger worden ook wel een keertje. Das denk ik beter dan er TE veel mee bezig zijn. Maar zou het wel heel gezellig vinden als je af en toe laat horen hoe het met je gaat. Maar dat komt vast wel goed volgens mij.

Frieda hoe is ie met jou meis? En met de kleine meid? Heeft ze haar kiesje er al door? Of ben ik nu in de war?

Hier druk dagje gehad ondanks dat ik geen verplichtingen in mijn agenda had staan. Vanmorgen is mijn hulp geweest die voordat het wet wmo werd bij mij paar uurtjes hielp in de huishouding. Ik heb nu een maand zonder hulp gezeten en we redden het gewoon niet. Dus ze heeft ons ff geholpen met de grote dingen. Badkamer goed gedaan, ramen aan de binnenkant gewassen en woonkamer grote beurt. Dus tis weer lekker fris en fruitig hier. Zelf heb ik ook niet stil gezeten, wat dat kan ik niet hoor als iemand me helpt. Dus ik heb de was gedaan, en die opgeruimd en de schuur waar de wasmachine staat opgeruimd en lap over heen gehaald. Geeft een fijn voldaan gevoel, maar ben kapot. En toen net ook nog verschillende winkels gehad omdat ik dingetje moest halen die ik steeds vergat. En ben ik uiteindelijk nog de wc blokjes vergeten. Nou bekijk het maar hoor. Ik kan niet meer! Ga nu echt rustig aan doen, heb weer teveel in 1 dag willen doen, domdomdom i know, maar ja als je lekker op dreef bent is het moeilijk die stop erop te zetten.

Fijne middag nog en tot later. Liefs Nathalie

hoi,
nathalie, moet morgen ff urnie binnen brengen, wilde het net doen, maar krijg geen potje vol, aaaah, dan word ik weer gek hoor hihi.
en verder rustig afwachten.
normaal voor ongi heb ik deze buikpijn echt niet, en blaasontsteking zegt me gevoel dat dat ook niet kan. hij heeft ook aan buik gevoeld, maar daar wou hij verder niets over zeggen.
heb het gevraagd of hij het kan voelen, maar daar wil hij geen uitspraak over doen, omdat hij eerst wil weten of die buikpijn van blaasontsteking kan komen, ze kunnen het niet altijd goed voelen. dus daar wou hij liever niets op zeggen,
kan het ook wel begrijpen, hij kan het verkeerd hebben, en dan.
verder afwachten, nod komt steeds dichterbij idd.

het word spannend. heb net een test van kruidvat gedaan, want wil het beetje gaan weten nu, omdat ha er zo vaag over deed. als je goed kijkt lijkt het of er tweede streepje is, maar dan moet je goed kijken, dus die beschouw ik maar gewoon als negatief, dat stond er ongeveer met 10 minuten. maar we beschouwen het maar als negatief.

al ben ik soms nog wel duizelig, maar kan ook van hartkloppingen komen.
ben ook moe, maar ja, kan ook van weekend komen.

maar meiden, ik zit nog niet hoog in de lucht hoor, blijf er beetje rustig onder, stuk rusitger dan vorige week.
morgen ook urine laten nakijken en kijken of ik woensdag ongi word.

liefs

Ohhh meis das wel spannend hoor, want een streepje kan je er echt niet in kijken. Ik heb het geprobeerd bij mijn testen, maar lukte me niet, hahaha. Maar nog paar daagjes geduld meis. De ha wil je misschien een valse hoop geven. En wacht gewoon af. Je urine word onderzocht, dus volgens mij kan daar dan ook wel naar gekeken worden als je zwanger bent of niet. Want morgen is het weer een dag later hè. En ochtend urine is hoger geconcentreerd met het hormoon. Dus wie weet iets meer duidelijkheid of het nou wel of geen blaasontsteking is, maar misschien toch zwanger. Kon je het niet laten om te testen, hihih. Als dat je rust geeft meis moet je dat vooral doen. Maar maak jezelf niet te gek hè. Wanneer krijg je de uitslag van die urine test dan?

Duim voor je meis! Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
inbeelding kan altijd hoor, en als ik hem mijn vriend zou laten zien, dan ziet hij niets, het is echt heel heel vaag, en heel moeilijk te zien, maar volgens mij was het een zacht streepje, maar ja, ik weet het echt niet, misschien ook inbeelding.
zwangerschap gaan ze niet testen denk ik. en wil ik ook niet zo bij doktersassistente, want iedereen kan dat horen dan, en er moest maar net eens iemand bekend zitten, dan kan ik wel weer wachten tot woensdag of langer hoor. haha.

urine weet je gelijk, ga niet met ochtendurine doen, ze willen een warm vers plasje, haha, dat kan dus enkel s middags, want moet s ochtends werken.
dus dat kan niet. jammer. ik denk dat ik nu maar ff afwacht tot woensdag donderdag. word anders te duur, haha. maar, ik voel me er dan wel rustiger onder.
heel gek.

ach ja, ga morgen maar alvast nieuwe van kruidvat halen.
ik denk dat ik die van sensitest niet meer ga bestellen, zonde van het geld, want volgens mij testen ze bijna nooit eerder positief. ze zijn niet zo duur, maar toch.
ik ga nu gewoon morgen naar kruidvat denk ik.

liefs.

Terug
Bovenaan