Zwanger worden of niet?

ow ja,
wat ik er ook nog bij wou melden, vind het gewoon heel gek, dat ik al hele week gevoel heb dat ik zwanger ben of er wat aan het gebeuren is.
vind ik heel apart, had ik vorige keren niet.
maar ja, we zien het wel. wss krijg ik woensdag een behoorlijke domper.
en ooh ja, me snoepweek heb ik ook nog niet gehad, heb ik anders ook wel regelmatig voor ongi, maar ook weer niet altijd.

snappen jullie het nog?
worden jullie al gek van me?

liefs

Nee hoor meis we leven gewoon met je mee. Je hebt best wel tekenen dat je misschien dit keer wel zwanger bent. En die teleurstelling zou echt een dikke domper zijn, maar ook daar helpen we je dan wel weer overheen. Maar we hebben liever een feestje met glitters natuurlijk. De kruidvattesten vallen gelukkig ook mee in prijs. Ik denk dat die negatieve test je misschien wat meer rust heeft gegeven. Met de hoop op dat kleine lichte vage streepje. Ik kon die er echt niet in kijken hoor, dus wie weet meis.
Maar ik zou idd niet eerder dan je nod of donderdag testen. En dat is al over een paar daagjes, dus dat hou je best uit. Als je in de verleiding komt dan kom je gewoon hier kletsen dan praten wij je wel weer om dat je gewoon nog ff wacht. Als je dan positief test ben je immers alweer wat dagen langer zwanger hè. We duimen en hopen gewoon voor je. Meer kunnen we niet doen.

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, inderdaad, die paar daagjes moet ik volhouden.
en gaat ook wel lukken denk ik.
s ochtends testen is het beste he?
of maakt het verder niet zoveel uit.
ik vind het gewoon zo raar dat ik gevoel heb dat het raak is.
en ik weet zo zeker dat het sinds vorige week, mogelijke innesteling is begonnen, mn buikpijn, en het is ene dag erger dan andere, af en toe pijnlijke borsten, en gevoel dat ze wat zwaarder zijn. ook heb ik gespannen buik.
en een warme buik af en toe, gek he, hihi hij is af en toe echt warm.

maar STOP, met dromen, ff back to reality, weer genoeg voor nu.

liefs

Hahhah zwijmel zwijmel!

Ochtendurine schijnt hoger geconcentreerd te zijn met hormoon. Maar als je echt zwanger bent dan kan dat ook wel 's middags lijkt me, maar als ik test, doe ik het altijd 's ochtends. Natuurlijk geen liter water voor die tijd gaan drinken, want dan heb je er nog niks aan, hihih

Liefs Nathalie

haha,
ok, dank je.
ik ga woensdag weer proberen denk ik, vriendlief zag idd niks, haha, maar hij is er ook nuchterder onder, maar ik heb echt het gevoel dat ie zeer licht zichtbaar was.
krijg nu gek genoeg wel beetje pijn bij het plassen :s maar heb ook erg weinig gedronken vandaag.

x

Het kan alle kanten op en je gaat nu natuurlijk ook overal op letten hè

Ja,
je gaat overal op letten denk ik.
spannend he, ik krijg toch meer het gevoel dat het gelukt is hoor. hihi.
maar, we zien het wel.

x

Als jou gevoel ook altijd klopt dan zou het maar zo eens zo kunnen zijn.
Je kent je lichaam zelf het beste hè. Ik duim wat af hier hoor, hihih

Terug
Bovenaan