Zwanger worden of niet?

nathalie,
laat je je duimen af en toe ook rusten?
dat je ze nog kan gebruiken he.
ooh, wat doe ik moeilijk volgens mij en val ik jullie behoorlijk lastig af en toe,
haha.
mn buikpijn op die ene plaats word trouwens weer erger.

liefs

Hoi Allemaal,

Rustig aan lees ik met jullie mee en leef ik met jullie mee! Blaasontstekingen ( cranberrysap of de cranberrypillen van de Etos doen echt wonderen!), buikpijnen, wat vervelend allemaal! Zet hem op meiden, rustig aan met jezelf hoor! Zou graag op jullie allemaal willen reageren maar daar moet ik echt nog wat langer voor meelezen, want anders haal ik jullie allemaal door de war!
Nathalie, dank je wel voor het meedenken en meerekenen! Gisteravond met vriendlief toch besloten nog 1 pilstripje meer te slikken, 20 juli gaan we op vakantie naar la douce France, en ik hoorde van een vriendinnetje ( zij is 13 weken zwanger...hoezee!!) dat je dan nogal kunt rommelen als je stopt met de pil... Dus stop ik op 28 juli met de pil en heb ik op 3 augsutus mijn RD ( zo grappig al die afkortingen!!). Ik had inderdaad al op predictor gekeken ja... 28 dagen moeten er dus officieel tussen zitten? Maar dat verschilt per persoon of niet? Tjonge jonge, ben ik een vrouw of niet!
En vul ik dan de eerste dag van mijn mesntruatie in of de laatste dag? Het is wel duidelijk he, kom net kijken! Hihi!
Thanks again!
Ik lees rustig verder!
Liefs, Piekerbol

Piekerbol,

Even antwoorden op je vragen.
Je telt de eerste dag vanaf je ongesteldheid. dat is dag 1. en je gaat weer nieuwe cyclus tellen de dag dat je nieuwe menstruatie begint.

ook cycluslengte is bij iedereen anders. de ene heeft cyclus van netjes 28 dagen.
de andere van 24, nog andere van 30, nog andere van misschien wel 45 dagen.
dus dat hangt van iedereen af.

beetje duidelijk uitgelegd zo?

liefs

Hoi Maike Sanne,

Ik herken je gevoel heel erg hoor! Over 3 weken stop ik met de pil en het kriebelt al wel ietsje langer.. En wanneer dat dan kriebelt, dan zie je ineens om je heen overal zwangere vrouwen! En mijn beste vriendinnetje is nu 13 weken zwanger, na een miskraam, en ik gun het haar heel hard hoor, maar ondertussen denk ik "IK WIL DAT OOK!!!". En dat begrijpt zij ook heel erg, want ook zij heeft dat gevoel gehad.. Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft die graag een kindje wil! Dus geen zorgen hoor... En jullie zijn al aan het klussen ( zo noemen ze 'het' hier...hihi!) dus ik hoop dat het er echt van komt voor jullie! En tips...sja...Heb het er met mensen over die je vertrouwt, uit je gevoel, of schrijf het op... Maar vooral, gewoon toelaten, maar wel in mate!
Ik hoop dat we gauw kunnen lezen dat het ook voor jullie is gelukt!
Liefs, Piekerbol

hoi,

piekerbol, alsjeblieft,

nou dames, die buikpijn word hier weer erger. krijg er echt weer zoveel last van.
pfff, weer ff niet leuk.

liefs

Nog even en we kunnen topic nummer 2 openen... Jeetje wat gaat het nu in 1 x hard zeg!!

Nathalie.... Met mij gaat het goed... echt aan het aftellen voor de vakantie! Das vaak zo he... als je het eenmaal in je bol hebt dan heb je eigenlijk ook nergens zin meer in!
Met Kyra gaat het ook iets beter... ze lijkt wat minder last te hebben van haar tanden enzovoort.
Vandaag dat ik haar op haalde van het kdv was ze me toch boos.... en thuis krijsde ze alles bij elkaar.... op een gegeven moment was het eten bijna klaar dus zet haar aan tafel.... nou ik snapte waarom ze zo schreeuwde.... Kind had me toch een honger...
ze leek wel een spreeuw. Ze heeft nog nooit eerder gehuild om eten... in ieder geval hier thuis niet... Ga dus morgen vragen of ze toevallig wat minder heeft gehad als normaal want dit vond ik echt te gek...
Soms slaapt ze wel eens tijdens de fruithap en ik denk dat ze die over hebben geslagen! Normaal kan ze namelijk prima tot 6 uur wachten tot ik het eten klaar heb..
Ben benieuwd wat ze daar morgen op te zeggen hebben!
Hoe gaat het nou eigenlijk met jou Nathalie??
Ha.. er komt weer wat terug van wat je geschreven hebt.... Je moet niet te veel in 1 x willen... kalm aan... er is altijd een morgen... en als dat niet lukt... dan de dag erna.
Je lijkt af en toe wel een sneltrein!

Bloemetje, Spannend hoor... Maar ben bijna overtuigd dat de volgende test die je doet positief is!!! Maar wel voor de zekerheid je urine wegbrengen he!!!

Maike Sanne, Fijn dat je baan zo leuk is! En nog fijner is dat je niet echt merkt dat je zo lang achter elkaar werkt... ik moet er niet aan denken!!
Hoe gaat het verder eigenlijk met je?? naast de drukte ;P??

Piekerbol, Je hebt gelijk hoor om nog een strip te slikken want je weet inderdaad niet hoe je cyclus nu is. Als je dan op vakantie bent is het wel zo lekker om je te voelen zoals normaal... Als je stopt met de pil gaat je lichaam gewoon af en toe raar doen!

Nog twee nachtjes slapen.... :)

Liefs,

Frieda

hoi,

positieve test? ik weet het niet, ik hoop het wel, zou echt te gek zijn hoor.

en nathalie, frieda heeft gelijk, er is altijd een morgen, en een overmorgen is er ook.
doe je weer rustig aan?

piekerbol, gewoon nog maandje doorslikken en lekker op vakantie zonder rd, of beroerd te voelen, en dan er tegenaan gaan.

liefs

Terug
Bovenaan