Nog even en we kunnen topic nummer 2 openen... Jeetje wat gaat het nu in 1 x hard zeg!!
Nathalie.... Met mij gaat het goed... echt aan het aftellen voor de vakantie! Das vaak zo he... als je het eenmaal in je bol hebt dan heb je eigenlijk ook nergens zin meer in!
Met Kyra gaat het ook iets beter... ze lijkt wat minder last te hebben van haar tanden enzovoort.
Vandaag dat ik haar op haalde van het kdv was ze me toch boos.... en thuis krijsde ze alles bij elkaar.... op een gegeven moment was het eten bijna klaar dus zet haar aan tafel.... nou ik snapte waarom ze zo schreeuwde.... Kind had me toch een honger...
ze leek wel een spreeuw. Ze heeft nog nooit eerder gehuild om eten... in ieder geval hier thuis niet... Ga dus morgen vragen of ze toevallig wat minder heeft gehad als normaal want dit vond ik echt te gek...
Soms slaapt ze wel eens tijdens de fruithap en ik denk dat ze die over hebben geslagen! Normaal kan ze namelijk prima tot 6 uur wachten tot ik het eten klaar heb..
Ben benieuwd wat ze daar morgen op te zeggen hebben!
Hoe gaat het nou eigenlijk met jou Nathalie??
Ha.. er komt weer wat terug van wat je geschreven hebt.... Je moet niet te veel in 1 x willen... kalm aan... er is altijd een morgen... en als dat niet lukt... dan de dag erna.
Je lijkt af en toe wel een sneltrein!
Bloemetje, Spannend hoor... Maar ben bijna overtuigd dat de volgende test die je doet positief is!!! Maar wel voor de zekerheid je urine wegbrengen he!!!
Maike Sanne, Fijn dat je baan zo leuk is! En nog fijner is dat je niet echt merkt dat je zo lang achter elkaar werkt... ik moet er niet aan denken!!
Hoe gaat het verder eigenlijk met je?? naast de drukte ;P??
Piekerbol, Je hebt gelijk hoor om nog een strip te slikken want je weet inderdaad niet hoe je cyclus nu is. Als je dan op vakantie bent is het wel zo lekker om je te voelen zoals normaal... Als je stopt met de pil gaat je lichaam gewoon af en toe raar doen!
Nog twee nachtjes slapen....
Liefs,
Frieda