Hoi Allemaal,
Rustig aan lees ik met jullie mee en leef ik met jullie mee! Blaasontstekingen ( cranberrysap of de cranberrypillen van de Etos doen echt wonderen!), buikpijnen, wat vervelend allemaal! Zet hem op meiden, rustig aan met jezelf hoor! Zou graag op jullie allemaal willen reageren maar daar moet ik echt nog wat langer voor meelezen, want anders haal ik jullie allemaal door de war!
Nathalie, dank je wel voor het meedenken en meerekenen! Gisteravond met vriendlief toch besloten nog 1 pilstripje meer te slikken, 20 juli gaan we op vakantie naar la douce France, en ik hoorde van een vriendinnetje ( zij is 13 weken zwanger...hoezee!!) dat je dan nogal kunt rommelen als je stopt met de pil... Dus stop ik op 28 juli met de pil en heb ik op 3 augsutus mijn RD ( zo grappig al die afkortingen!!). Ik had inderdaad al op predictor gekeken ja... 28 dagen moeten er dus officieel tussen zitten? Maar dat verschilt per persoon of niet? Tjonge jonge, ben ik een vrouw of niet!
En vul ik dan de eerste dag van mijn mesntruatie in of de laatste dag? Het is wel duidelijk he, kom net kijken! Hihi!
Thanks again!
Ik lees rustig verder!
Liefs, Piekerbol