Zwanger worden of niet?

Dank je meiden voor de lieve woorden. Ik moet het idd meer los laten.
Niet teveel in 1x willen, maar had het vandaag denk ik ff nodig.

Bloemetje je valt ons niet lastig hoor. We leven met je mee

Piekerbol geniet lekker van je vakantie meis. Cyclus kan idd verschillen
Grappig hè al die afkortingen enzo, hihih. Ik moest er in het begin ook in komen hoor
Maar nu klets ik aan een stuk door, hihih

Liefs Nathalie

Hoi hoiii

Jeetje meiden wat kletsen jullie wat af ! Hebben jullie niks beters te doen hahaha
Nee hoor grapje !
Hier rustig dagje gehad.. Gebruik nu homeopatisch spul (weet naam zo niet en heb geen zin om op te staan en te kijken haha) om mn menstruatie weer "gewoon"   te krijgen
Ze zeiden dat t waarsch deze maand al helpt !
Dus ga van een cylcus van 28 dagen uit, zodat wanneer dit wel zo is ik mn eisprong niet mis ! Dus vanaf nu om de dag klussen hiih
Hoop dat t gaat lukken want manlief is niet helemaal fit en ik heb nog een zere kont haha.. dus op mn kont liggen wil nog niet helemaal..
Moeten maar ff kijken, hebn door mn val al een week nie geklust (en was ongi natuurlijk) dus moet nodig weer haha !

Bloemetje.. Meid, laat je niet gek maken ! Ik snap je echt 100%, maar meid hoop echt dat je gelijk hebt en je idd zwanger bent maar ik denk dat het een ongelovelijke domper is wanneer je al ongi word.   Je bent er zo mee bezig meid !
Mijn nichtje heeft ook eens een giga blaasontsteking gehad, wist dit niet, had ook buikpijn etc en doordat ze t niet door had ging t door in eh hoe noem je dat ook alweer... nierbekkenontsteking???
Ben niet zo helder op t moment... hih
Bedoel t echt niet verkeerd, maar ik (en nathalie) zijn t levende bewijs dat je lichaam je giga voor de gek kunt houden!
Maar wel wat faag van de ha, wrom test ie je niet gewoon op zwangerschap dan ?!
De uitslag daarvan mag ie niet zo maar zeggen maar  alleen netjes in de spreekkamer zodat t persoonlijk is en niemand t hoort !
Meid, ik ben zo benieuwd wat er uit je potje plas komt !!   Hopelijk geen blaasontst maar zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meid ik denk morgen aan je en kom morgen weer ff lezen !

Kyra.. Jeetje lijkt er idd op dat ze dan te weinig heeft gegeten !
Morgen idd maar even na vragen !
Haha zo'n zin in de vakantie?? Me too  !! maar moet nog een dikke week werken...

Pieker.. eh.. kan je naam nog steeds niet onthouden... zucht...
Je hebt idd groot gelijk om toch nog maand door te gaan met de pil ! is idd niks minder dan tijdens je vakantie ongi te worden !

Nathalie... Rustig aan doen he meis !!

Hi meiden ik heb er al hydro therapie opzitten vanmorgen. En hoe is ie hier?

Bloemetje moest geloof ik vanmorgen werken, dus die gaat vanmiddag pas potje plassen, hihih. Succes meis. Hoe voel je je vandaag?

Frieda, en wat zeiden ze over de voeding van Kyra? Had ze idd fruithapje overgeslagen?

Vanmiddag pas weer fysio dus ik ga nu ff rustig aan doen. Mijn lichaam heeft nog ff tijd nodig om bij te komen. En als ik op dit moment iets doe dan schiet ik zo weer door in van alles doen. En dat is niet de bedoelding. Mijn rem is een beetje stuk geloof ik. Dus dan maar ff niks doen (kijken hoelang ik het vol hou, hihih)

Liefs Nathalie

hoi

maaike sanne,
ook bijna vakantie, heerlijk, dan weer ff opladen, hoe gaat het met de pijn nu?
zakt het weer beetje weg?

nathalie, hoe ik me voel,mja nog steeds hetzelfde. en ook beroerd door me hartkloppingen, gisteravond op bed had ik 5 extra slagen tussen me eigen ritme door, en dat is veel te veel, ik mag er max. 2 en zat telkens tussen 3 en 5.
ook nu heb ik er weer last van. en door medicatie gaat hartslag en bloeddruk lager, waardoor ik me slap en moe voel. pff
potje plassen is al gebeurd, moest zo nodig dus al maar ff gedaan, rond 2 uur ga ik dan ff naar dokter.
daarna nog boodschappen doen en schoonmaken, eten koken en dan krijgen we visite. aah, heb er geen zin in hoor. pff. maar ja.

frieda, wat zeiden ze op kvd?

liefs

Och jeetje meis, dat klinkt niet zo best. Hopelijk helpen de medicijnen een beetje
Als jij terug bent van de dokter en de winkel, dan ben ik naar fysio. Maar lees het wel weer als je terug bent natuurlijk. Je kreeg meteen uitslag toch? Ben benieuwd!

Liefs Nathalie

hoi,

Hier ben ik weer eens, haha, s middags doe ik niets anders lijkt wel, hehe.
nou, ben bij dokter geweest,nou ja assistente.
urine is helemaal schoon, geen blaasontsteking, al zag ik wel kleine vlokjes erin, maar dat heeft dan dus niets met een eventuele blaasontsteking te maken.

dus, geen blaasonsteking, en uitleg van ha over eitje vind ik ook zo gek want heb hem op dag van eisprong echt gevoeld, en daarna veel slijm gehad.
dus zou het???
nog ff wachten, hopen dat rd morgen weg blijft. het word wel steeds moeilijker hoor. hihi.

nou dames.
ik ben er weer vandoor,
nu snel ff poetsen en dan nog hopelijk uurtje op bed.

liefs

Fijn dat het geen blaas onsteking was. Maar wat gaf de ha voor uitleg over je eitje dan?
Ik weet het ffies niet meer sorry. Ik ga nu ff naar de winkel. Kom vanavond wel weer ff keltsen. Fijne avond allemaal!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan