Zwanger worden of niet?

Zoooooo ik ben er ook weer!!

Kyra had niet te weinig gegeten gister... Ze hebben alleen wat omgedraaid op het KDV waardoor ze misschien wel honger zou kunnen hebben. Vandaag had ze ook weer een bui dus het kan zijn dat ze er last van heeft dat der schema op het kdv omgedraaid hebben, of ze heeft een sprongetje,... dat kan natuurlijk ook. We wachten af!!

Maike Sanne, Ben inderdaad behoorlijk aan vakantie toe... 't wordt vanzelf vrijdag half 5
:)
Hoop dat dat middeltje werkt om je cyclus goed op gang te brengen!!!

Nathalie, goed dat je wat rustiger aan doet! Hoe vaak heb jij trouwens therapie in de week???

Bloemetje, Ik had je natuurlijk al even gesproken op msn maar ben blij dat je geen blaasontsteking hebt.... !!
Nu nog even een nachtje lekker slapen en dan echt testen??

Ik ga nog even was afhalen en vouwen, ben er staks weer!!

Liefs,

Frieda

hoi,

wat voor uitleg hij gaf,
nou hij zei dat eitje wss misschien later was, en dat hij maar niet wou knappen of zoiets, waardoor ik de buikpijn had, en zondag had ik ff behoorlijke pijn,kon amper stap verder, hij zei misschien is het toen geknapt, waardoor ik ook vocht in buik heb, want dat voelde hij blijkbaar
maar ik ben echt zeker dat ik mijn eisprong 14 dagen geleden heb gevoeld.

frieda,
ik heb niet kunnen luisteren, geen tijd meer om op me bedje te gaan.
ik ben nog steeds beroerd door mn hartkloppingen, tegen avond aan word ik benauwd. en dat heb ik nu.

trouwens, heb nu ook een ongi buikpijn, dus ik ben bang dat ik ongesteld word.

liefs

hoi,

wat hebben ze dan omgegooid op kvd, dat je kleine meid zo een honger heeft?
arme stakker.
hopelijk went ze er snel aan.

liefs

Ohhh Bloemetje ! Nu word het echt spannend hoor !!
Ga je morgen nog eens testen?/ Of wacht je het af????
Blij voor je dat je geen blaasontst hebt !     Dus nu afwachten meis !
Ik denk aan je ! Zonet meteen de laptop aangedaan om te kijken hoe het met je was en wat de uitslag was ! Echt spannendd !!!!

Kyra.. hoe hebben ze het dagprogramma omgedraaid dan??
Ik heb mijn laatste werkdag vrij gekregen ! Ik hoorde dat een andere collega nog wel wat wou werken dus die werkt hem voor me .. Ideaal ! Nu nog (maar) 7 dagen te werken en dan heb ik ook vakantie !!
Hoop idd ook dat dit spul werkt om mn cyclus weer normaal te krijgen !! Ben t wel zat hoor met zon lange cyclus. ik sla juli gewoon over ! Niet best !

Nathalie.. Jij hebt veel therapie zeker?   En hoe zit t nu met je werk?? Je werkt er nu helemaal niet  meer? &@%#%@( Lullig hoor !
Ben je al wat op zoek? Of laat je het even zo.. Je hebt ook al genoeg andere dingen aan je hoofd ! Meid hou je hoofd koel !! Rustig aan doen !
Wij hadden de afgelopen keer tegelijk ong onze nod toch??
Wanneer is je nieuwe nod??

Nou dames,, ik ga me even omkleden en dan ff sporten haha..

Dames.. nog even een vraagje
Ik wil nu toch wel ovu testen gaan gebruiken...
Wanneer kan ik t beste gaan testen?? Sochtends?? Of smiddags??

Hi Meiden hier was ik ook weer ffies. Hier idd weer veel therapie en andere afspraken deze week. Ik heb zowiezo 2x per week fysio. Daarnaast nog afspraken van medische pscyhologie, pmt. En doe aan hydrotherapie en therapiezwemmen. Maar medische pscyhologie & pmt hebben vakantie. Teministe geloof dat pmt ook vakanti heeft, ships daar mag ik morgen wel eens ff achteraan, want heb ik niet in mijn agenda gezet. Morgenvroeg heb ik keuring van ergotherapeute van het ciz. Tis wat! En morgen middag ga ik lekker gezellig op visite bij een vriendin. Die heeft een kleine van 1,5 en is net weer zwanger hoorde ik paar dagen geleden op msn. Dus daar gezellig kletsen, al weet ze niet van ons plannen.

Frieda, jeetje dat Kyra zo moet wennen zeg aan dat nieuwe schema. Hopelijk heeft ze morgen niet zo'n honger, hihih. Tis toch wat. En ze leerd nu ook lopen enzo. Dus die hamsterwangetjes zullen wel minder worden nu, hihih.

Bloemetje meis, je ben er wel erg veel mee bezig meis. Je moet echt goed op jezelf passen en naar je lichaam luisteren nu met je hart kloppingen. Ik denk aan je! Hopelijk slaap je vannacht goed.

Maike Sanne, fijn dat je dagje extra vrij bent. Heb je ook wel verdiend hè.
Ovulatie testen moet je niet met ochtend urine doen, dat heb ik in bijsluiter gelezen. Verder weet ik ff niet meer wat ik wou zeggen. Volgens mij heb ik je vragen al beantwoord net.

Ik doe vanavond lekker rustig aan, ben best wel moe. Ga ff mijn lensen uit doen, want heb wat kleine oogjes waar ik in begin te wrijven en dat ik niet zo handig met lensen, hihih.

Liefs Nathalie

Hallohallo!

Bloemetje, wat spannend! Ik duim voor je hoor! Ben ondertussen beetje ingelezen en er  vliegen allemaal termen rond mijn oren, eisprong, ovulatie,poeh..Blij dat ik heb opgelet bij biologie!!
Vandaag op bezoek geweest bij een mama uit mijn klas die  afgelopen week  een zoontje heeft gekregen ( 7 uur braken de vliezen, 10.30 kind op de wereld, lijkt me fijn!! Kun je bij een eerste wel vergeten zeker?)...3 kwartier lang met een heerlijk slapend manneke in mijn armen gezeten.. Zo fijn! Heb haar middelste zoon in de klas, dus ben haar kind d'r juf, maar wel gewoon waar ik bij ben borstvoeding geven. Volgens mij laat je ook je gene wat dat betreft een beetje varen, of niet? En ff tussen ons...wat krijg je dan enorme tepels! Is dat altijd zo? Ben nu niet zo rijk bedeeld qua tepel, vindt borsten zowieso een beetje dingen die erbij horen maar verder niks, dus moet borsttechnisch denk ik zowieso over een drempel heen, maar poeh hé!
Ben trouwens  direct thuis weer aan het zoeken geslagen naar de malste dingen, geboortekaartjes en versjes daarvoor en andere leuke dingen, gaan zoeken...Ben verdorie nog niet eens zwanger!! Hihi! Mijn vriend zijn vader heeft een eigen drukkerij, dus het is eigenlijk alleen zoeken naar wat we graag willen..
Het voelt een beetje alsof ik een dagboek bijhoud, leuk! En door het op te schrijven krijg ik wat rust in mijn hoofd, want mijn hemel, wat is het soms druk daarboven! Kennen jullie vast wel!
Goed, ga nu lekker slapen, slaap lekker ( en als dat niet lukt door welke reden dan ook)rust vooral uit!
Liefs, Piekerbol

Maike Sanne, mijn nod is trouwens 26 juli

Hi Piekerbol, was je er ook weer meis. Je doet je naam eer aan meis, hihih
Als je vragen hebt stel ze gerust. Ja als je zwanger bent, worden je borsten groter en voller en veranderd de kleur rond je tepels ook e.d. Ik denk dat het ook te maken heeft met wat je gewend bent. En misschien als je zelf mama bent dat je er dan idd anders over denkt om borstvoeding te gaan geven waar iemand bij zit. Maar ja de kleine moet wel eten hè. Geen idee hoe ik dat dan zou doen, hihih. Verder ben ik je vragen ff kwijt sorry

Ik denk dat ik ook maar lekker de laptop mee naar bed neem en ook zo ga proberen te slapen. Want morgen om 9.00 uur al die keuring.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan