Zwanger worden of niet?

Goedemorgen !!!

Bloemetje.. Ben je de nacht goed door gekomen?? Hoopzo voor je dat er geen rdtjes zijn gekomen ! Denk aan je !!

Nathalie..succes vandaag !

Piekerbol..Mijn buurmeid had hele kleine borsten en wou wel borstvoeding geven, maar dan afgezonderd.
Nu de baby   er eenmaal is   geeft ze borstvoeding waar visite bij is.   Ze zei al van ja je zult toch moeten, de baby moet toch gevoed worden !
Ze doet het niet zo in t openbaar, maar laatst was ze bih de v&d en de kleine kreeg honger, nou dan gaat ze gewoon in een hoekje zitten. En ze houd er gewoon rekening mee met wat ze die dag aantrekt. Gewoon iets makkelijks waarbij je maar 1 mouwtje naar beneden hoefd te doen bv en zon handige voedingsbh, die hoef je niet helemaal uit te doen maar kun je zo naar beneden doen, Ideaal !

Hier een spannend ochtendje, omdat keuring heb van het Ciz
Maar was wel heel erg benieuwd hoe het met Bloemetje gaat
En wou jullie toch nog  ff een fijne dag komen wensen.
Als die mevrouw weg is kom ik wel weer ff gezellig kletsen.

Liefs Nathalie

Nathalie.. Dacht dat je om 9.00 keuring had?? Zag dat je ergens anders gepost had.. dus dacht huh.. ben ik nou gek???
Hihi.. Succes meis !

Hoi allemaal!

Ben zo benieuwd of Bloemetje echt geen rd heeft! Dus ben al 3 x ingelogd! Ja...inderdaad, doe mijn naam wel eer aan ja, maar zoals ik al schreef, ben graag goed voorbereid, te goed, en dat is soms knap irritant kan ik je vertellen, want soms gaat dat gewoon niet. Zoals bij een eventuele zwangerschap! Maar hoe meer ik lees, hoe rustiger ik word en hoe meer ik het gevoel krijg dat ik het allemaal maar    me heen moet laten komen, en dat het heus wel goed komt! Kan me wel heel druk maken, maar ten eerste weet ik nog helemaal niet of het uberhaupt lukt en ten tweede heeft het toch geen zin! Het kriebelgevoel wordt wel steeds erger en ik tel echt de pillen die ik nog moet, nog 18!!
Succes Natasha met alles wat je moest vandaag, het klonk allemaal erg spannend...
Maike Sanne, nog 7 dagen werken, wat een lekker vooruitzicht!! Ik zeg niks, heb zelf al bijna 2 weken vrij...lang leve het onderwijs!
En van die borsten wist ik wel hoor, dat ze groeiden en zo, maar had het nog nooit aan den lijve gezien zeg maar...
Ga nu ernstig kast opruimen, is tijdens verhuizing (okt 2007) gewoon vol gegooid en nooit meer wat aan gedaan... Is ernstig nodig!
Meiden, rustig aan allemaal, ik zal voor jullie duimen!
Liefs, Piekerbol

Pfff meiden mijn hoofd loopt een beetje over. Krijg namelijk ook net nog telefoon van de gemeente. Eindelijkkk! Maar wijzer word ik er niet van, omdat het een boodschapper was, die niet inhoudelijk de zaak weet, dus kon niet terecht met mijn vragen.

Schoot me net te binnen dat ik misschien de auto leasemaatschappij nog ff kon bellen, maar die man is met vakantie en de vervanger gaat ff kijken of hij iets vind zo niet dan kan ik pas 21 juli daar weer terecht met mijn vragen. Ja heel leuk maar 1 augustus komt wel dichterbij.

Sorry meiden als ik een beetje chaotisch of impulsief overkom, maar zo voel ik me ook een beetje. Zoveel dingen die geregeld moeten worden. En waar ik mijn koppie bij moet hebben. Het gesprek van vanmorgen heeft ook best veel energie opgeslokt. Het is allemaal maar weer afwachten en hopen dat ze iets voor me kunnen betekenen.

Die mevrouw heeft van alles opgeschreven en gemeten enzo. Was alleen voor ons badkamer probleem. Maar kweet niet of die wel opgelost kan worden. Tis allemaal erg onzeker. En hun proberen natuurlijk zo goedkoop mogelijk (geef ze gelijk hoor, want ik wil zelf met zo weinig mogelijk aanpassingen leven)

Ohhh weer foon. Nu zitten ze erover te denken om de wastafel in de slaapkamer te plaatsen, of dat een optie is. Hallo hey!

Meiden ik moet het ff laten bezinken. Alles komt weer gelijk. Ik weet niet wat ze van plan zijn allemaal. Het ligt allemaal in hun handen en hun beslissen maar hoe wij het allemaal moeten doen e.d.

Als ik meer weet dan horen jullie het.

Ik ga vanmiddag gezellig op visite bij een vriendin. Ik hoop dat jullie een beetje uit mijn berichtje kunnen komen, hihih

Het klopt idd dat ik afspraak om 9.00 uur had, maar ze kwam pas tegen 9.15/9.20 uur heel normaal bij die mensen geloof ik, hihih. Want laatst had ik ook al keuring en die kwam ook telaat.

Liefs Nathalie

hoi mijn lieve dames.

ik ben dr weer eens een avond niet hoor, heb ik hele hoop bij te lezen.

eerst ff wat, haha, ben lekker stom geweest gister. was me groente aan het snijden met zo een speciaal ding waarmee je makkelijk kan snijden, steek ik me duim erbij, aauw. stukkie eruit. haha. lekker hoor, bleef behoorlijk bloeden, en vanmorgen nog:S

maaike sanne,
nog 7 dagen:d ooh heerlijk, lekker aftellen nu hoor.
en juli overslaan, balen, weer een maand minder. echt niet leuk.
hopelijk werkt het.
en de ovu testen, maakt niet zoveel uit denk ik, maar je moet wel alle dagen op hetzelfde tijdstip testen dan.
en anders ff op bijsluiter lezen.

nathalie,
dank je. ik pas op mezelf hoor, ga zo boodschappies doen en dan ff liggen, heb erg beroerd geslapen vanacht, door onweer en ***muggen, helemaal lekgeprikt.
ik ben er wel veel mee bezig idd, maar ben wel veer rustiger eronder hoor. dan vorige week.
wat balen dat alles weer eens samen komt. niet leuk meer.
hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen, en ook waar jullie je ook goed bij voelen.
succes meid.
heeft de visite je goed gedaan?

piekerbol,
leuk he, kraamvisite, hihi, ik denk dat je er inderdaad makkelijk in word met borstvoeding, visite of niet, kind moet toch eten?
hihi.

Haha, wat ben ik toch erg he? eerst heel verhaal komen vertellen op jullie reacties, en dan pas neerzetten waar jullie zo vaak voor komen hihi. leuk he:p
nou, om jullie uit jullie ongeduld te halen,
nog geen rd. maar wat niet is kan nog komen. dus ben benieuwd. als ze vandaag komen heb ik cyclus van 27 dagen gehad, en dat heb ik het vaakste zo, heb 1 keer van 28 en 1keer van 29 gehad afgelopen 5 maanden dat ik pil niet meer slik. dus ja
wat moet ik aanhouden, gewoon gemiddelde wat 27 is? of de langste van 29?

nou dames, als er wat veranderd, dan ben ik er weer hoor.

liefs

Hoi dames,

hier ben ik weer ff. even van me afpraten.

ik ben nog niet ongi, maar ik denk dat het er erg snel aan zit te komen.

heb echt buikpijn nu. ben er beetje beroerd van. dus ik denk dat het deze maand dus niets word.

liefs

Terug
Bovenaan