Zwanger worden of niet?

Even kort berichtje van mij om te laten weten dat ik aan je denk
Heb gezellige middag gehad met mijn vriendin en zoontje van bijna 1,5 jaar
Erg gelachen om dat mannetje, en wat was hij groot geworden zeg.
Echt heerlijk ventje. Toen ik weg ging kreeg ik een handje en een kus
Echt zoooo lief! Momenteel ben ik heel erg moe en heb ik hoofdpijn.
Dus ben maar ff in bed gaan liggen. Ff wat proberen te rusten,
zodat ik me dalijk beter voel. Teministe dat hoop ik

Liefs Nathalie

hoi nathalie,
dank je voor je lieve woorden. hihi.
wat fijn dat je zo een fijne middag hebt gehad, en genoten van je vriendin en dr zoontje.
het is je gegunt meis, een fijne dag. als iemand het verdiend, dan ben jij dat!!

hier dus nog ff spannend, meestal als ik ongi word dan ben ik het tegen deze tijd al wel geworden. dus we wachten nog af.

liefs

Lieve Bloemetje.. Ik duim nog steeds voor je !!
Hoop echt dat die buikpijn niet is omdat de rdtjes onderweg zijn meis !
Ik denk aan je !!
Maar kop op he.. laat je niet gek maken !

Korte reactie maar wou idd even weten hoe het was bloemetje !

Nathalie..Rustig aan meid ! Is vaak zo dat alles tegelijk komt .. maar kop op meid !

Ben weer wegnu.. Tot morgen ! Liefssss

Zo ben ik ook weer even, was vandaag een vermoeiende dag dus ik ga ik kort houden!
Gisteravond zou ik trouwens ook nog ff komen kleppen maar kreeg in ene zo een hoofspijn dat ik met een paar asprines op bed ben gaan liggen!

Nathalie, Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over alles want die extra stress voor jou lijkt me niet echt ten goede komen voor je lichamelijke klachten enzovoort!!
Jammer dat je niet zelf wat meer kan doen.....

Maike Sanne, Nog even en dan vakantie.. lekker uitrusten... Of heb je dan ook nog van alles op de planning staan?? haha

Lieve Bloemetje.... Ik hoop zo dat je de rd'tjes niet te zien krijgt.... weet niet eens wat ik moet zeggen om je een beetje op te fleuren!.... Ik denk ook aan je.....

Piekerbol... is het niet wat vroeg om al met gedichtjes enzovoort bezig te zijn of ligt dat aan mij?? :p

Nou ik ga lekker slapen... morgen zal ik nog even vertellen hoe vandaag was... met mijn mama enzo...

Weltrusten!!!

Frieda

Was ik ook nog weer ff. Ja ik weet het, het is al laat. Maar ik heb vanavond geslapen, was zo brak. De dingen die allemaal gebeuren brengt idd stress met zich mee en dit niet ten goede van mijn lichaam. Gelukkig heb ik het vanmiddag van me af kunnen zetten, waardoor ik het nu meer los kan laten. Maar had hoofdpijn en voelde me zo moe dat ik in bed ben gaan liggen. En uiteindelijk mijn oogjes maar ff dicht heb gedaan.
Ohh ik zit alweer te gapen/geeuwen hiero, hihih

Bloemetje, beetje geslapen vannacht meis? En en en al rd-tjes of nog niks te zien?
Ik hoop het voor je meis! Duim voor je en denk aan je!

Maike Sanne, tot morgen!

Ohh ja Frieda, vertel hoe was het met ja mamsie?
Is inmiddels de hoofdpijn weg meis? Hoop het voor je!

Meiden ik ga lekker ff met mijn mannetje knuffelen, weltrusten!
Morgen ochten therapie zwemmen, dus tot later!

Liefs Nathalie

hoi,
nog niet ongi, en negatieve test.
aaaah, waarom doet me lichaam me dit weer aan.
maar, ik denk wel dat ze vandaag komen, rommelende darmen, had ik gister ook al, en buikpijn, had ik gister ook al. en normaal heb ik dat 1uurtje voor in ongi word,maar nu dus al sinds gisteren.
pfff, deze maand is niet zo leuk met wachten. en dus inmiddels volgens mijn berekening overtijd.
dus nog steeds afwachten.

liefs

Yippie Bloemetje officieel overtijd!
Meis het kan van alles zijn
Hoe meer jij gaat lopen stressen
Hoe langer je rd-tjes weg blijven
Als die al in aantocht zijn zoals je zegd, hihih
Rommelende darmen kunnen ook wat anders zijn hè
Meis hou ons op de hoogte. Ik ga nu ff lekker zwemmen

Spreek jullie later! Knuffff Nathalie

Dag meiden!

Jeetje Bloemetje , wat spannend! Officieel overtijd! Maar zoals nathalie al schrijft...wanneer je er zo druk mee bent, kun je je ongi wel verlaten.. Maar, laten we hopen dat die rd niet komt! Dat zou leuk zijn zeg!

Ja, fritz, natuurlijk is het nog veel te vroeg om te zoeken naar gedichtjes! Maar dat schreef ik zelf al, dat dat wel een beetje mal was... Toen zat ik op mijn top van kriebels deze week geloof ik, na een babybezoekje...

Ben een beetje prikkelbaar vandaag geloof ik... Katten rennen als een malle door de kamer, en heb ze na 1 keer al op de gang gesode%&&$%#@#! Dus...ga jullie maar even met rust laten vandaag! Ben geloof ik niet zo gezellig... Heb je wel eens van die dagen!
Dag meiden, rustig aan met jullie allen!

Liefs, Piekerbol

Terug
Bovenaan