Zwanger worden of niet?

Zo even snel een berichtje van mij voor ik ga stofzuigen en dweilen (tis hier echt bah)

Gister was echt onwijs gezellig met mijn mama..... heb nog even met haar en Kyra gewandeld en ff lekker gekletst!!
Zaterdag dan komt ze hier slapen en dan gaan we lekker uit eten!! heerlijk :)

Maar nu moet ik jullie wat vertellen..... en print dit goed in je hoofd.
Ben erg trots op mezelf moet ik zeggen....

De buuf was hier om een bakkie te doen en we gingen even een sigaretje roken (ja ik weet het roken is slecht, en ik rook niet in huis maar buiten)
Kyra vond het toen erg leuk om de knip op de achterdeur te doen...... tja en als ze niet weet hoe die omhoog moet is het nogal lastig om binnen te komen.
Buuf in paniek.... Ik zei dat ze der bek ff moest houden zodat ik ff na kon denken wat te doen......
Bij die deur zit daarnaast vrij hoog nog een raam..... enkelglas dus dacht als ik die plintjes nou los krijg.... dan kan dat raam er uit.... Nou het was wat hoor maar het is gelukt.... Ik probeerde er door heen te klimmen maar heb vrij last van hoogtevrees dus buuf er door heen en de knip van de deur gehaald...... Glaszetter is gebeld en komt voor 3 uur vanmiddag....
Kyra kon toen ik bezig was met dat raam er uit halen alleen maar gieren van het lachen maar kon voor geen goud boos op haar worden.....
Was blij dat ik haar weer lekker kon knuffelen.
Buuf vond het verbazingwekkend dat ik zo kalm bleef.... Hihi.. vandaar dat ik zo trots ben op mij :)

Zo ik ga nu ff wat doen hier...... Tot later...

Liefs,

Frieda

Hahhahaha ik had dat koppie van die kleine meid wel eens willen zien. Hoi meiden ik ben weer terug van lekker ochtendje zwemmen, maar was wel fanatiek hoor.

Piekerbol je mag gerust komen kletsen hoor. Klets maar lekker van je af, we kunnen wel tegen een stootje, hihih.

Frieda, wat ontzettend goed van je dat je zo kalm bleef en tegen de buuf zei hou je mond nou eens, hihih. Heerlijk dat je lekker met je mams hebt gewandeld en zo gezellig hebt kunnen kletsen. Ze vond Kyra zeker wel erg gegroeid hè. Geniet er lekker van. Tis bijna zaterdag, dan kun je haar lekker nog meer om je heen hebben.

Het regend hiero, maar gezellig ochtendje gehad. Vanmiddag nog weer therapie, maar dacht eerst hier ff kijken en mijn spiertjes een beetje rust geven.

Nog fijne middag allemaal en kom dalijk nog wel weer ff   buurten.

Liefs Nathalie

hoi dames.

hier ben ik weer. haha en nog steeds als een vrouw die niet ongesteld is.
en mijn buikpijn is weer helemaal weg. die ongi buikpijn, rommelende darmen ook.
dus, wie weet. en negatieve test hoeft nog niets te zeggen.

eigenlijk ben ik er nu minder met bezig, maar meer met mijn hartkloppingen.
ik ben zo beroerd. op me werk valt het nog mee. wel wat duizelig enzo.

gister was ik met vriend aan het praten. hij zei dat hij liever had dat ik andere medicijnen weer zou nemen, die ik eerder had en waar ik minder last van de kloppingen had. maar die zijn erg gevaarlijk voor een zwangerschap, dus hij zei, als het echt moet, dan moeten we dit ff uitstellen,
waar ik dan weer op zeg. de cardioloog zegt dat ik hier nooit vanaf kom. en als ik nu die andere ga nemen, en over jaar weer deze, dan heb ik het weer.
dus ja, dan maar hopen dat ik snel zwanger mag zijn, en dat ik daarna weer over kan op de andere medicijnen, maar dat zien we nog wel.
dokter weet van onze plannen af, dus zoekt samen met mij een oplossing om toch niet die zware medicatie te moeten nemen.

hopelijk is het beetje duidelijk. vind het zelf verwarrend .

frieda, heerlijk geknuffeld dus.
haha en wat had ik graag kyra haar gezichtje gezien, hihi, ze zal het wel door hebben gehad, dat mama het niet zo leuk vond. en de buurvrouw al helemaal niet zo te lezen.

piekerbol, je mag gewoon schrijven hoor. wij hebben hier ook wel eens baaldagen, en komen dan gewoon lekker zeuren tegen elkaar. we kunnen wel wat hebben van elkaar hoor.

liefs.

net heeft dokter al terug gebeld.
hij zei van of te gewoon weer naar halve minder te gaan, of ik stelde voor s ochtens s middags en s avonds een half te nemen, dat het dan misschien meer verdeeld word, dat het dan beter helpt, dat mag ook, enkel als mijn hartslag te laag blijft(gisteravond was ie 27   a 35) dan moet ik weer minder gaan nemen.
want ja, logisch is het, zo laag is gevaarlijk.
liefs

Hallo lieve meiden!

Fijn dat ik toch ff mag narren... Is alweer een stukje minder, vergeet altijd dat als ik de pil doorslik ik wel last krijg van ongi-symptomen...Hoofdpijn en beetje onbestemd gevoel.. Dus dat is de oorzaak... Heb lekker orde op zaken geschept in de rommelkast, je weet wel...zo'n kast waar je vanalles ingooit, omdat die deur toch dichtkan.. Nou, die is nu weer spik en span en mijn hoofd een stuk rustiger..
Jeetje, bloemetje, dat klinkt niet zo goed, jouw hartslag! Ik lees dat je ook bij de cardioloog loopt, dus wel onder controle bent, maar poeh hé! Voorzichtig met jezelf doen hoor! En natuurlijk dubbel spannend omdat je nog steeds niet ongi bent! Ik duim voor je hoor!
Jeetje pietje, wat een verhaal van Kyra! Knap dat je zo rustig bent gebleven!
Ga nu lekker met boek op de bank,
Tot gauw!
Liefs,
Piekerbol

hoi,

piekerbol.
ik doe zeker rustig hoor, moet eigenlijk strijken,maar voel me weer beroerd, dus dat doe ik nu maar ff niet, morgen ga ik het echt wel proberen,maar moet vanavond nog weg, en anders word het teveel. dus dan maar ff niet he.
hartslag is erg laag inderdaad, en kan jullie vertellen, als die zo laag gaat,word je erg benauwd en moe.
ik kreeg gisteravond bijna geen adem meer op bed en ga dan hoesten, omdat het zo irriteert.
dus ik probeer nu paar dagen met drie keer half pilletje, anders weer twee keer half.
pfff, en anders maar even afspraak maken bij cardioloog.

liefs

Jeetje bloemetje dat is niet niks meis.
Nog niet in de verleiding gekomen om te testen?
Hopelijk dat die 3x een halve je hartje weer een beetje op ritme krijgt
En niet steeds of heel laag of heel onregelmatig of hoog.

Sterkte! Liefs Nathalie

hoi,

Jawel hoor, maar die was negatief.
Dus nog afwachten. voel me vandaag ook beroerd, vanmiddag stroopwafel op, nou, heb het geweten ook, voelde me er een uur lang beroerd van . nu beetje draaierig gevoel in me maag. borsten doen nog zeer. buikpijn. en moe, ik ben zo moe.
maar dat kan ook van mn hart komen.

Nog steeds geen tekenen van ongi.

Zo,moet nu naar schoonouders, me vriend zn broer is jarig. Dus ff daar gaan eten.

Liefs

Terug
Bovenaan