A
Anoniem
Guest
Goedenavond Dames,
Ik heb vandaag echt een pech dag.... alles lijkt dat tegelijk te komen he....
Er sneuvelde namelijk vanmiddag ook nog een vaas.... had een bosje bloemen van de buuf gekregen (zij had ze ook gekregen maar ze vond ze niet mooi) en wou een vaas pakken... hij knapte zo in mijn hand... Gelukkig schrok ik zo dat ik hem gelijk liet vallen maar heb wel last van glas vandaag.....
De glaszetter was trouwens erg snel hier... al om half 1......
Was trouwens geen straf om even naar mnr de glaszetter te kijken
jaja het oog wil af en toe ook wat!! haha
Kyra had haar dag ook niet echt vandaag... ze heeft bijna de hele dag geslapen....
Vanmorgen heb ik er ook om kwart voor 10 maar uit bed gehaald want het werdt toen wel heel erg laat!
Ik vond het erg fijn om weer even wat tijd met mijn mama door te brengen!! Ben ook erg blij dat ze hier nog wat nachtjes komt slapen... vind dat altijd maar al te gezellig

Maike Sanne, Nog een paar daagjes of niet??? Lekker vakantie...
Ik heb morgen om half 5 lekker vakantie, Heerlijk!!
Nathalie, Alles goed gegaan met therapie vandaag???
Bloemetje, Nog geen rd'tjes te bekennen, Spannend!!!
Piekerbol, Wij hebben beide dan onze dag niet vandaag...... Ben nu ook erg sjaggo... kan nu wel naar bed gaan maar daar heb ik ook nog niet veel zin in.... Misschien zo maar ff de zak M&M's aanvallen... misschien dat chocolade het werk doet vandaag!!
Misschien tot later en anders tot morgen!!
Liefs,
Frieda
Ik heb vandaag echt een pech dag.... alles lijkt dat tegelijk te komen he....
Er sneuvelde namelijk vanmiddag ook nog een vaas.... had een bosje bloemen van de buuf gekregen (zij had ze ook gekregen maar ze vond ze niet mooi) en wou een vaas pakken... hij knapte zo in mijn hand... Gelukkig schrok ik zo dat ik hem gelijk liet vallen maar heb wel last van glas vandaag.....
De glaszetter was trouwens erg snel hier... al om half 1......
Was trouwens geen straf om even naar mnr de glaszetter te kijken
Kyra had haar dag ook niet echt vandaag... ze heeft bijna de hele dag geslapen....
Vanmorgen heb ik er ook om kwart voor 10 maar uit bed gehaald want het werdt toen wel heel erg laat!
Ik vond het erg fijn om weer even wat tijd met mijn mama door te brengen!! Ben ook erg blij dat ze hier nog wat nachtjes komt slapen... vind dat altijd maar al te gezellig
Maike Sanne, Nog een paar daagjes of niet??? Lekker vakantie...
Ik heb morgen om half 5 lekker vakantie, Heerlijk!!
Nathalie, Alles goed gegaan met therapie vandaag???
Bloemetje, Nog geen rd'tjes te bekennen, Spannend!!!
Piekerbol, Wij hebben beide dan onze dag niet vandaag...... Ben nu ook erg sjaggo... kan nu wel naar bed gaan maar daar heb ik ook nog niet veel zin in.... Misschien zo maar ff de zak M&M's aanvallen... misschien dat chocolade het werk doet vandaag!!
Misschien tot later en anders tot morgen!!
Liefs,
Frieda