Zwanger worden of niet?

Goedenavond Dames,

Ik heb vandaag echt een pech dag.... alles lijkt dat tegelijk te komen he....
Er sneuvelde namelijk vanmiddag ook nog een vaas.... had een bosje bloemen van de buuf gekregen (zij had ze ook gekregen maar ze vond ze niet mooi) en wou een vaas pakken... hij knapte zo in mijn hand... Gelukkig schrok ik zo dat ik hem gelijk liet vallen maar heb wel last van glas vandaag.....
De glaszetter was trouwens erg snel hier... al om half 1......
Was trouwens geen straf om even naar mnr de glaszetter te kijken :) jaja het oog wil af en toe ook wat!! haha

Kyra had haar dag ook niet echt vandaag... ze heeft bijna de hele dag geslapen....
Vanmorgen heb ik er ook om kwart voor 10 maar uit bed gehaald want het werdt toen wel heel erg laat!

Ik vond het erg fijn om weer even wat tijd met mijn mama door te brengen!! Ben ook erg blij dat ze hier nog wat nachtjes komt slapen... vind dat altijd maar al te gezellig
:)

Maike Sanne, Nog een paar daagjes of niet??? Lekker vakantie...
Ik heb morgen om half 5 lekker vakantie, Heerlijk!!

Nathalie, Alles goed gegaan met therapie vandaag???

Bloemetje, Nog geen rd'tjes te bekennen, Spannend!!!

Piekerbol, Wij hebben beide dan onze dag niet vandaag...... Ben nu ook erg sjaggo... kan nu wel naar bed gaan maar daar heb ik ook nog niet veel zin in.... Misschien zo maar ff de zak M&M's aanvallen... misschien dat chocolade het werk doet vandaag!!

Misschien tot later en anders tot morgen!!

Liefs,

Frieda

Jeetje Bloemtje, nog steeds onzekerheid dus
Mijn gevoel zegd dat je waarschijnlijk ongi gaat worden
Hoop niet dat mijn gevoel gelijk krijgt natuurlijk

Frieda jeetje meis een baaldag zeg maar.
Wie weet brengen de scherven je geluk meis
Hahah kopje koffie glazenwasser? Ohhh nee glaszetter, hihih *knipoog*

Ook mijn dagje zit er weer op. Weer erg moe
Morgen ochtend fysio al best vroeg. Dus meteen al fanatiek
's avonds naar vrienden die we al hele lang niet hebben gezien
Heb daar echt veel zin in! Dus leuke vooruitzichten
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat het bijna weekend is zeg!

Liefs Nathalie

Ik dacht voordat ik naar fysiotherapie ga ff snel spieken bij Bloemetje
om te vragen hoe het met haar is. Maar helaas nog geen nieuws

Ik wens iedereen hele fijne dag en kom later nog wel ff kletsen

Liefs Nathalie

Hey!

Ja ik kijk ook om de haverklap Nathalie, om te kijken of bloemetje zich alweer gemeldt heeft, maar nog niets!
Ben zo benieuwd, vind het zo spannend!
Volgende week donderdag is mijn NOD, maar heb niet echt hoop dat het wat is. kDenk dat een kindje voor ons niet is weggelegd. Ik laat de hoop misschien snel varen, maar we proberen het al zo lang, dan had het allang gelukt moeten zijn inmiddels denk ik? Weet dat we naar de dokter moeten, maar eerst maar eens verhuizen enzo.. Ben gewoon bang dat het een verhaal zonder einde is, maar we zullen zien!

Succes met je therapie Nathalie!
En bloemetje, laat je snel wat horen?

Liefs,
Mitsj

Goedemorgen allemaal !

Bloemetje.. Hoe gaat het ???
Dus toch negatief getest.. balen zeg !! Maar... je hebt nog geen rd;tjes.. dus het kan nog alle kanten op ;)
Hoop dat je hartkloppingen snel over gaan en je bloeddruk mooi op pijl blijft.
K denk aan je !

Nathalie.. Ja heerlijk weekend ! K moet alleen t weekend werken (hoe kan het ook anders haha)
Maar halve dagen hoor ! Vanaf half 4 tot 9.. dus valt mee gelukkig
En dan bijna vakantie !  
Meis rustig aan doen he !!

Frieda.. Jeetje wat een avonturen zeg !!   Knap dat je buuf door t raampje kon klimmen, en als beloning een lekkere glazenzetter hahaha ! Leuk toch ?? hihi

Mitsj.. Spannend he ? Ik kijk ook idd geregeld eventjes om de hoek... hihi
DUs je denkt niet dat het raak is deze maand??
Wanneer gaan jullie verhuizen?? (weet het even niet meer, sorry ben net wakker haha) Maar... ze zeggen altijd je word vaak zwanger op het moment wanneer je er niet zoveel mee bezig bent...

He dames geniet van het weekend en voor sommigen VAKANTIE !!!!

DIkke zoen van mij

Hoihoi Maike Sanne!

Ik ga wsl het weekend van de 19e al verhuizen, en dan kom ik bij mijn ouders helaas. Vriendlief gaat ook thuis wonen, dus zien elkaar niet zoveel meer :(
Ze zeggen inderdaad dat je dan sneller zwanger raakt, maar denk soms echt dat een kindje voor ons niet is weggelegd. Vrees echt het ergste maarja, we zullen zien!
Denk inderdaad dat het deze maand niet raak is, heb as donderdag mn nod maar werkelijk nergens last van. Dus kan neit anders dan dat het weer niks is.
Maar zal niet meer mopperen, blijven proberen het positief in te zien.
Zullen we hier ook een schemaatje maken wie wanneer zn NOD heeft enzo? Dan hoeven we er ook niet steeds om te vragen, en is wel leuk lijkt me. Kun je ook direct zien wie er overtijd zijn enzo, best leuk volgens mij :) Als jullie het ook leuk vinden?

Ik zal meteen beginnen:

Mitsj +/- 7e ronde, 1e kindje   NOD 17-07-2008

Wie vult dit aan?

Groetjes,
Mitsjieee

Hoi Misj

Ik wou toch even op jou verhaal reageren. Mijn moeder is twee jaar bezig geweest om mij te krijgen. Tijdens de verhuizing is ze zwanger geworden doordat ze er niet meer mee bezig was. Dus probeer je iets rustiger te houden en natuurlijk is er ook voor jou een kindje weggelegt!!!!!. Mijn moeder had ook nergens last van en het hoeft ook niet. Geniet er nu van en probeer lekker veel te klussen tijdens de verhuizing en wie weet is het dan toch raak!!!!

groetjes ramona

Nod lijstje!

Mitsj, ?? jaar                                  7e ronde - 1e kindje            17-07-08
Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            26-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger, duimduimduim

Terug
Bovenaan