A
Anoniem
Guest
Hi meiden heb ff een lijstje gemaakt hoor
Misschien is Bloemetje vanmorgen werken dat ze daarom niet kan reageren
Ik hoop dat het goed met haar gaat
Mitsj niet meteen het ergste denken meis
7 rondes is nou ook weer niet zo heel ver
Tuurlijk wachten duurd lang en elke maand word de wens ook groter lijkt het
Waarom zou het voor jou niet weggelegd zijn
De meeste meiden doen er een jaar over hoor
Sommigen iets langer, maar er is altijd hoop!
Zolang je er zelf in geloofd en geniet, dan kom je al een heel eind
Jullie gaan dus beide weer ff bij jullie ouders wonen? Hoezo dat?
Maike Sanne, werkse weer meis. Gelukkig hoef je het weekend maar halve diensten dat scheeld. Hier vanmorgen fysio gehad en ben echt nu al kapot. Heb voor het eerst mijn hele programma gedaan, op 1 aparaat na. Ik vind het erg leuk om te oefenen in het RTC met aparaten, maar mijn lichaam denkt er nog heel hard anders over volgens mij. Ik hoop dat ik me vanmiddag wat beter voel, want vanavond gaan we gezellig naar vrienden die wel al best een tijdje niet hebben gezien. Ze wonen namelijk niet erg dichtbij en allemaal drukdruk. Dan moet je gewoon iets plannen hè, anders blijft het erbij.
Meiden ik ga ff rustig aan doen, hele fijne dag en alvast heel fijn weekend
Voor sommigen onder ons zal misschien de vakantie vandaag beginnen, lekker hoor!
Liefs Nathalie
Misschien is Bloemetje vanmorgen werken dat ze daarom niet kan reageren
Ik hoop dat het goed met haar gaat
Mitsj niet meteen het ergste denken meis
7 rondes is nou ook weer niet zo heel ver
Tuurlijk wachten duurd lang en elke maand word de wens ook groter lijkt het
Waarom zou het voor jou niet weggelegd zijn
De meeste meiden doen er een jaar over hoor
Sommigen iets langer, maar er is altijd hoop!
Zolang je er zelf in geloofd en geniet, dan kom je al een heel eind
Jullie gaan dus beide weer ff bij jullie ouders wonen? Hoezo dat?
Maike Sanne, werkse weer meis. Gelukkig hoef je het weekend maar halve diensten dat scheeld. Hier vanmorgen fysio gehad en ben echt nu al kapot. Heb voor het eerst mijn hele programma gedaan, op 1 aparaat na. Ik vind het erg leuk om te oefenen in het RTC met aparaten, maar mijn lichaam denkt er nog heel hard anders over volgens mij. Ik hoop dat ik me vanmiddag wat beter voel, want vanavond gaan we gezellig naar vrienden die wel al best een tijdje niet hebben gezien. Ze wonen namelijk niet erg dichtbij en allemaal drukdruk. Dan moet je gewoon iets plannen hè, anders blijft het erbij.
Meiden ik ga ff rustig aan doen, hele fijne dag en alvast heel fijn weekend
Voor sommigen onder ons zal misschien de vakantie vandaag beginnen, lekker hoor!
Liefs Nathalie