Zwanger worden of niet?

Hi meiden heb ff een lijstje gemaakt hoor
Misschien is Bloemetje vanmorgen werken dat ze daarom niet kan reageren
Ik hoop dat het goed met haar gaat

Mitsj niet meteen het ergste denken meis
7 rondes is nou ook weer niet zo heel ver
Tuurlijk wachten duurd lang en elke maand word de wens ook groter lijkt het
Waarom zou het voor jou niet weggelegd zijn
De meeste meiden doen er een jaar over hoor
Sommigen iets langer, maar er is altijd hoop!
Zolang je er zelf in geloofd en geniet, dan kom je al een heel eind
Jullie gaan dus beide weer ff bij jullie ouders wonen? Hoezo dat?

Maike Sanne, werkse weer meis. Gelukkig hoef je het weekend maar halve diensten dat scheeld. Hier vanmorgen fysio gehad en ben echt nu al kapot. Heb voor het eerst mijn hele programma gedaan, op 1 aparaat na. Ik vind het erg leuk om te oefenen in het RTC met aparaten, maar mijn lichaam denkt er nog heel hard anders over volgens mij. Ik hoop dat ik me vanmiddag wat beter voel, want vanavond gaan we gezellig naar vrienden die wel al best een tijdje niet hebben gezien. Ze wonen namelijk niet erg dichtbij en allemaal drukdruk. Dan moet je gewoon iets plannen hè, anders blijft het erbij.

Meiden ik ga ff rustig aan doen, hele fijne dag en alvast heel fijn weekend
Voor sommigen onder ons zal misschien de vakantie vandaag beginnen, lekker hoor!

Liefs Nathalie

Hoi,

Jeetje dames,
ongeduldig?
gisteravond verjaardag, vanmorgen werken inderdaad.

Maaike Sanne,
dank je, vandaag gaat het tot nu toe met hartkloppingen ietsjes beter, maar ja. de dag is nog lang niet om. dus ik hoop dat het blijft gaan zoals nu.
Het is trouwens inderdaad zo dat je sneller zwanger word als je er minder mee bezig bent, maar dat is moeilijk hoor.

Nathalie,
inderdaad maar ff rustig doen vanmiddag. en dan vanavond lekker genieten.

Nou dames,
Hier komt ie.
Ik ben nog niet ongi, en ook nog geen buikpijn die op ongi pijn lijkt.
Dus nathalie, als je denkt dat ik ongi word, heb je ook voorgevoel wanneer?
We wachten dus maar verder af. Misschien morgen of zondag weer testje.

Ik zit nu op dag 29. heb een keer cyclus van 29 dagen gehad. rest bijna allemaal 27. Dus als ik nu ongi word, is het wel weer langere cyclus. en als ik weekend pas word, dan word ik onregelmatiger.

We wachten dus nog steeds.

Liefs
Fijn weekend alvast voor sommigen.

Nod lijstje!

Mitsj,  21 jaar                                  7e ronde - 1e kindje            17-07-08
Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            26-07-08

Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger, duimduimduim

Heyhoi!

Lief van jullie dat jullie zo lief reageren!
Ik verlies gewoon een beetje de moed af en toe, ik kan het me ook echt niet voorstellen ofzo dat het ooit gaat gebeuren ofzo.. En meestal als ik dat gevoel heb, dan klopt het ook wel. Ben ook elke maand zo teleurgesteld, er zijn zoveel mensen bij wie het zo snel lukt en die het zelfs weg laten halen als het niet uitkomt enzo.

Nathalie: We gaan eerst bij onze ouders wonen omdat wij ons koophuis verkocht hebben. We gaan nu weer een huis huren om wat meer financiele armslag te hebben. Hebben wel een huis toegewezen gekregen, maar ze weten nog niet wanneer we de sleutels krijgen   Dus vandaar! Rust maar lekker uit meis!

Ben wel blij dak hier af en toe een beetje kan mopperen hoor, de moed zakt me echt in de schoenen soms! Maar misschien komt het idd allemaal snel goed!
Maar mijn vriend heeft maar 1 bal, dus minder kans denk ik, en hij heeft ook nog een beetje overgewicht dus dat maakt de kans nog kleiner las ik gister op teletekst!

Maargoed, we houden de hoop er in!

Fijn weekend alvast allemaal!

Knuffel,

Mitsj

Hey bloemetje!

Spannend zeg meis! Volgens mij checkt iedereen hier constant het forum om te kijken of jij alweer gereageerd hebt hihi..
Spannend zeg! De dagen kruipen om denk ik of niet?
Hoop echt zo voor je dat het mooi nieuws wordt!!!!

Heeeeel veel liefs en een knuffel,

Mitsj

En we wachten en wachten maar hiero, hihi
Nee meis heb geen voorgevoel wanneer, maar denk dat het nog wel paar dagen kan duren sorry. Hoop natuurlijk dat mijn gevoel niet raak is en je toch zwanger blijkt

Mitsj je mag hier lekker kletsen hoor meis. Ik denk ook regelmatig dat het niet voor ons is weggelegd. Kan me echt geen voorstelling van maken dat ik ooit positief test
Das gewoon fase waar je ff door moet, hebben alle meiden
Lees anders eens mee bij topic overgewicht en zwanger

Ik heb net lekker vers brood gehaald van de winkel dus ga ff broodje eten

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Hoe komt het eigenlijk dat je voorgevoel hebt dat ik ongesteld word?
Vraag me dat eigenlijk wel af.
ik kan me trouwens niet voorstellen dat ik nog paar dagen moet wachten op ongi.
Dat heb ik nooit, en ben laatste dagen een stuk rustiger. en heb nu zoiets van, ik zie het wel.
Dus van stress komt het al niet hoor

mitsj,
haha, leuk hoor, dat iedereen hier komt om te kijken of ik alweer eens ben geweest.

liefs

Dames,

Ik zal jullie uit jullie lijden verlossen.
Ik ben net ongesteld geworden.
Baal er wel van, maar heb er rekening met gehouden dat dit zou gebeuren.
We gaan dus naar ronde 4.
We blijven dus klussen.

Dames, ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun laatste weken. Ik ben niet de makkelijkste geweest.

Maar, nathalie, je gevoel was juist.
Voortaan kom ik het aan jou vragen.

Liefs

Goedenavond.....

Bloemetje..... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik baal als een stekker dat je ongesteld bent geworden!!!!! En ja, je leest het goed.... IK baal.... Ik kan me voorstellen dat jij je nu nog 10 x erger voelt.......
Nu vol goede moed naar de volgende klusperiode.........

Mitsj, Hier mag je altijd klagen, mopperen en de alles wat er verder nog komt kijken...
Alles kan je hier kwijt!!! Maar dat wist je natuurlijk al.... ;-)

Nathalie... Heb je je dag vol therapie overleefd en hoe was het bij je vrienden??? Hoop dat het gezellig was!!

Piekerbol, Voel je je al weer wat beter als gister??? Hoop dat je weer wat vrolijker bent!!!

Nou ik heb lekker vakantie nu..... NOT!!!
Ik heb mijn werk dus niet afgekregen en dat zijn dingen die ik met geen mogelijkheid 3 weken kan laten liggen dus ga maandagochtend toch nog even werken.....
Dan kan ik het afmaken en dan heb ik niet de hele vakantie het idee dat ik nog werk had liggen wat af had gemoeten!!

Hebben jullie nog een leuk weekend voor de boeg???

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan