Zwanger worden - vanaf juli 2017

Veel succes Ansje! Hopelijk gaat het er veel mee bezig zijn je beter af dan mij Hihi ..
 
Hier nog steeds geen menstruatie maar ook geen kwaaltjes ofzo en nog steeds geen gevoel erbij! Dus of zwanger zijn aub of zsm die menstruatie laten komen!
Hopelijk het eerste!
 
Hoi dames!!
Vanmorgen nog steeds geen ongesteldheid. Ongeduldig als ik ben nog een testje gedaan van action early. Zie ik een tweede streepje verschijnen. Heel licht! Werd steeds iets donkerder..wel een duidelijk streepje! Ik raakte er bijna van in paniek hahaha! Ik heb erna een sensitest gedaan..daar vond ik het streepje wel heel erg licht. Mijn vriend zag het streepje op de action test ook :) ik heb toen een clear blue test gehaald en die zegt: zwanger 1-2 weken! Ik ben zoo blij! Wel heel onwerkelijk! Het moet echt nog een beetje landen...maar we zijn voorzichtig heel erg blij!
 
Hey, even niet meer online geweest op het forum. Ben nigsteeds niet ongesteld. En ook nog steeds afschijding. Snap er echt niks meer van. 
 
super tof renee! gefeliciteerd!!! super leuk voor jullie en gewoon al in de 1 ronde raak!
 
spannend joh! nu snel een echo plannen bij een vk ? :)
 
blondetrust wat super raar ja! test nog negatief?
 
Wauw Renee! Heel erg gefeliciteerd!! Heb je al kwaaltjes in de tussentijd?
Voelt heel onwerkelijk he! Geniet lekker!!
 
Dankjewel meiden!
Wat vervelend Blonde Trust! Heb je nog getest? Anders toch even contact met je HA?
Ik heb nog geen echt kwaaltjes..behalve dat ik mijn onderbuik regelmatig voel. Het voelt een beetje trekkerig ofzo. Kan het niet goed uitleggen. Verder weet ik niet zo goed hoe nu verder. Moet ik de vk zsm bellen? Meestal is de eerste echo pas met 8 weken ofzo toch? Dat duurt dus nog even ?
 
Je moet tellen als eerste dag van je laatste menstruatie en dan tot nu, zolang ben je Zwanger. Je zou alvast kunnen bellen hoor, ik deed dat ook meteen toen ik zwanger was!
 
Terug
Bovenaan