Zwanger worden - vanaf juli 2017

Mandie das wel gek! Ik had pas na 9 dagen nod een positest!
Dus gewoon nog even geduld pff he! Ik ook hoor op gekste plekjes steek.vooral schaambot onderbuik en naast navel vreemd... Had ik ook toen k zwanger was
Dus word er wel zenuwachtig van of het nu.weer.zo is of een truukje van je lijf omdat je t zo graag wilt
 
Hallo allemaal!
 
hier ook bezig, heb deze maand ovulatietesten gebruikt dus ben benieuwd. Pas op dag 17 een smiley, dus een late eisprong!
op het wachtbankje nu...
 

Zo na 9 dagen pas! Pff ik word nu al gefrustreerd van die onduidelijkheid haha juist omdat ik ook bang ben dag ik mezelf voor de gek houd en het misschien nog door zet. Maar heb nog geen enkele keer gehad dat ik zelfs geen bruine afscheiding kreeg op Nod en dan later op de dag of volgende ochtend doorbrak... nu gewoon nog steeds niks.. ja heel veel waterige afscheiding en buikpijn. Heb nu testjes van kruidvat gehaald.. die zijn blijkbaar gevoelig? Had getest met die van de action. Had ik tijdens mijn zwangerschap in februari ook 3 dagen over tijd een heeeeeeeeel licht streepje. 

Hoop voor jou ook dat het weer zo is. 
 
Het wachtbankje.. ik dacht dat ik er nu van af zou zijn.. maar ik zit nog lekker naast je MissAd haha
 
 
Ja de kv 2v5 test gebruik ik! Ja k word er ook helemaal simpel van
Had me nog zo voorgenomen er niet zo mee.bezig te zijn lukt echt fantastisch! :p 
 
Haha dat niet mee bezig zijn is ook niet mijn ding haha
ging deze maand opzich wel goed omdat ik dacht dat we geen kans hadden... maar nu blijft toch m'n menstruatie weg haha waaaaaaaaaaahhhh wel heel fijn om t hier neer te zetten.. m'n man weet t nu wel een keer hahahaha
Morgen ga ik zon testje proberen en hopen dat t dan duidelijkheid geeft!
 
Mandie hahahaha ja mijne zegt ook steeds we zien t wel hy is er gewoon minder mee bezig dus probeer mijn gekkigheid wat in te houden hahaa
 
Ik ben gisteren ongesteld geworden. Ergens een beetje teleurgesteld, maar geeft wel duidelijkheid. Ik neem een wijntje vanavond, want die heb ik nu wel verdient, en ga door naar de volgende ronde. Mijn man is er ook heel nuchter onder. Het is inderdaad wel fijn om het hier kwijt te kunnen. Ik heb enkel mijn beste vriendin verteld dat we bezig zijn. Verder weet niemand uit mij omgeving het.
 
 
Terug
Bovenaan