Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hier ook op het wachtbankje.  Van de week weet ik bijna zeker dat me eisprong woensdag was. Nu proberen mezelf lekker bezig te houden. Des te eerder is de maand voorbij. Haha de mannen zijn wel aardig hetzelfde. Hier ook een man die zegt het komt wel goed. Ik vind het voornamelijk lastig dat je het niet zelf in de hand heb. Je kunt het niet sturen zeg maar. Dus meer als een beetje klussen op je vruchtbare dagen kun je niet doen. Verder maar afwachten. Zou leuk zijn iemand met een positieve test deze maand 
 
Heb ik ook or karinwerf, teleurgesteld wel maar dan denk ik ook volgende maand weer een poging. Zoveel kans heb je ook niet per maand.. lekker jezelf verwennen met een wijntje en een broodje carpaccio. Heerlijk! Nu kan het nog  
 
 
Jammer karin! En wat ansje ook zeg moeilyk dat je gewoon niet meer.kan doen dan regelmatig bezig zijn en verder maar afwachten pff voor een controlfreak valt dat nog niet mee! Ik nog 2 dagen tot nod en nog 6 als ik me langste cyclus pak maar gem..dus nog 2 dagen word er onzeker van je weet het gewoon niet
Zeg k net tegen mn vriend hoe kan k dat nou een beetje loslaten zegt ie dat kan niet je bent een vrouw nou en bedaaaaankt
 
Haha oh wat heerlijk herkenbaar dit allemaal,
Vooral wat de mannen betreft!
 
ik had me zo voorgenomen om het los te laten,
Dat mislukt dus echt gigantisch,
Afgelopen dagen eisprong gehad volgens berekening,
dus nu wachten.. en ondertussen mezelf gek maken Haha!
Blij met dit forum! Anders draait Mn vriend door haha!
 
Misschien als het deze maand niet lukt toch maar ovulatie testen,
al mocht ik dat eigenlijk niet van mezelf,
geduld is niet mijn sterkste punt!
 
Vanmorgen weer getest...
halverwege de ochtend ineeens bloed!
tampon in en toen ik ging plassen was de tampon voor n kwart met bloed.. schone d'r in en toen ik later weer ging voor n nieuwe. Zat er nog 1 klodder oud bloed in... lekker smakelijk sorry!
voor de rest van de dag alleen maar weer hele waterige afscheiding.... dit kan toch niet m'n hele menstruatie zijn? Of wel? Ik word dan ook liever gewoon ongesteld.. want er moet wel meer uit komen maar als dat steeds uitgesteld word kan ik ook geen nieuwe ronde beginnen :(
Tis maar goed dat de mannen er niet ook mee bezig zijn.. stel je voor dat je man net zo ongeduldig is hahaha
 
 
Mandie raaar ja! Je hebt t mssn al eens gezegd maar was je al lang gestopt met de pil? Dan zou t daar aan kunnen liggen maar alsnog ken ik dit niet vervelend!
Hahaha ja idd ook maar goed dat de mannen dat niet hebben :)
 
 
Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil. Sindsdien paar maand cyclus gehad van 28 dagen. 1 van 29 dagen en die maand er na zwanger en na miskraam duurde het 35 dagen. Daarna weer netjes 28 dagen elke maand. Dit is de 5e ronde na miskraam .. en 2 dagen overtijd en dan ook nog zo weinig bloed. Normaal heb ik wel 3 dagen redelijk gevulde tampons de hele dag door. 
Dus ik ken dit ook helemaal niet van mezelf! Wel vaak klachten gehad maar dat was denk ik meer de wens... nu heb ik ook idee van gevoelige borsten maar durf niet te geloven omdat ik niet weet of t echt is.. en die buikpijn... en dan die afscheiding!!!
morgen moet ik toevallig naar de dokter voor wat anders. Als de me steuntje dan nog weg is zal ik hem eens vragen of t normaal is of dat ik nog een kleine kans heb op hoop! Naïef eigenlijk......
 
 
Terug
Bovenaan