Zwanger worden - vanaf juli 2017

ik ben toch echt zenuwachtig! vandaag/morgen NOD en als ik mn langste cyclus pak die ik 1 x heb gehad dan 6 aug nod... pffff ik hoop zoooooo dat ik niet ongesteld word! wel steeds zo zeurderig gevoel onderbuik dus het kan ook maar zo wel gebeurgen pff 
 
Hoi allemaal!
Ik heb niet het hele topic meegelezen :O Maar ik kom toch meeschrijven.
 
Mijn vriend en ik hebben al een prachtige dochter van 1 jaar. En we hebben besloten om een soort van voor een 2e te gaan. In die zin.. We gaan niet bewust letten op vruchtbare dagen, maar we weerhouden ons er ook niet van. We zien wel waar het schip strand!
 
Al hou ik natuurlijk wel alles mega goed in de gaten :D
 
Hey dames,
Na lange tijd veel forums te hebben gelezen (waaronder deze), heb ik besloten om me toch ook maar even bij jullie aan te sluiten.
Ook mijn vriend en ik gaan vanaf deze maand voor ons eerste kindje.
Sinds we het hebben besloten, denk ik nergens anders meer aan.

Ben 22 juli gestopt met de pil, ben ongesteld geworden en vandaag is mijn tweede echte pilloze dag.
Nu voelt het alsof mijn lichaam zegmaar ook weet dat ik met de pil gestopt ben en we kunnen eindelijk echt beginnen.

Wanneer moet ik trouwens van mijn NOD uitgaan aangezien ik mijn eigen cyclus nog niet weet?
Hou ik gewoon de standaard 28 dagen aan?
Succes trouwens voor iedereen!
 
Hoi Lis-x
Welkom!
Ik hield aan wanneer ik de eerste dag van mijn menstruatie verwachtte toen ik de stopweek had.
bijvoorbeeld:
21 dagen pil slikken. De laatste was altijd op zondag. Dan werd ik de donderdags ongesteld. dus 21+4 = 25. Dat was in mijn geval dan.
Dus ik hield dat ook aan. Zo had ik in elk geval een leidraad om naar te kijken.
Nu volg ik een app waarin ik mijn cyclus bij houdt.
De vorige keer was het binnen 2 maanden raak bij mij, dus ik ben benieuwd hoe het nu zal verlopen.
 
 
 
Welkom meiden!
er niet mee bezig zijn..... jaja goeie hahaha
 
ik hield na het stoppen van de pil ook gewoon mijn cyclus aan als tijdens de pil. Bij mij was hij dam ook gelijk regelmatig!
 
vanmorgen bij huisarts geweest... ben niet veel wijzer nu haha het kan mijn menstruatie zijn geweest, maar dat kon hij niet met 100% zeggen. Wat t wel was ook niet....
als mijn menstruatie niet doorbreekt moet ik van t weekend nog eens testen. Als die dan alsnog negatief is, dan mag ik er van uit gaan dat het mijn menstruatie was.
er is nog hoop maar ik heb t gevoel dat dat m'n menstruatie was of dat tie nog wel door gaat breken.
we gaan weer verder wachten! 
Spannend iris!!! Hopelijk blijft tie weg !!
 
 
Mandie vervelend dat je HA ook geen uitsluitsel kon geven wat t nu was!
Ja k hoop t ook ben er helemaal zenuwachtig van :p
 
Spannend Iris!! Ik ben benieuwddddd
Ik zit nu al op mijn 40e cyclusdag...JEMIGGGGG
Ik had echt gehoopt niet in mijn vakantie ongesteld te worden maar dat gaat dus toch gebeuren vrees ik.
Het kan toch niet zo zijn dat ik nu al zwanger zal zijn toch als je nog niet eens je eigen "natuurlijke" menstruatie hebt gehad?
Ik heb wel al een test gedaan voor de zekerheid maar helemaal niks, maar ik las ook veel over weken erna nog testen etc.
Wat denken jullie? Gewoon een nog niet stabiele cyclus he?
 
Terug
Bovenaan