Zwanger worden - vanaf juli 2017

ki-mm kan in theorie wel natuurlijk je hebt eerst de eisprong voor je menustruatie! dus zou kunnen... maar als je al getest hebt en die was negatief... ik zou gewoon afwachten kan geloof ik wel even duren dat ontpillen!
ik weet het niet meer zo goed van mezelf inmiddels al 7 jaar gestopt met de pil
 
Het kan ja.. je kan ook zwanger worden van 1 pilletje vergeten..
Je kan ook nog te vroeg zijn met testen. Dit kan je helaas alleen maar afwachten...
 
bij mij nog niks veranderd... neiging om al eerder te testen... ma voel me niet zwanger.. m'n tepels zijn wat gevoeliger maar nu let ik er op... en m'n afscheiding lijkt weg.. Nja ik heb geen inlegkruisje meer nodig. Alleen wat met afvegen naar het plassen....  
 
 
@suusje-25 & mandiee
Oke dat is wel een goeie ja, ga ik doen! Ook weet ik niet zeker wanneer ik het beste ovulatietestjes kan doen. De eerste dag van mijn vruchtbare dagen of wanneer ik inschat wanneer ik mijn eisprong heb ...?
echt handig zo'n forum. Vriendlief wordt al helemaal gek van mij. 
Heeft iemand trouwens een tip voor een goede "cyclus-bijhoud-app"?
 
Hoi hoi
Vandaag mijn NOD en nog steeds geen menstruatie. Ik wordt bijna gek van de zenuwen. In februari gestopt met de pil en nu een paar maanden serieus bezig. Sinds halverwege vorige week last van een erg vette huid maar verder geen symptomen, ben er bang voor:( hoe gaan jullie met die onzekerheid / teleurstellingen om?
 
Lis-x , ik gebruik "mijn kalender". Ziet eruit als een boekje met een wit bloemetje erop.
Mandie, hahahah inderdaad! Stiekem ben ik er net zoveel mee bezig als destijds met de eerste ?
 
Hi meiden,
Ik lees al een tijdje mee en wil mij nu graag aansluiten in dit forum. 
Mijn vriend en ik willen graag een kleintje... Na vijf rondes "we zien wel" Ben ik er toch meer meebezig dan ik had verwacht...
Vanaf deze ga ik actief testen met ovaluatie testen! Spannend!
Succes iedereen! 
 
Liefs, Lo
 
Terug
Bovenaan