Zwanger worden - vanaf juli 2017

Iris spannend hoor! Hopelijk heb je een deze dagen een positieve test in handen! Werkt zo'n app ook als je onregelmatig ongesteld word? Nu 2x cyclus van 27 en dan nu opeens van 35. Geen idee wanneer mijn volgende eisprong is deze maand. Merken jullie zelf ook wanneer je ovulatie is? Ik probeer nu zo gezond mogelijk te eten en te drinken, maar mag van mezelf als ik ongesteld gewoon weer alles. Maakt voor mij de teleurstelling een klein beetje beter. Nja heel klein beetje. Want heb samen met een glas Hugo best zitten balen van het weekend haha.
 
Omgaan met de teleurstelling. Toegeven aan je emotie! Ik heb best een enkele maand gehad dat ik weer terug kroop in bed en de tranen over m'n wangen rolde.. dit is dan ff en dat maakt t niet goed, maar het lucht wel op. Ik ben vandaag echt ongesteld geworden. Ik baalde minder als normaal gek genoeg...
ik heb vandaag een brief geschreven aan het kindje dat ik ben verloren met de miskraam. Uit therapie bleek dat ik het nog niet verwerkt heb, doordat ik m'n emoties heb weggedrukt!! Dus geef ke er gewoon aan toe. Mijn man wist meteen hoe laat t was als ik weer mokkend kwam knuffelen. En nam me dan even in z'n armen tot ik t goed vond. 
M'n therapeut zei zolang jij dit kindje nog niet hebt los gelaten is er geen ruimte voor een ander kindje.  .. dus ik hoop dat als we het kaarsje hebben gebrand en de brief ga ik ook verbranden we de plek hebben voor een nieuwe zwangerschap! ❤️ Je moet er ik geloven maar t lucht mij enorm op!
 
Mandiee, je verhaal ontroerd velen denk ik, althans mij wel.
Ik ben het er helemaal eens dat inderdaad zolang je dat kindje niet los laat er geen plek is voor een ander. Ik denk dat zoals jij er nu mee om gaat er wel een positieve weg in hebt gevonden. Het is ook echt een ontzettend mooi gebaar de brief en de kaarsjes.. Ik hoop dat je het daarna een plekje kunt geven.
 
Ik zit vandaag al op mijn 42e cyclus dag... vanochtend een test gedaan, maar nee hoor. Arghhhh ik vind dit wel heel extreem! Ik lees bij zoveel anderen dat het maar tussen de 30/35 dagen geduurd heeft en ik heb dit weer hoor... Arm lichaam heb ik helemaal verpest met die hormonen slikken.
Iris heb jij al nieuws?
Lis-x, ik gebruik ook P-Tracker.
Lolodv, spannend! Je bent er sowieso altijd wel mee bezig al zeg je tegen je zelf van niet, onbewust toch... je houd het niet tegen. Je hebt trouwens een gezonde manier van er mee bezig zijn en een ongezonde... Hou ons op de hoogte!
 
Mandie wat knap van je! Gaat je vast helpen met verwerken
Kimm nee nog niet getest en ook nog niet ongesteld al vrees ik dat het nog wel gaat komen zo'n zeurderig gevoel in mn onderbuik
Ik wacht het allemaal maar gewoon af....
 
Mandiee, jeetje...
Wel heel fijn dat je een brief hebt geschreven om het te kunnen verwerken. Veel liefde toegewenst. 
 
K-imm, bedankt voor je berichtje! Je hebt inderdaad helemaal gelijk. Als je twijfelt over je cyclus kan je ook even langs de HA gaan. Al is het alleen voor je gevoel. 
 
X
 
nouwww net beetje roze afscheiding :-( al ongesteldheid wel doorzetten vrees ik heb er helemaal de balen in!
hoe kan dat nou had het zo niet verwacht omdat ik al dikke week steeds die steekjes in mn onderbuik heb :-(
 
Mandiee jeetje want knap van je. Ik hoop zo voor je dat het je helpt het een plekje geven.
Kimm ik was beetje aan het googlen op ontpillen en las dat het soms wel even duurt voor alles weer op gang komt. Stomme hormonen! Maar bij twijfel gewoon even de HA bellen. Gelijk zwanger zijn zou natuurlijk wel fantastisch zijn, ik hoop het voor je. 
Iris is ga voor je duimen dat het niet doorzet. Zo'n onzeker moment dit, spannend.
Ja dat er niet teveel mee bezig zijn is ook hier wel een beetje mislukt.
 
Zo ik ben er er ook weer, heb me tijdje van het forum gehouden omdat ik helemaal gek werd van mezelf. Was er zo mee bezig maar kon niks doen omdat dat stomme ding er nog in zit. Ook ben ik nog steeds dood nerveus voor die kijk operatie. Heb zo spijt dat ik hem heb laten plaatsen. Hij zit er ook nog maar net een jaar in. Gelukkig zijn laatste paar dagen opgevlogen. Heb gelukkig nu ook veel afleiding net met nieuwe baan begonnen en zit midden in een verbouwing (die gelukkig bijna klaar is). Spiraaltje word over 8 dagen verwijderd ben benieuwd of het nu wel lukt. Hou jullie op de hoogte! 
Welkom nieuwe meiden, leef allemaal met jullie mee! Dat wachten is echt killing! Maar ben trots op jullie allemaal hoe jullie ermee omgaan. Jammer om te zien dat er nog geen zwangerschappen zijn.
Iris kip hoelang ben jij nou al aan het proberen, je bent hier al een tijdje toch? Elke keer als ik berichtje van jou zie hoop ik te lezen dat je zwanger bent. 
 
Terug
Bovenaan