Zwanger worden - vanaf juli 2017

Suzanne valt mee proberen sinds eind maart, toen zwanger in april helaas miskraam in mei! Juni dan eindelijk.na 39 dagen weer ongesteld en nu dus nog onbekend... Dus al met al hebben we eig. Nu afgelopen maand pas weer een kans gehad
 
Even een poosje offline geweest ivm vakantie. Kan niet alle berichtjes terugvinden van iedereen!
 
hoe staan de zaken ervoor dames? Ik zit nu in mijn tweede ronde na de miskraam en dacht eergisteren, laat ik maar alvast gaan beginnen met de ovulatietesten. Toen was het dag 11 en tot mijn verbazing al een licht streepje. Heel verbaasd! Omdat mijn cyclussen altijd tussen de 35-50 dagen is geweest. Helaas toen geen puf om te klussen. Gisteren weer getest en vet positief smorgens. Smiddags alweer iets minder en savonds geklust. Ik hoop dat we op tijd zijn geweest maar ik ben er bang voor, gezien t daarvoor 4 dagen niet gedaan hebben, weet ik ook niet wat dat met de kwaliteit van t zaad doet! En hij heeft voor de daad ook in de sauna gezeten hahaha
 
mali mali leuk weer van je te horen! lekkere vakantie gehad?
haha ja de sauna.. je kan moeilijk aankomen he je mag niet ivm je zaad haahha :p achja soms kan je ook niet meer doen he! anders word het ook zo gestress van dan moet het etc.
 
@iris kip! Heerlijke vakantie gehad! Hopelijk heeft het eenmalige sauna en eenmalige badbezoek geen nadelig effect gehad;) kan er indd niet mee aankomen nee haha..
Maar lijkt me niet dat dat zo erg schadelijk is?
Wel blij dat m'n cyclus veel korter lijkt! 
 
 
Hoe gaat het met jou?
 
haha nee mali dat zal vast wel meevallen!
ik wacht op mn menustruatie of niet natuurlijk :p vanochtend wat roze afscheiding waardoor ik dacht nou daar heb je het maar tot nu toe niets meer.... dus ik wacht het maar weer af! inmiddels dag 31 
 
Dankjewel allemaal! Wat n lieve woorden!
Ooh spannend Iris! Hopelijk is het niet je menstruatie!!!
Kim dat is idd wel een hele lange cyclus!! Kan me de onduidelijkheid alleen maar voorstellen! Ontwetend wanneer het dan wel zou moeten komen!
ik ga ook even van het forum af. De weken naar m'n eisprong toe red ik vaak nog wel haha anders meld ik me daarna weer. Ik moet nog 1,5 week werken en dan heb ik lekker 3 weken vakantie. Door dit grapje met het uitblijven van m'n menstruatie weet ik het al helemaal niet meer. Dus ik ga maximaal genieten! En hoop snel te lezen dat jullie allemaal in blijde verwachting zijn!!
❤️
 
Soms heb je zo'n dag dat je overal geconfronteerd word met zwanger of baby's. Hoezeer je er ook niet mee bezig wilt zijn. 
Sta je in de rij bij de blokker. Hangen daar cadeaukaartjes van prenatal, kijk je televisie, reclame voor in verwachting. Op je werk alleen maar zwangere en kinderwagens.. t houdt niet op vandaag.. Haha 
 
Hallo iedereen!
 
ook ik / wij zijn bezig met het zwanger worden, inmiddels onze derde.
ik heb de afgelopen weken mijn cyclus bijgehouden en heb mijn eerste dag van laatste menstruatie op 11 juli gehad. Vier dagen voor mijn ovulatie ben ik denk ik bevrucht geraakt (om het maar even zo te zeggen) en heb gisteren een hele kleine hoeveelheid rosé/bruin achtig afscheiding gehad. Mijn borsten zijn ook al sinds vorige week erg pijnlijk, en meerdere zwangerschapskwaaltjes komen aan bod..misselijkheid, duizelig, hoofdpijn etc.. volgende week moet ik weer ongesteld worden, en ben erg bang eigenlijk dat dat ook gebeurt aangezien ik een beetje bang ben omdat ik het zo graag wil ik juist vanalles voel en ik uiteindelijk wel gewoon ongesteld ga worden. 
Ik heb verder geen bloedverlies of donkere afscheiding meer gehad. Mijn borsten doen wel ontzettend zeer. 
Zijn er meerdere (toekomstige) mama's die hier tegen aan lopen? 
Merken jullie al veranderingen? En als de innesteling misschien gisteren heeft plaatsgevonden, wanneer kan ik dan het vroegst testen? 
Alvast bedankt! :)
 
Terug
Bovenaan