Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hahaha Ansje123
Ik ken dat, eigenlijk is dat iets wat echt aan jezelf ligt. Hetzelfde als je ineens een auto op het oog hebt dan zie je die auto ineens overal rijden.
Ik zit alweer lekker op cyclusdag 44! WOW. Ik voel niks.. heb geen krampjes... verlies geen lichtelijk bloed.. Wat is serieus een uiterste dag van een cyclus? Op een gegeven moment MOET het toch wel komen lijkt mij?
Als het na me vakantie er nog  niet is word het inderdaad een bezoekje.. Al denk ik dat met deze pechvogel het gewoon in de vakantie gaat gebeuren..natuurlijk -.-
Mommymerel, heb je ook al gekeken naar de vervroegde testen? Die zijn namelijk ook overal te verkrijgen...
 
Kimm ik heb vorig jaar eens een cyclus overgeslagen toen pas na 53 dagen!wasook geen verklaring voor toen..
 
Kan ik deze al doen? Ik heb gister ochtend een test gedaan niet zo'n extra gevoelige test,maar als de innesteling gisteren heeft plaats gevonden dan is het logisch dat deze gisteren negatief was. Ik denk dat ik helaas toch maar even een paar dagen moet wachten... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mali mali weet niet durf niet zo goed! mn langste cylus is 1x 34 dagen geweest dit jaar, en dan vorige x met de miskraam 39 maar die telt niet vind ik :p
duss ik weet het eigenlijk niet! wat zou jij doen
 
Terug
Bovenaan