Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ooo dat is ook zeker te vroeg dan je kann beter na je nod testen momymerel
Ja mali mali dat dacht ik ook al... 
 
Ja dat is waar kimm. De ene dag is het erger als de andere. Ik stond bij die kaartjes en moest ook lachen in mezelf. Typisch dit haha 
Ik zou nog even wachten mommymerel. Zelf zou ik niet testen voor nod.  Grote kans dat je negatief test!! 
Phoe eej als ik soms lees hoelang sommige cyclussen zijn. Dat lijkt me dan wel erg lastig.
 
 
Jaa ik zou altijd wachten tot naNOD met testen maar bij een onregelmatige cyclus is dat lastig te plannen, tenzij je ovulatietesten gebruikt! 
 
Mali mali uiteraard! Erg fijn dit forum om je onzekerheden en vragen enzo te kunnen delen! In mn omgeving praat ik er ook niet over want heb zoo geen zin in om steeds opmerkingen te krijgen van is t al gelukt ofzo brrr lijkt me niks
Weet  jullie omgeving er vanaf?1
 
Spannend voor iedereen, ik duim voor jullie!
 
ik vraag me echt af of Mn lichaam me voor de gek houdt of dat ik echt dingen voel.. zo raar! Dan voel ik weer steekjes enzo en maak ik mezelf gek met of t echt is of niet..
 
Ik wil ook niet te vroeg testen dus wil echt even afwachten tot na NOD alleen de tijd kruipt voorbij..
@mali welcome back! Ik hoop voor je dat het toch juist her goede moment was!
 
@iris in mijn omgeving weet niemand het, ik merk dat ik dit ook wel lastig vind omdat ik met die kwaaltjes dus ook niet aan iemand kan vragen of dat bekend voorkomt enzo. Maar ik wil ook niet dat mensen inderdaad dan gaan wachten en vragen stellen enzo dus vooralsnog doe ik hier Mn verhaal en stel ik hier mijn vragen Haha of aan Google :p 
Ik hoop voor je dat je bloedverlies niet doorzet!
 
Vanaf wanneer voelden de meiden die al zwanger zijn geweest/zijn kwaaltjes of dingen aan hun lijf? Ik weet dat dit bij iedereen anders is maar even uit interesse 
 
liefs
 
@ pz ook hier kruipt de tijd voorbij. Begin van de maand gaat me goed af maar de laatste week is lastig. Ook ik voel steekjes in me onderbuik en me tepels zijn al heel lang gevoelig. Jeuk aan me borsten ook af en toe maar dat zegt niks want dat heb ik wel vaker gehad. Daarom denk ik ook wel dat ik ongesteld word. Ik denk ook echt dat ik deze maand heel erg teleurgesteld zou zijn. Mezelf voorgenomen dat de fles cava eraan gaat als het deze maand niet is gelukt haha als het wel gelukt is drinkt me man hem leeg zegt ie haha hij moet dus zoiezo koud staan.
@iris hier weet me zus het maar verder niet. Ben bang dat mensen zo op me gaan letten en net wat je zegt. Die vragen heb je dan echt geen zin in... 
 
 
@ansje 
ja ik weet het dus ook echt niet,
ergens denk ik misschien is het gelukt maar ook de hele tijd in mijn achterhoofd van ik ga gewoon ongesteld worden..
Zal ook wel flink teleurgesteld zijn dan maar goed probeer ook het te niet veel te laten overheersen...voor zover het lukt Haha.
Toch heb ik wel dingen die ik nog nooit eeeder heb gehad,
ik heb van de week zelfs gehuild in de winkel omdat er in een folder stond dat iets in de aanbieding was en toen kwam ik bij de kassa en gaf ie de orginele prijs en het ging ook maar om 5 euro haha,
achteraf heb ik mezelf keihard uitgelachen. Maar dat soort hormonale uitspattingen ken ik helemaal niet van mezelf maar goed misschien komt het ook door het piekeren.
Die fles is een strak plan haha, ga ik ook doen!
 
Hoelang nog voor je nod?
 
Terug
Bovenaan