Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ja ik denk dat het ook wel een stukje zelfbescherming is voor als het toch tegenvalt. Is ook niet zo gek natuurlijk.
Hahaha ja ik moest we wel even om lachen. Diegene in de winkel zal ook wel gedacht hebben.. wat mankeert die?  Gelukkig kom je die niet overal tegen haha hoef je je ook niet te schamen. Hormonen kunnen ook een hoop doen. Zo kan ik de laatste tijd ineens chago worden om niks. Maar dat komt ook echt door de schommelingen..
Ja zet het flesje maar koud. Troostdrank dan maar haha 
Ik heb normaal een cyclus van 26 of 28 dagen. Mijn nod is volgende week woensdag de 9de of vrijdag dan. Zal je net zien dat hij ineens extreem afwijkt.. en jij? 
 
Ja achteraf schaamde ik me dood haha,
maar inderdaad geen bekende dus dat valt mee haha.
 
Je neemt jezelf toch een soort van in bescherming,
En dat is misschien maar goed ook.
 
ik schommel qua cyclus een beetje, 11 augustus op zn vroegst denk ik, 15 op zn laatst, maar goed als ik teveel stress kan ik het daardoor ook best weer uitstellen dat heb ik eerder ook gemerkt, we gaan het zien! 
Samen aftellen, spannend ! 
 
Bij ons weet de omgeving het wel, maar alleen omdat we een miskraam hebben gehad. Dit gebeurde helaas op het werk dus verbergen was voor mij onmogelijk. Gelukkig krijg ik niet constant vragen of het al gelukt is..
Thanks Pz.. hoop het ook. Wanneer mag jij testen?
weet iemand hier toevallig of een ovulatie ook positief kan zijn zonder dat de eisprong er aan komt? Of als je urine niet 4 uur in je blaas gezeten heeft? He rare vraag van mij weer!!
 
 
NOD tussen 11 augustus en 15 augustus,
heb deze keer helaas Mn eisprong niet zo duidelijk gevoeld als vorige maand, wel qua klachten en afscheiding t idee dat ik redelijk goed zat met de inschatting. We gaan de 20e op vakantie dus ik wil als ik t volhoud en niet ongesteld ben geworden rond 15 testen,
 
nog anderhalve week...
 
Wat de ovulatietestej betreft heb ik geen flauw idee,
daarin ben ik nog helemaal nieuw 
 
Mijn omgeving weet het ook niet we hebben samen besloten om het als een verassing te houden en vertellen het pas na de eerste echo. We hebben er lang mee gewacht altijd vragen van onze ouders wanneer we nu eens gaan beginnen aan kinderen. We hebben altijd al kinderen gewilt en dat weten ze. Maar we hebben altijd gezegd dat we wachten en dat nog wel even duurt. 
 
Het is inderdaad wel lastig om geen vragen te kunnen stellen aan famillie of onzekerheden te delen. Daarom ben ik zo blij met dit forum.
 
De vorige keer "wist" ik het. Ik had geen symptomen van het ongesteld worden. Dus heb op mijn NOD getest en die was toen positief. Maar had verder niks.
Nu daarintegen.. mijn borsten voelen gespannen aan. (Ze lijken zelfs weer wat stevig ipv die slappen na-de-borstvoeding-tieten. Gelukkig maar een b-cupje dus ze hangen niet giga) en het eten smaakt saai... zo had ik gister zo'n zak gyros van de lidl.. die smaken een beetje scherp. Wou er bijna sambal op flikkeren omdat het zo saai smaakte ? en ik moet wat vaker plassen...
In onze omgeving weet niemand dat we over een 2e nadenken/bezig zijn. Soms lastig, maar vind het ook wel weer leuk als iedereen straks verrast is! 
Mijn NOD is de 9e. Ik ben benieuwd.
 
Mijn nod is ook de 9de.. vind het wachten zooooo lang duren... mijn borsten doen echt heel erg zeer.. het voelt als een paar dagen na de bevalling als je borstvoeding op gang komt, misschien voor sommige herkenbaar. Heb ook ontzettend zeurende onderbuik pijn.. word echt een beetje gefrustreerd van alles wat ik voel en het nog niet kunnen testen.. Haha.. proberen los te laten.. 
in mijn omgeving weet ook niemand het.. daarom is het forum zo geweldig, want we voelen bijna allemaal wel een beetje hetzelfde. :) 
 
 
 
@mommymerel,
Jaaa.. zo voelt het ongeveer! Ik had een dochter die meteen doorsliep snachts dus werd wakker met borst die op knappen stonden ?voelt nu hetzelfde maar minder intens ?
 
Echt een wonderding dit forum hoor! Kan ik in elk geval ergens het erover hebben ?
 
Terug
Bovenaan