Zwanger worden - vanaf juli 2017

Word een spannend weekje volgende week voor sommige hier.
Moet toch wel iemand positief testen dan zou je zeggen. 
Sorry Mali Mali ik heb geen ervaring met ovulatietesten dus ik weet het echt niet.
 
Hoi dames 
 
Ik meld me hier ook. In juli gestopt met de pil. Als ik een normale cyclus zou hebben zou mn NOD dinsdag de 8e moeten zijn.
Maar ik ga nergens vanuit omdat ik natuurlijk niet weet of mn cyclus normaal is. Ik ben van jongs af aan aan de pil geweest maar kan me niet herinneren hoe het voelde om ongesteld te worden.
Ik ben sinds 4 dagen mega moe heb het gevoel alsof mn boobs uit elkaar springen. Mn tepels zijn gevoelig en ik heb  lichte steken onder in mn buik. En ben zo'n beetje de hele dag beetje vaag misselijk minder eetlust.
Vanmiddag opeens op mn werk voelde ik een plop en toen ik naar de wc ging had ik een slijmprop zonder bloed. 
Allemaal klachten die ik echt niet kan plaatsen. Is het nou ontpillen moet ik.ongesteld worden of toch.
Nouja mocht het wel zo zijn dan is dat natuurlijk super leuk maar mocht het niet zo zijn dan is het ook prima ik was er nog niet vanuit gegaan.
 
 
 
hier nog steeds aan het wachten haha man man wat duurt het lang! nog niet ongesteld... hopenlijk morgen ook niet dan ben ik zondag officieel mn langste cyclus (die ik 1x heb gehad) voorbij dus dan een testje doen! moet me wel echt bedwingen om niet nu al te  testen maar ben ook bang voor teleurstelling...
 
 
 
Spannend Iris, ik zal voor je duimen!
Ik zit nu op dag 15 vsn mijn cyclus en op dag 12 een knal positieve ovulatietest. Ik kan dus rond de 26e testen.. hoewel ik het nog steeds bizar vind.. m'n kortste cyclus sinds stoppen met de pil is 33 dagen! Nu zou ik ong een cyclus hebben van 26 dagen. 
 
mali njah zou misschien komen door de miskraam? dat kan maar zo je hele cyclus door elkaar schoppen denk ik...
hoelang ben je nu gestopt met de pil dan? toch al een tijdje? 
 
Helaas  begin ik al wat bruine prut te verliezen.. netzoals wanneer ik ongesteld moet worden.. stiekem ben ik toch nog wel benieuwd, maar ik ga er niet vanuit. Op naar de volgende ronde!
 
Succes voor de gene die op het wachtbankje zitten!
 
Wat vervelend Suusje-25 hoop toch voor je dat het niet zo is, hopelijk snel positieve testen hier!! Ik ben vandaag naar de huisarts geweest met al m'n klachten. Morgen ochtend moet ik bloedprikken om te kijken of ik zwanger ben.. dus ben benieuwd.. nog weer even spannend!!
 
Spannend mommymerel! 
 
Iris kip : Jaa dat zou wel kunnen dat m'n cyclus in de war is geschopt! Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil!
 
Terug
Bovenaan