Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hoi meiden
Ik lees en schrijf ook graag mee, leuk om ervaringen uit te wisselen!
Leuk om te lezen wie snel een positieve test in handen zal hebben :)
Afgelopen juni heb ik helaas een curretage ondergaan nadat bij onze eerste echo bij 8wkn geconstateerd werd dat het vruchtje bij 6wkn1d gestopt was met groeien, ook geen hartactie. Een ware shock omdat ik nog alle zwangerschapssymptomen had en geen bloedverlies had gehad. Deze zwangerschap was een "ongelukje" maar erg welkom. Ik ben al jaren niet aan de pil, we gebruikten condooms. We wilden eigenlijk volgend jaar beginnen met proberen maar door deze gebeurtenis willen we er nu gewoon voor gaan!
Ik heb inmiddels 1 menstruatie gehad, 26dgn na de curettage. Ik heb ovulatietesten gebruikt van het Kruidvat. Deze vond ik wel wat verwarrend omdat in 6 dagen tijd de lijntjes veranderden van dik tot vaag tot aan superdik. voor de zekerheid maar sinds het eerste vage streepje om de dag "geklust".
7 aug is mijn NOD. superspannend!! Hoop zo dat het snel weer raak is
Wat is dat wachten toch spannend he dames
 
 
Naat jammer van je mk! Wel weer snel een goede cyclus zeg!
Spannend jij ook bijna bij je nod!! Ik ga morgen vroeg testen ben stikzenuwachtig ben bang dat mn cyclus gewoon niet meer 'normaal' is na de miskraam pfoe mrg dus dag35... We gaan het zien
 
Oh wat spannend Iris!
laat je het ons weten morgen ???
als mn cyclus idd zo blijft is 7 aug nod, maar wie weet duurt het ook wel gewoon langer deze keer na de mk, dus ik kan nog niet echt van mn lichaam op aan... afwachten maar ?
 
 
JAAAA! Een positieve test :-D kan het nog niet geloven zoooo blij!3
En direct ook zooo spannend als het nu dan maar goed gaat pfoeeee
 
 
Dankje! We gaan t vandaag ook aan onze ouders vertellen, mocht het weer niet goed gaan heb ik hun steun wel nodig!
Ja na een miskraam kan het wel 6 week duren, ik had mn menustruatie weer na 39 dagen
 
Ohhh Iris wat goed! Gewoon genieten en niet te druk maken stress is niet goed voor je lichaam! Maar snap de angst zeker. 
Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan