Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ook hier een negatieve test op dag 35 en geen teken van ongesteldheid..
Vorige week dacht ik echt jammer maar volgende ronde vanwege de buikpijn, nu baal ik toch meer omdat ik dacht dit duurt wel heel lang en buikpijn en krampen weg enz..
Doen wat goed voelt Mali, denk aan je! 
Knuffel 
 
 
@mali voel me prima verder. Ben wel charijnig zegt me vriend steeds maar heeft misschien met hormonen te maken ook veel hoofdpijn. Maar kan natuurlijk ook ergens anders van zijn blijven toch vage klachten. Snap het helemaal mali vind zo sneu voor je en die onzekerheid al helemaal. Hoop snel op wat positief nieuws. En inderdaad wat pz zegt doen wat goed voelt. 
Ook voor jou vervelend pz. Laat dan maar die ongesteldheid komen weet je iig waar je aan toe bent. Allebei een dikke knuffel van mij! 
 
Oh wat jammer die negatieve test Mali
ik snap je helemaal
wij nemen ook even 1 of 2 maandjes pauze van het proberen... het is nogal een achtbaan aan emoties geweest sinds de niet geplande maar welkome zwangerschap dat eindigde in een missed abortion
na de eerste keer daarna proberen en weer menstrueren werd t ook ff teveel, even behoefte aan rust in het hoofd en dan straks wat meer ontspannen nieuwe poginen wagen
Sterkte en veel succes iedereen, ik blijf gewoon meelezen en hoop veel positief zwangerschapsnieuws te lezen dat geeft hoop ?
 
hier voel ik me steeds meer gespannen vrijdag de 1e echo... pfff als het nu maar wel goed is! super moeilijk om bezig te blijven en niet gewoon stom te gaan zitten wachten
 
Balen van die negatieve testen! Dikke knuf ook van mij. 
Mijn nod is volgende week dinsdag dus nog 6 (lange) dagen. Maar heb een test van de action. Het is zo'n 4-days-early test. Dus ik zou dan in principe vrijdag kunnen testen maar dat lijkt me nog te vroeg dus ik wil het graag zondag doen. 
Denken jullie dat dit wel verstandig is? Ben namelijk wel bang voor een negatieve test en die teleurstelling. 
Verder voel ik nog helemaal niks. Geen misselijkheid, vermoeidheid is hetzelfde als anders, helemaal geen symptomen....
dus ik probeer er toch een beetje niks van te verwachten helemaal omdat het mijn eerste ronde is. Blijft toch moeilijk als je het zo graag wil. 
 
@Iris
ah niet te veel druk maken. We duimen voor je. Heb trouwens wel hetzelfde met dat afleiding moeilijk te vinden is dus ben (wanneer in niet werk) elk hoekje van m'n huis aan het boenen. Ik heb de afgelopen dagen alle kasten opgeruimd, dingen uitgezocht, schoongemaakt en ik moet zeggen het helpt wel. 
 
lis-x tnx! ja maar ik heb ook echt nul energie dus mijn tijd gaat voorbij met dutjes hihi
ik zou echt pas over je nod testen hoor en niet er voor al... wel moeilijk om vol te houden maar dan heb je wel een echt betrouwbaar resultaat ik teste pas met 4 dagen overtijd!
 
Terug
Bovenaan