Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ik heb geen namen onthouden :O maar wat vervelend om te lezen dat er toch veel negatieve testen zijn :(
Hier net de menstruatie weer voorbij en ben in mijn vruchtbare periode beland.
Nieuwe ronden nieuwe kansen! Al zijn we niet expres bezig voor een baby ;)
 
Bij de zwangerschap van mijn dochter teste ik ook pas op de NOD. En niet eerder. Dan wist ik zeker dat ik betrouwbaar resultaat kreeg :) En met CB getest overigens. Zo'n digitale die alleen maar zwanger of niet zwanger kan zeggen. Vond het maar niks om met die streepjes te etteren :p
 
Spannend Iris ik duim voor een mooie echo voor je! 
Snap dat het nu extra spannend is.
 
Hier nog steeds niet ongesteld..en ook helemaal niet t gevoel dat het eraan zit te komen dat vind ik zo vreemd..
Als het er vrijdag nog niet is misschien toch nog maar een test wagen, misschien was dag 35 met een cyclus van 32 dagen toch nog wat te snel? Lastig want wat is nu wijsheid..
Wil ook geen valse hoop houden..
 
Hallo allen,
 
Ook ik schuif hier aan. We zijn gestopt met condoom gebruiken sinds mei. Ben daarvoor al lang gestopt met de pil.
Het zal voor ons beide ons eerste kindje zijn. Super spannend! De eerste paar maanden heb ik me niet zo bezig gehouden met mijn cyclus. Echter de laatste maand wel. Dmv ovulatietesten. Je wordt dan toch ongeduldig en je wilt dan toch wat gerichter gaan....zeg maar...haha.
Toch is het iedere keer weer een lange periode na je eiersprong en dan maar wachten op je menstruatie....of dus hopelijk niet. Ik ben er ook iets te veel mee bezig en denk al snel iets te voelen. Beetje los laten en geduld hebben denk ik zo.
Hoe ervaren jullie dat? 
 
 
 
Wat spannend iris!! Gelukkig is het bijna zover.. ik hoop voor je dat je een mooie echo krijgt! Ik heb de mijne 4 september dus nog ff geduld. Begrijp je spanning wel, je hoopt toch dat alles goed is.
Toch nog maar xtje testen pz misschien was je wat te vroeg. Er is nog hoop 
 
ansje dankje! ja ben zenuwachtig vanochtend nog een stress moment ineens geen zere boobies meer pff denk je is dat normaal?! maarja je kan natuurlijk ook niet 9 maand lang met zere boobies rondlopen.....

nu nog klein beetje gevoelig nouja nog 1 dagje wachten lastig hoor al die onzekerheden

jij moet ook nog flink geduld hebben zeg!
 
@violet
welkom! Ja ik herken het heel erg, heb af en toe ook moeite met het loslaten vooral nu de laatste week voor m'n nod duurt het langst. Zit jij al bijna op je nod?
 
@Lis
Komende maandag zou volgens mijn kalender mijn NOD moeten zijn. Ik had gisteren enorme buikpijn en hele licht roze afscheiding. Stiekem dacht ik ooowh zal dit mijn wat verlate innesteling zijn. Maar helaas is vandaag een zeer vroege menstruatie doorgebroken. Dus helaas....ben dus zojuist cyclus 5 in gegaan. Toch weer erg teleurstellend. 
Hoe lang zijn jullie nu aan het klussen?
 
 @ Lis. Ik heb het forum even terug gelezen en ik zag dat jou NOD ook zo rond de 22ste ligt. Wat bij mij ook had moeten zijn. Ik was er vanochtend wel erg verdrietig om. Heb zitten huilen omdat de jam op was hahaha stom gedoe.
Ik herken het vroeg willen testen wel. Ik had dat zelf ook in onze eerste poging. Maar ik besloten voortaan mijn NOD af te wachten. Dan zijn de testen beter betrouwbaar, en als je ongi wordt dan hoef je niet eens te testen.
 
Voor de dames die al zwanger zijn. Gefeliciteerd!!! Echt super leuk.
 
 
 
Terug
Bovenaan