Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hey! Tijdje weg geweest.. voor mijn gevoel er teveel mee bezig! Gefeliciteerd iris!!! ? Hardstikke leuk! 
Ik had de 9de ongesteld moeten worden. Niet geworden. Maar 14de test gedaan (niet s'ochtends) maar echt hardstikke negatief. Als ik zwanger zou zijn dan zou ik toch ni wel positief moeten testen? Ben best wel een beetje verdrietig, omdat ik nu al bijna twee week overtijd ben en geen positieve test. 
 
 
Hallo allemaal,
Dit is onze 2e maand dat ik gestopt ben met de pil.
Gister een positieve ovulatietest en meteen savonds geklust haha.. dit doen we meestal om de dag. Gister ook al heeeel erg moe en vanmorgen met opstaan al een paar soort van menstruatie steekjes. Totdat ik op mijn werk aan kwam toen kreeg ik echt pijnlijke steken rechtsonderin mijn buik bij men lies en na een half uurtje trok deze pijn door na het midden van mijn buik ook onderin. Vooral met hoesten of lachen erg veel pijn nog steeds en moe. Denk jullie zoals ik ook aan een gewone eisprong ? Dit word ons 1e kindje dus ik weet totaal niet wat het is wat ik voel. 
Succes dames !!
Groetjes Laura 
 
 
Tnx merel! Wat vervelend voor je ja! Zou het nog even aanzien tsjah meer kan ook niet natuurlijk... was je al poos gestopt met de pil? Weet t niet meer sorry daardoor kan je cyclus natuurlijk ook overhoop liggen
 
 
@violet
Ja zit nog maar in de eerste ronde (weet wel dat ik iets te hard van stapel loop haha) maar wil het erg graag. 
Balen dat je ongesteld bent geworden. Ik duim voor je dat het deze ronde wel lukt!
Ik ga gewoon wachten tot dinsdag en dan testen, mocht ie negatief zijn dan wacht ik gewoon mijn menstruatie af en als die nog een week wegblijft, test ik wel nog even een keertje. 
 
Succes morgen iris! We gaan allemaal duimen voor de echo.
 
vandaag mijn aller laatste pil geslikt. Laat mijn eerste menstruatie maar snel komen. 
 
IRIS ik hoop op een mooie echo morgen ik ga ook heel hard mee duimen!
Welkom nieuwe ladies! 
Ik word ook beetje gek hier, me ovulatietesten blijven maar negatief :( maar ook ik hier loop denk ik te hard van stapel. Me spiraal is er nu pas een week uit dus ik moet gewoon geduld hebben. Wij ook hebben om de dag geklust maar hebben vandaag even over geslagen ik ben al de hele dag futloos met 0% energie.
 
 
Heey dames,
Ik ben 11 juni gestopt met de pil en direct daarna ontrekkingsbloed gehad. vier weker op 11 juli werd ongesteld. voor de pil gebruik had ik ook een regelmatige cyclus van ongeveer 28 dagen. 2 weken na mijn eerste dag van ongesteldheid ovulatietesten gedaan en waren positief. Nu ben ik al 10 dagen overtijd dus dag 38 en geen menstruatie of positieve zwangerschap te zien? heeft iemand hier ervaring mee?
alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan