Zwanger worden - vanaf juli 2017

@ Suzanne. Ik had eerst ook negatieve ovulatietesten. Ik gebruikte die van de action. Nu heb ik die van sensitest en rond de dagen dat ik mijn eiersprong verwacht test ik 2 keer op een dag. Hiermee had ik wel een positieve ovulatietedt. Op welk moment van de dag test jij?
@ Lis. Hehe Ik ben ook zo'n iemand die hard van stapel loopt hoor. Als je dan eenmaal besluit zwanger te worden wil je het ook gelijk zijn. Liever zo snel mogelijk toch?
 
Vannochtend weer getest deze keer met ochtend urine.. en ja hoor positief!! Hoop voor de rest hier dat het snel allemaal positieve testjes zijn!! Liefs
 
Yess mn echo was goed hartje gezien (L) en nu 6 week ipv de 7 die ik dacht maar dat boeit niet alles was goed pfff wat een opluchtingCa
 
Super Iris! Wat een opluchting die bevestiging dan, volop genieten nu.
en gefeliciteerd Merel!!
Hier vanaf vandaag weer op het wachtbankje. Volgens mijn cyclus zou ik op 31 aug ongesteld moeten worden of niet.... afwachten. 
 
Gefeliciteer iris! Wat fijn om te horen dat je een positieve echo heb gehad! Wat een rust voor je. 
Merel jij ook gefeliciteerd met de positieve test! 
Heb je al getest Denise?
Dat we allemaal snel mogen volgen. 
 
Ik ben weer terug van weggeweest. Ik heb net mijn vruchtbare periode gehad dus ik kan weer gaan wachten op mijn nod.
Alle dames die een positieve test in handen hebben gefeliciteerd! Hopelijk volgen er snel meer.
Iris wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen en dat alles goed is. Kiplekker gaan genieten van je zwangerschap meid. 
 
Fijn voor je Iris dat alles goed was!
En gefeliciteerd Merel!
 
@ Denise Ik had het ook, eerste twee keer keurige cyclus dus ik dacht dat pakt mijn lichaam snel op, helaas nu op dag 39 toch ongesteld geworden.. ik denk dat het toch nog het ontpillen is bij mij.
 
Huer dus toch geen hoop meer maar nu ongesteld,
aan een kant blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben,
Over een paar dagen lekker paar weken vakantie vieren en het een beetje laten rusten, zoveel er mee bezig zijn is niet goed voor mn humeur en mentale toestand merk ik wel.
 
succes voor iedereen !
 
Terug
Bovenaan