Zwanger worden - vanaf juli 2017

 Gefeliciteerd Merel! 
Hier nu in de vruchtbare periode.. stom eigenlijk hoe vlug je alles vergeet hoe het ookalweer ging met innesteling en dat soort dingen..  Ik heb nu al 2 dagen zere tieten en ben vermoeid. Maar mijn buik voelt ook gespannen. Weer veel moeten plassen en ik merk met zitten dat de knoop van broek ineens weer zeer doet ? en 3x raden ter hoogte van welk orgaan die knoop zit ?  hih
 
Ohhh iris wat fijn! Wat een opluchting! Nu idd lekker genieten en hou ons op de hoogte!
 
Merel wat tof, Gefeliciteerd meid!
Wat leuk om dit allemaal te lezen, ben zo blij voor jullie. Hoop inderdaad dat er snel meer meiden volgen. 
Ik gebruik de testen van sensitest en ik test rond 8 uur savonds zat namelijk met me werk. Maar ga morgen wel 2 keer testen. had vandaag wel een mini licht streepje maar is al wat verschil sinds alleen maar witte te hebben gezien dus misschien gaat het de goede kant op. Gewoon geduld suus, gewoon geduld hebben, ach dat word straks wat met zwangerschapstesten. Als ik nu al geen geduld heb met ovulatietesten... 
 
Hey dames, ff een kleine update. Was gisteravond bij m'n beste vriendin die nog zwangersschapstesten in de kast had liggen. Na een behoorlijke tijd over baby's en zwangerschap te hebben gepraat, heb ik "voor de gein" een test gedaan. Negatief natuurlijk. Mijn nod is pas dinsdag en dat is al als ik van een "doorsnee" cyclus uitga, hoe die ook was tijdens de pil. 
Mijn eigen cyclus weet ik nog helemaal niet. Dus heb maar besloten om echt te wachten tot drie dagen na mijn (waarschijnlijke) nod en dus volgende week vrijdag te testen. 
Wel heb ik trouwens precies op dag 14 een positieve ovulatietest gehad. Is het nu zo dat de eisprong altijd 14 dagen voor de menstruatie plaatsvind of is dat bij iedereen anders. Ik weet zegmaar wel dat de één de eisprong op dag 11 en de ander op dag 17 heeft maar is de eisprong standaard 14 dagen voor je menstruatie?
 
Dag allemaal,
 
Even twee weken niet actief geweest op het forum wegens de vakantie.
Deze maand heb ik voor het eerst gewerkt met ovulatietesten van de Action. De 14e dag was duidelijk mijn eisprong. Nu is het weer afwachten... nog zes dagen. 
Waar zitten jullie nu?
 
Hey Lis.
Van wat ik heb begrepen van mn eigen Google onderzoek. Is dat je ovulatie afhankelijk is van de lengte van je cyclus. Dus als je cyclus lang is kan je ovulatie later plaats vinden dan dag 14 en als hij korter is dus eerder. Maar dit hoeft niet. Ik ga altijd testen met ovulatietesten op dag 8 (mijn cyclus is vrij kort, dus ik begin vroeg) en ik stop met testen als hij positief is geweest. Wat bij mij op dag 12 was.
Maar omdat jij nog maar net gestopt bent met de pil is het misschien voor jou nu lastig te zeggen wat jou cyclus doet.
Gewoon lekker veel op een ovalutiestokje plassen hèhè ?
 
 
Mijn cyclus duur is ook kort, laatste was 25 dagen. Ik was begonnen met ovulatietesten op dag 7 (na eerste dag van mijn laatste menstruatie) en bleven allemaal wit afgelopen zaterdag een licht streepje. Zondag morgen getest was die al wat donkerder, savonds nog een keer toen had ik echt een knalstreepje! Dus een positieve ovulatietest, meteen geklust natuurlijk.(bij mij dus de 14de dag) Nu moet ik maar wachten op NOD, zou 3 september moeten zijn dus ben benieuwd.

Ben wel blij dat mijn cyclus dus gewoon het zelfde blijft als tijdens mijn spiraal. Er lijkt nu niet veel te veranderen. Maar blijf me er van bewust dat dit toch nog zou kunnen veranderen. Maar tot nu toe....gaat het goed.
 
Nou meiden.. ik kan jullie toch niet loslaten hoor ?
Ik kijk stiekem elke dag op dit forum om te kijken hoe het jullie afgaat!
spannend voor alle dames op het wachtbankje! En Iris, wat ontzettend fijn dat de echo goed was!
Hier nog steeds niet ongesteld. Ik heb de afgelopen tijd geen symptomen gehad, alleen heb ik al een aantal dagen lage rugpijn. Volgens de app (die m'n gemiddelde berekend moet ik afgelopen week pas m'n ovulatie hebben gehad) we hebben de afgelopen week 2 dagen en 4 dagen voor de eisprong sex gehad. En volgens de app sou ik dan volgende week zaterdag pas NOD hebben. 
Ik heb niet meer getest met ovulatie testen of zwangerschapstesten. Ik heb geen hoop op een zwangerschap nu, maar deze onzekerheid maakt me gek!
 
hee mali! leuk om weer van je te horen!
hoelang duurt je cylus nu al dan? sinds je vorige ongesteldheid? denk niet dat je van je app kan uitgaan dan als je tussendoor nog niet ongesteld bent geweest :-(
al contact gehad met je huisarts?? vervelend meid!
 
Terug
Bovenaan