Hoihoi,
Ik kijk al een tijdje af en toe mee hier op de site.Mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje en we zijn net met de eerste ronde bezig. Ben eind januari 2016 gestopt met de pil en toen nog 1 "menstruatie" gehad nog door de pil. En sinds die tijd helemaal niets meer.. uiteindelijk naar de ha gegaan en begin dit jaar kon ik naar de gynaecoloog voor onderzoeken. Daar kwam toen niet heel veel uit maar werd toch doorgestuurd naar een vruchtbaarheidskliniek. Ik kreeg een echo en daar was op te zien dat er heel veel eitjes waren maar geen 1 die groeide, en m'n man moest ff het kamertje in om een potje te vullen en de eerste keer zeiden ze dat hij te weinig actieve zwemmertjes(ben de naam ff kwijt hahaha ik ow heel slecht) en bij de 2e test was alles gelukkig normaal. Uit mijn bloedonderzoek kwam dat mijn hormonen uit balans waren. Ik had af en toe wel eens bruin/rood bloed verlies maar het zette nooit door. Dus moest ik beginnen met de clomid en op 14 augustus heb ik een pregnyl spuit gekregen want mijn eitje was eindelijk groot genoeg dus dat betekend lekker klussen haha. We zijn nu een week verder en had vorige week last van maagzuur en nu af en toe vage steekjes. Ik ga er niet van uit dat het meteen lukt maargoed we zullen zien. Ik vind het wel allemaal spannend en mijn man ook. Je gaat ineens op dingen letten wat je normaal nooit deed enzo haha. Maargoed aan de ene kant denk ik zal ik gaan testen binnenkort of wachten wanneer ik ongesteld wordt? Omdat ik dus al heel lang niet meer ongesteld ben geweest (vorige maand voor het eerst uit mezelf) heb ik dus geeen idee hoe lang ik moet wachten?
Sorry voor het lange verhaal haha, maar dit is ook allemaal nieuw voor mij.. Xx N