Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ik zit nu op dag 33. Ik weet niet meer wat ik kan geloven, die ovulatie testen 3x positief met tussen posen lijkt me ook erg ongeloofwaardig.
Huisarts gaat niks doen helaas
 
Hoihoi,
Ik kijk al een tijdje af en toe mee hier op de site.Mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje en we zijn net met de eerste ronde bezig. Ben eind januari 2016 gestopt met de pil en toen nog 1 "menstruatie" gehad nog door de pil. En sinds die tijd helemaal niets meer.. uiteindelijk naar de ha gegaan en begin dit jaar kon ik naar de gynaecoloog voor onderzoeken. Daar kwam toen niet heel veel uit maar werd toch doorgestuurd naar een vruchtbaarheidskliniek. Ik kreeg een echo en daar was op te zien dat er heel veel eitjes waren maar geen 1 die groeide, en m'n man moest ff het kamertje in om een potje te vullen en de eerste keer zeiden ze dat hij te weinig actieve zwemmertjes(ben de naam ff kwijt hahaha ik ow heel slecht) en bij de 2e test was alles gelukkig normaal. Uit mijn bloedonderzoek kwam dat mijn hormonen uit balans waren. Ik had af en toe wel eens bruin/rood bloed verlies maar het zette nooit door. Dus moest ik beginnen met de clomid en op 14 augustus heb ik een pregnyl spuit gekregen want mijn eitje was eindelijk groot genoeg dus dat betekend lekker klussen haha. We zijn nu een week verder en had vorige week last van maagzuur en nu af en toe vage steekjes. Ik ga er niet van uit dat het meteen lukt maargoed we zullen zien. Ik vind het wel allemaal spannend en mijn man ook. Je gaat ineens op dingen letten wat je normaal nooit deed enzo haha. Maargoed aan de ene kant denk ik zal ik gaan testen binnenkort of wachten wanneer ik ongesteld wordt? Omdat ik dus al heel lang niet meer ongesteld ben geweest (vorige maand voor het eerst uit mezelf) heb ik dus geeen idee hoe lang ik moet wachten?
Sorry voor het lange verhaal haha, maar dit is ook allemaal nieuw voor mij.. Xx N
 
 
@violet
Ja ik bedoelde eigenlijk meer van als je zeker weet wanneer je he eisprong hebt, kan je dan met zekerheid zeggen wanneer je ongesteld wordt? 
Maar ik ben vandaag helaas ongesteld geworden. Had het eigenlijk wel verwacht hoor. Mijn eerste eigen menstruatie. Ben eigenlijk ook wel blij omdat ik nu weet dat ik het "nog doe" haha. En de komende ronde zal dan de eerste echte ronde worden. En ben blij dat mijn eerste cyclus 27 dagen heeft geduurd wat volgensmij ook best netjes is. 
Succes voor de komende tijd meiden, ik ga me denk ik even afzijdig houden anders wordt het nog een laaange maand...
 
Hoi Dames,
 
ik ben ook weer terug.. ik zit namelijk weer op het wachtbankje.
iris wat fijn om te lezen dat jullie in verwachting zijn! En een kloppend hartje! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
voor de gene die ongesteld zijn geworden.. Pff wat balen weer!!!
wij hebben tijdens onze vakantie op Texel een kaarsje gebrand voor ons kindje . Ik had ook een brief geschreven, mijn man heeft hem gelezen. En de brief hebben we verbrand. Samen hebben we veel tranen gelaten. Het is nu goed zo.  Nu met spanning wachten we af of er nu wel plek is voor een ander kindje. Ik moet denk ik aankomend weekend ongesteld worden. Ik kreeg van het weekend een schimmelinfectie! Dat is echt jaren geleden dat ik daar last van had! En t lijkt alsof ik geen afscheiding meer verlies... dusja ik heb alweer hoop. De week duurt me echt nog te lang... en probeer me zelf in te fluisteren dat ik gewoon ongesteld ga worden! Herkent iemand die schimmelinfectie? Voor de Nod?
 
succes met wachten allemaal!
 
Hi meiden, 
Hebben jullie tips om rustig te blijven?
Ik zit op het wachtbankje en verwacht 26/27 augustus mijn NOD.
De hele tijd denk ik eraan en word daar helemaal gek van hihi!
Normaliter voel ik precies aan wanneer ik mijn NOD krijg. Gevoelige borsten ect.
Mijn borsten zijn zo pijnelijk, voornamelijk de zijkanten. 
En lichte rommel in buik. 
 
Klinkt dit voor sommige bekend? En nog meer meiden die dit weekend de NOD verwachten?
 
Terug
Bovenaan