Zwanger worden - vanaf juli 2017

Wat gaaf iris dat je een kloppend hartje gezien heb. Lijkt me een hele opluchting en kun je nog wat extra van genieten. Hoe voel je je? Ik moet idd nog ff geduld hebben. Als t goed is ben ik dan 7.5 week zwanger. Zou mij ook wel wat meer rust geven als ik weet dat alles goed is. Blijft spannend maar we kijken ernaar uit! 
Welkom terug Mali!! Wat vervelend van je cyclus. Ik begrijp niet dat je een paar x in een cyclus positief kan testen? Kon de dokter daar geen antwoord op geven? 
Fijn nicole dat er wel wat gedaan word. Misschien ben je niet gelijk zwanger maar door die steekjes kun je misschien wel zeggen dat lichaam iets aan het doen is!! Dat is ook al fijn en wie weet... 
 
 
@Suzanne Bakker
Ja, gelukkig moet ik veel werken (avonddiensten..) maar overdag gaat alles zo langzaam. 
 
Grappig dat je vriend zo ongeduldig is! Mijn vriend is juist zovan; Je wordt waarschijnlijk ongesteld, duurt nog even ect. Maar dat doet hij denk ik omdat ik me om alles druk kan maken hihi. 
XX
 
@lolodv ja dat had ik ook hoor ik werkte ook heel weinig heb sinds kort een baan als orderpicker. Werkte maar 10 uur per week. Ik was het zat en ben is verder gaan zoeken naar ander werk wat ik ook veel leuker vind. En dit heb ik gelukkig gevonden voor deze functie moet ik ook een certificaat halen. Helaas ook een opzegtermijn bij mijn orderpicker baan. Waardoor ik helaas pas vrijdag mijn laatste werkdag heb. Hierdoor kom ik door die opleiding voor het certificaat in tijdnood, wat hier wel een voordeel aan is dat de tijd vliegt, waardoor ik niet eens tijd heb om ongedulig te zijn. (Te veel hooi op de vork genomen, oeps)
Wel grappig om te zien dat jou vriend totaal anders reageert en zo te merken weet die heel goed hoe je inelkaar zit. Super schattig, hij heeft waarschijnlijk  zoiets van ik ga maar van het ergste uit dan kan het alleen maar mee vallen.
 
@Ansje hoe voel jij je verder? En wanneer heb jij precies je echo?(kon het zo snel niet terugvinden)
 
@Asje. . Spannend. Wanneer heb je een echo?
Ik heb de dokter inderdaad gebeld en die zei dan zul je wel wat fout gedaan hebben! Of die testen doen het niet. Nou lekker antwoord dan weer. Na een jaar weet ik wel hoe ik die dingen moet gebruiken ?. Maar hij zag nog geen reden om me te helpen. De vorige x dat ik daar was voor mn onregelmatige cyclussen zei hij dat het bij sommigen 2 jaar duurt. Ik heb hem toen alvast beloofd dat ik niet zo lang ga wachten om terug te komen haha.
Ik zit op dag 34 nu en nog steeds geen tekens.  Wel nog steeds last van lage rugpijn en mn darmen halleluja! Maar ja.. dat zal wel allemaal niks goed betekenen 
 
@Suzanne Bakker
Haha heel herkenbaar met "te veel hooi op de vork genomen" 
Wel goed van je, dat je verder bent gaan kijken. Mijn vriend kent mij inderdaad goed.. 
Ik heb vanochtend toch een early test gedaan en die was helaas negatief.. Dus ik denk dat ik weer een ronde moet wachten. 
 
@ Mali Mali
Kan je geen verwijzing vragen voor de gyna? Ik snap namelijk dat je niet twee wilt wachten voordat er verder gekeken wordt naar je cyclus. 
 
XX
 
Lolodv.. wanneer is je NOD? Zolang er geen bloed is dan is er nog kans toch?
In oktober zijn we een jaar bezig en als het dan nog niet raak is ga ik wel weer de huisarts bellen.. misschien dat mijn cyclus nog niet helemaal goed is na mn miskraam duz wil er nu nog even mee wachten.
 
Ansje jk voel me heel wisselend maar de misselijkheid komt nu wel regelmatiger terug elke ochtend en eind vd middag als ik moe ben echt zown bluh gevoel maar niet overgeven...
Verder voel ik me prima alleen geen energie pff dat is echt saai werk hondjd uitlaten dutje doen eten maken en dan op de bank ploffen en echt om 10 naar bed haha!
Maar goed dat zal wel beter worden neem ik aan... volgende week vrijdag weer echo spannend hoor...
 
Mali lijkt me vreselijk om zo in t donker te tasten maar idd misschien heeft je lichaam nog even tijd nodig om cyclus terug te vinden. 2 jaar haha nee zolang zou ik ook echt niet gaan wachten. Ik duim voor je. Heb je wel al getest? Kon het even niet terug vinden.
Beter Suzanne dat je wat anders heb gevonden. 10 uur is niet veel idd en dan duren de weken helemaal lang. Lekker bezig blijven. Minder tijd om na te denken ook haha 
Ik voel me over het algemeen best goed! Soms ineens een heel erg moe gevoel in de middag en s'avonds lig ik er echt om 10 uur in. Ik moet s'nachts er altijd uit om te plassen. En soms heb ik zo'n zwaar ongesteldheidsgevoel, echt kramp maar dat schijnt er bij te horen. Me darmen doen ook een beetje raar maar ik mag echt niet klagen. Ik heb me afspraak de 4de dus nog iets meer als een week. Ik denk dat ik dan ongeveer 7 a 8 weken ben. Vind t allemaal wel spannend, soms als ik niks voel dan denk ik oh jee het zit er toch nog wel. Zo zie je maar zelfs als het dan raak is gaat de onzekerheid verder.. hihi 
 
Terug
Bovenaan