Zwanger worden - vanaf juli 2017

Dag iedereen,
zou weg proberen te blijven van het forum maar lukt toch niet helemaal hihi :) Wat is het hier rustig trouwens  
zijn er meer meiden die hun nod rond 17sept hebben?
 
Oke Ansje.. spannend voor je!!
Ik heb dag voor NOD getest.  Toen negatief. Nu op dag 35 en nog niet getest.  Ik wacht tot volgende week vrijdag als ik dan niet ongesteld wordt dan zaterdag een test! 
 
Pff wat kan het allemaal dan lang duren he mali. 
@lis Mijn NOD is 31 aug. Dus volgende week al... spannend hoor, en dat wachten... 
Ik wacht bewust met een test in huis halen totdat ik overtijd ben. Anders weet ik nu dat die test voor de NOD al gebruikt is haha.
Voel nog niets dus zal me verbazen als het nu is.
 
 
Veel te lang moedervan! !
Wanneer is jouw NOD? Ik haal ook geen test in huis voor nod.. kan toch niet wa checken ten dan haha
 
Mali mijn NOD is 31 aug, dus ik moet nog een kleine week geduld hebben. Dus volgens mij ongeveer gelijk met jou testen.. hopelijk... 
 
Mijn NOD is 13 september. Over een paar dagen zou mijn sprong zijn. Ik wilde eigenlijk gaan testen met ovulatietesten. Maar ik heb besloten dat niet te doen. Ik ben er dan te veel mee bezig.
 
Mijn NOD is 3 september dus volgende week zondag! Allemaal dicht op elkaar dus wel grappig! Dus we zitten hier allemaal in zenuwen. Ik heb hier 3 zwangerschapstesten liggen van sensitest die kreeg ik gratis bij mijn ovulatietesten maar ik weet wel dat ik me in kan houden!(of ik ga het in ieder geval proberen, hihihi)
 
Mijn nod zou rond de 28ste moeten zijn. Als ik uit ga van het gemiddelde. Laatste cyclus was opeens 35 dagen. De twee ervoor 27 dagen. Ik zit nu op dag 28. Dinsdag en woensdag wel spotting gehad. En daarbij menstruatiepijn. En nu weer helemaal niks. Snap er af en toe niks meer van haha. 
 
Terug
Bovenaan