Zwanger worden - vanaf juli 2017

Mali. Ik ga denk ik ook zaterdag testen, dan zou ik 3e dag overtijd zijn. Maar als ik donderdag niet ongesteld ben kan het zomaar zijn dat ik vrijdag al wil gaan testen...haha. Maar eerst maar eens niet ongesteld worden. 
Wat zit het allemaal dicht op elkaar, ik duim voor jullie meiden!
 
Hallo allemaal!

ik lees al een tijdje mee. Vind het een gezellig forum. Ik zal mezelf even voorstellen ik ben net 28 jaar en half mei mijn spiraal laten verwijderen zit nu in ronde 4 voor ons eerste kindje en nu op de wachtbank voor mijn NOD rond 4 september. Vind het spannend.

nog geen ovulatie testen gebruikt ben bang dat ik mezelf dan nog gekker ga maken.

gefeliciteerd voor alle zwangeren! En succes voor de rest!
 
Hier op 4 sept mijn NOD.. maar heb een mega opgezette buik! Lijk al wel 12 weken ? en koffie smaakt niet meer lekker.. dus mijn vriend denkt al dat het raak is... ik moet nog een weekje wachten dus.. 
 
Succes allemaal met wachten!
 
Hallo... !
Eind juni ben ik ook gestopt met de pil, na een maandje ongesteld geworden en moest het afgelopen weekeind weer worden.
Helaas laat de menstruatie heb afweten ,ofja helaas.. ik weet het niet.
Vanmiddag een test gedaan, daar kwam maar 1 streepje tevoorschijn.
Misschien te vroeg of hoogst waarschijnlijk denk ik wordt ik wat later ongesteld.
 
Best wel frustrerend..
 
Spannend b noniem! Het kan zijn dat je cyclus ng niet helemaal normaal is. Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil en het is nog steeds allemaal niet normaal! Als je over een paar daagjes nog niet ongesteld bent kan je er altijd nog een test tegenaan gooien ?
 
Mali Mali... Jaa het is zo frustrerend haha je gaat je van alles in je hoofd halen.
Ik ga er maar gewoon van uit dat mijn cyclus onregelmatig is.
Mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn, dan maar weer een test !
 
 
Hoi dames,

 

ik ben nieuw hier, ik heb niet alles terug gelezen

Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje.

Sinds eind april ben ik gestopt met de pil en kunnen zeggen dat we sinds eind mei kunnen zeggen dat we officieel zijn gestart.

ik heb 10 jaar de pil geslikt en was erg blij dat mn lichaam alles zelf weer snel oppakte. Mijn cyclus is dan ook gemiddeld 32 dagen. Tot nu toe een uitschieter van 34 dagen gehad en een verassende maand van 28 dagen. Het lijkt dus allemaal erg stabiel te zijn.

Ik gebruik sinds april een app om alles bij te houden, genaamd Clue. 

Zijn er meer die een app of deze app gebruiken?

In juli heb ik sporadisch mn temperatuur gemeten en vanaf het begin van deze cyclus strikt elke ochtend. Wij hebben het deze maand om de dag gedaan en mijn NOD is 31 augustus. Erg spannend allemaal!

Sinds een week rommelt het in mn buik, lichte menstruatie pijntjes maar het zet niet door. Zijn er meer met deze ervaring?

als mijn menstruatie uit blijft, dan ga ik aanstaande maandag testen ? Want dan lijkt me dat ik lang genoeg heb gewacht ?

 
 
Terug
Bovenaan