Zwanger worden - vanaf juli 2017

Zooo ik lijk ook wel een kerstbal, zon vette huid !
Ik zit pas op dag 39 en ben t nu al beu.
 
Ik ben een heel ongeduldig persoon haha laat dat nou het enige zijn wat ik op het moment moet zijn.
 
 
 
Jaa snap ik meid! Ik ben het nu op dag 48 ook wel beu.. Vind het heel lastig. Maar we hebben helaas geen keus he!.. als het nou met een positieve test ei
Ndigt heb ik het er voor over hoor ?
 
Ik begin meestal 7 dagen na eerste dag van me laatste menstruatie maar ik heb een korte cyclus van 25 dagen. Ochtendurine raden ze inderdaad af. En inderdaad 4 uur van tevoren niet meer plassen of overmatig drinken (kan test uitslag beïnvloeden) kan inderdaad een gekozen tijdstip op de dag zijn. Maar wel proberen elke dag de zelfde tijd aan te houden. Zo deed ik het bij mijn vorige ronde tussen 20.00-21.00.
 
Ik ga zaterdag er maar weer een test tegen aan gooien als ik nog niet ongesteld ben geworden.
 
Als deze weer negatief is ga ik de ovulatietests van Sensitest gebruiken..Had deze eergisteren besteld.
Kijken of daar nog wat uit komt.
 
 
Doktersassistente zei van wel..Het kan zijn dat je eisprong later is... dus ben je oook op andere dagen vruchtbaar.
 
 
 
 
Klopt maar het kan natuurlijk ook dat je eisprong net geweest is nu en dan test je misschien weken voor niets.. 
 
Ja dat kan ook idd hah... Nja je hebt 21 test strips voor om en om de €5,- weet niet meer precies wat ze kosten.
dan vind ik het niet zon ramp..
 
 
 
Terug
Bovenaan