Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ik heb eerst de test gebruikt van de action. Maar daar kwam geen positieve uit. Toen heb ik sensitest besteld. En daar kwamen wel positieve uit. Ik test meestal rond 6 uur savonds. En op de dagen dat ik mijn ovulatie verwacht test ik ook gewoon rond de lunch. Voor de zekerheid.
 
Hallo Dames,
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Laatste menstruatie was 2 t/m 5 augustus. Inmiddels dus op dag 36 zonder menstruatie. Wel op dag 29 en 30 lichtelijk bloedverlies gehad waarvan de laatste dag meer bruinverlies. Dag 31 een zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. Echter nog steeds geen echte menstruatie. Is dit dan nu gewoon een lange cyclus? En zo ja, wat kan deze bloeding dan zijn geweest? Of zijn die 2 dagen toch een lichte menstruatie geweest en is mijn cyclus toen weer opnieuw begonnen? Hopelijk kunnen jullie mij iets meer duidelijkheid geven. 
 
Zo ben terug van ff weggeweest, had er even geen zin in, was er te veel mee bezig. Ben zondag ongesteld geworden, 3 dagen te laat maar wel prettig om duidelijkheid te hebben. Nu vol goede moed de volgende ronde in. 
Mali, geen andere huisarts in de buurt waar je naar toe over kan stappen? 
Jkls, lastig geen idee. Ik heb zelf net ervaren dat mn cyclus ineens langer is dan hij was. Je gevoel volgen en evt bloedtest via HA laten doen? 
 
Ik ben in februari al gestopt met de pil , maar mijn menstruatie is helaas nog steeds niet op gang gekomen:(  ben nu doorgestuurd naar de gyneacoloog, waar ik eind september terecht kan. Weet alleen niet zo goed wat ik nu moet verwachten...
 
 
 
 
 
 
Vanmorgen weer getest en voor de 3e x was het " Niet zwanger" 
Ik ben het testen beu want stiekem ga je toch hopen.
Ik wacht nog maar een paar weken op de menstruatie... hopelijk laat die zich snel zien want heb al 2.5 week last van mijn buik.
Wat een rotzooi die pil merk ik nu wel weer :(
 
@jkls irritant zeg. Zelf zou ik over een paar dagen maar nog een keertje testen want het zou alsnog een beetje innestelings bloed kunnen zijn. (Wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven) en als het nog een week uitblijft dan misschien even naar de huisarts? Is dit je eerste ronde?
zelf heb een ook een vraagje. Vanaf wanneer is het normaal om last van kwaaltjes te krijgen? Denk de hele tijd dat ik dingen voel maar misschien maak ik mezelf gek. Over 8 dagen is m'n NOD. 
Zou het ook kunnen dat ik nu helemaal niks voel? Is dat ook "normaal"?
 
Terug
Bovenaan