Zwanger worden - vanaf juli 2017

B noniem, hier idem dito. Donderdag getest en ook negatief. Zit nu op dag 52 of 53. Heb afgesproken dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ik de huisarts maar weer bel tegen beter weten in...
 
@MoedervanV @Lis-x
Ja lastig he... ik heb even zo'n app gedownload die alles voor je bijhoudt. Die geeft aan dat ik nu op dag 39 van mijn cyclus zit... Heb dus rond dag 28 (mijn normale cyclus periode) een lichte bloeding gehad van 1,5 dag. Dag erna was de test negatief (dus dag 29). Maar nu lees ik dat als dat een innestelingsbloeding is geweest je dan nog niet zo snel positief kán testen omdat dit dan te vroeg is. Ik denk dat ik morgen toch nog maar een testje ga wagen... Als het een innestelingsbloeding is geweest is dit morgen 11 dagen geleden, lijkt me dat er toch dan wel hcg in mn urine te vinden is. Vind het ook wel heel spannend allemaal en zeker als je lichaam zo'n rare fratsen uithaalt. 
 
Ik ben benieuwd @Mali Mali.
Vind het zon onzin dat we maar af moeten wachte.. Ik heb liever gewoon dat ik word nagekeken en als alles goed is dan wil ik best wachten.
 
Hoi allemaal!
Mag ik aansluiten? Na dagen googlen over alles wat over zwangerschappen gaat, toch maar besloten zelf ook aan een forum mee te doen. Nu het eindelijk zover is dat we voor ons eerste kindje gaan, kan ik niet anders doen dan over kinderen en zwangerschappen denken, lezen en praten (met zij die het weten.. ik ben er vrij open over, mijn vriend minder). En mijn vriend wordt er volgens mij ook een beetje gek van haha.
Dus, even kort voorstellen: Ik ben 25 jaar oud, ga samen met mijn vriend voor een 1e kindje en ben deze maand met de pil gestopt. Ik heb mijn eisprong duidelijk gevoeld/ervaren afgelopen dinsdag (incl bijbehorend cervix slijm), maar heb daarnaast naar mijn idee ook last van enorm veel ontpillingsverschijnselen (vooral veel lage onderrug pijn en ook wat bandenpijn). Ik heb iets meer dan een jaar de pil geslikt en toen ik ooit eerder stopte had ik geen problemen (destijds omdat ik geen relatie had). Ik was zonder de pil mega-regelmatig op 28 dagen en ook nadat ik vorige keer stopte.Even een overzichtje van de afgelopen dagen:20 augustus: laatste pil23-27 augustus: onttrekkingsbloeding30 augustus: tekenen van migraine aanval (ook wel eens bij ongesteldheid last van, ik denk nu "ontpilling", het zette gelukkig niet door)5 september: rugpijn, eiwit-achtig cervix slijm & de hele dag koppijn (van die duidelijke hormonale hoofdpijn), ik denk de eisprong (uiteraard even aan de slag gegaan).6 september: alle symptomen weer weg, leek een goed teken7/8 september: zeurende lage rugpijn, bandenpijn (lijkt me ontpillen..)9 september (vandaag): gelukkig meeste verschijnselen weg, maar nu: gevoelige tepels!20 september: NODIk vind het mega spannend en ik weet dat het na het stoppen met de pil niet heel waarschijnlijk is in de 1e ronde, maar we gaan ook niet zitten wachten natuurlijk! Gewoon proberen. En ergens ben ik natuurlijk teleurgesteld als ik 20 september ongesteld wordt, maar het is ook een fijne bevestiging dat mijn cyclus weer op gang komt. Het is ook mega verwarrend met al die ontpillingsverschijnselen. We zijn nog niet echt bezig met ovulatietesten of temperaturen, vooral ook omdat ik mijn ovulatie eigenlijk altijd wel voel en mijn cervix slijm wel bekijk, maar ook omdat we gewoon lekker genoeg aan de slag blijven gaan .Zo, dat was een goed welkomsverhaal haha. Nu kan ik eindelijk met iedereen hier kletsen over van alles haha!
 
@Ikook Welkom op het forum! En natuurlijk alvast heel veel succes met de weg naar jullie eerste wondertje. Voor mij geldt een beetje hetzelfde verhaal, dat heb je misschien wel al gelezen. Hopelijk voor ons beide snel goed nieuws hé! 
 
@Bnoniem Ik snap je helemaal! Wat een opluchting dan he, na al 3 keer een teleurstelling op die test. Ik zit nu op dag 40 met ook al 1 negatieve test. Twijfel ook of ik nog eens moet testen of maar gewoon moet afwachten op die rot menstruatie. Wat een rotzooi was die pil inderdaad, daar ben ik ook wel achter gekomen pfff
 
Terug
Bovenaan