Zwanger worden - vanaf juli 2017

Heb trouwens even gerekend. Mochten die 1,5 dag lichtelijk bloedverlies toch een menstruatie zijn zou ik vandaag m'n eisprong hebben. Ik heb nog nooit wat gevoeld tijdens m'n eisprong maar ook nooit eerder bewust op gelet. Vandaag voel ik wel wat in m'n onderbuik maar geen idee of dit past bij de eisprong. Ik denk dat ik dus deze cyclus (als het al een cyclus is) afwacht en mocht ik aan het eind van deze maand niet ongesteld wordt nog maar eens testen. Anders al 13 dagen overtijd en op dag 40 van vorige cyclus... Dat maakt me een beetje onzeker. Heb wel al een week flinke hoofdpijnklachten die nergens aan te verbinden zijn.... 
 
Wat vervelend zeg dat de ongesteldheid maar uitblijft. Een vriendin van mij zit al op dag 90 ofzo en is niet zwanger. Om gek van te worden!
Ik ga nu richting het einde van de cyclus. Over 3 dagen mijn NOD.....zenuwslopend.
Nog meer mensen hier die rond hun NOD zitten?
 
WelKom Ikook! Veel scces!
 
B noniem!  Fijn dat je nu eindelijk uit die onzekere tijd bent! Op naar de volgde ronde!
Hier nog steeds niks.. Dag 55 volgens mij nu.... zucht
 
Welkom ikook! Mooi verhaal inderdaad hahaha maar nu kennen we je verhaal al aardig! Hoe oud is je vriend? Hoelang zijn jullie samen? Hoe gaat je vriend ermee om?
Ook heel herkenbaar wat je zegt, ik lees ook van alles over baby's en zwangerschap. Kijk pregnancy anouncement en gender reveal filmpjes op youtube. En droom erover als het ook zo ver is voor mij. Soms wordt ik er een neetje gek van, hahahaha.
Hier weer even een update eerste menstruatie zit erop na verwijderen van mijn spiraal en jezus wat had ik een pijn. Heeft ook 5 dagen geduurt en heb echt huilend op bed gelegen van de pijn....
Vandaag weer gestart met ovulatietesten en meteen al een licht streepje. Ben benieuwd, lekker aan de slag met ronde 2!
 
Klinkt inderdaad allemaal heel herkenbaar. En ineens is alles om je heen baby! Zó toevallig allemaal. Ik kan mezelf daar ook helemaal gek mee maken!
Ik zit inmiddels op dag 42 en nog niets van een menstruatie te bespeuren. Voel wel van alles in m'n lichaam maar ik ben bang dat dit komt omdat ik mezelf best wel gek maak met de gedachte of het dit keer misschien raak is ja of nee. 
Hoe is het bij jullie? 
 

Ook al zo lang Jkls! Hier dag 57 en ook nog steeds niets te bekennen. Morgen de dokter maar weer bellen.. hopelijk heeft het zin.. Morgen gewoon al 30 dagen overtijd! Pffff
 
Terug
Bovenaan