Zwanger worden - vanaf juli 2017

Boh Mali Mali! Dat is écht lang he.. zou inderdaad ook maar eens gaan bellen, dit is toch niet meer normaal he. Zou echt aandringen op onderzoek hoor, het is tenslotte jou lichaam. Veel succes en hou ons op de hoogte!
 
Nou vanochtend op hoop van zegen nog maar eens een test gedaan... negatief. Het lijkt er dus wel heel veel op dat die 1,5 dag toch echt m'n menstruatie was en volgens berekening zou ik mijn volgende nod dan rond 25 september hebben. Op naar die datum dan maar. Wachten duurt lang helaas.
 
Goeiemorgenn!
Zondag is mijn NOD maar die testen bleven me maar aanstaren en ik kon het niet helpen vandaag toch ééntje te pakken en te doen vanochtend. Ik kan het niet helemaal geloven maar heb een suuuuuper super super super licht streepje!
nu weet ik niet zo goed wat ik moet denken? Kan ik zeggen dat ik zwanger ben? Zal die zondag al wat donker zijn? 
Wat denken jullie?
Ik wilde er graag een foto bij doen maar dat lukt me niet helemaal maar stel je maar voor, zo'n licht streepje dat je het met de flits van je telefoon of goed in het daglicht alleen echt goed kan zien
 
lis x top! een streepje is toch echt een streepje! persoonlijk zou ik altijd na nod testen want het kan nog wel eens mis gaan hoor ik van mensen maar goed daar gewoon niet van uit gaan haha!
en zou over 3 dagen nog eens testen dan moet ie toch al veel duidelijker zijn!
 
 
Wat leuk Lis!! Over paar dagen nog een keer testen!
Ik zou vandaag mijn NOD hebben. En ik heb ook daadwerkelijm een NOD. Spannend!!! En ja wanneer testen? Nu????? Of even wachten tot morgenochtend?
 
Super Lis! Spannend zeg! Vioolet  ik zou morgenochtend testen! Na NOD en met ochtendurine!
 
Ik heb de dokter gebeld en gevraagd voor een afspraak. Ik hoefde niet langs te komen zei ze, dat was niet nodig... wat? !?@#$#@
Ze zei de dokter belt je morgen wel terug en dan moet je het maar even bespreken.. nou.. Daar maar weer op wachten dus.. is het heel erg raar dat k mn geduld verlies? ... 
 
Mali nou wat een raar gedoe ja! Zou morgen als ie belt maar is flink duidelijk zijn tegen de beste man hij blijft je maar afschepen jaae0
 
Terug
Bovenaan