zwangere forumjunkies 2!!!

ff snel, hoop binnenkort weer eens tijd te hebben voor een langere reactie maar moet nu voeden....

Mijn 3 meiden!

dit is de foto van het geboortekaartje.

Liefs Anja,

Anja; Wat een mooie foto van je meiden! Super gezellig zo.

Lilian; Veel plezier bij Guus Meeuwis. Lijkt me ook wel leuk om zo'n concenrt eens bij te wonen.

Sandra; We hebben het gezichtje wel gezien maar het was nog niet zo heel duidelijk als verwacht. Het badje is ook kei gaaf!!! Ik vind roze voor een meisje echt super lief!

Hallo allemaal,

Hier weer een keer een berichtje van mij. Ik had vorige week al een heel bericht getypt, maar toen vloog de kabel eruit, dus was ik alles kwijt en daarna heb ik het erg druk gehad....
We hebben 4 makelaars over de vloer gehad, dus moest ik toch wel zorgen dat het iets schoner en opgeruimd was dan normaal met 2 kids over de vloer. We wilden zelf nog even het andere huis zien en hebben we een bod gedaan, vorige week donderdag. Vrijdag rond de middag kregen we te horen dat ze akkoord gingen. Geen tegenbod, want ze waren zo blij, dat wij het prima vonden dat ze er tot hun nieuwe huis opgeleverd wordt in mogen blijven. Kunnen wij nog even doorsparen, ha, ha en beval ik gewoon in mijn vertrouwde huis. Ons huis is nu dus ook te koop, maar pas per 1 nov. gaat die in de openbare verkoop. Heb nl. echt geen zin om vlak voor en na mijn bevalling het huis tiptop in orde te hebben en weg te moeten. We krijgen 1 mei de sleutel en gaan 1 juni uiterlijk over, dus we hebben nog even. Morgen gaan we tekenen.
Toen het huis rond was, hadden we weer problemen met mijn zoontjes oren..... Het is echt niet normaal. Hij heeft na zijn operatie, begin mei, meer looporen gehad dan in zijn hele leven. Net na de operatie had hij er pijn aan en afgelopen weekend dus weer... Eergisteren naar de osteopaat geweest. Na een half uur kreeg mijn zoontje weer een acute loopoor. (en zijn hele hoofd schijnt nog vol te zitten).Gelukkig moet ik morgen voor controle naar de KNO. Hopelijk weet hij er iets op. Met buisjes zouden kinderen juist minder looporen moeten hebben. Maandag is hij wel naar zwemles geweest, want hij wil o zo graag afzwemmen volgende week, maar donderdag kon hij echt niet. Dinsdag bleek dat hij oorontsteking had en kregen we gelukkig peneceline. Dit sloeg direkt aan en gisteren heeft hij dan wel zwemles gehad. Het felbegeerde laatste lintje kreeg hij echter niet. Hij is nl. veel te enthousiast en daarom is zijn borstcrawl niet netjes genoeg...... Ik word er echt zo kwaad om. Tijdens zijn zwemles, zwem ik nl. zelf baantjes en hoorde ik dat een ander jongetje constant werd gecorrigeerd, benen rond, armen rond, goed uitdrijven, etc en tegen ons zoontje zei ze in verhouding veel minder corrigerende dingen. Dat jongetje heeft zijn lintje wel gekregen. Hoe frustrerend!!! Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn zoontje. Het rottigste is dat het zwembad 4 weken dichtgaat, ivm verbouwing, dus er  geen zwemles gegeven wordt. Ik ga dan wel met hem naar een ander buitenbad, maar ja, liever door voor zijn B dan nog zijn A te eindigen. Dat kreng van een hoofd-badjuf had nog wel het lef of ik nog geinterresseerd was in extra lessen in de laatste 2 weken van de schoolvakantie (nadat ze 4 weken dicht geweest zijn)... Ze denkt zeker dat ik gek ben. Ah fijn, morgen moeten wij naar de notaris, dus kan ik niet mee en gaat mijn moeder mee. Aan de ene kant wel fijn, dan erger ik me niet zo, maar aan de andere kant wel balen, want dan kan ik zijn zwemmeester ook niet vragen hoe hij zijn kansen inschat (zijn laatste les voor het afzwemmen is donderdag a.s). Mijn moeder zal dat vast wel doen en ook zij heeft haar bekkie wel bij haar, dus zal ze ook wel laten weten, dat ze het onzin vindt, dat die kinderen al supernetjes moeten zwemmen!!! Hoe enthousiaster, hoe minder netjes. En dat zal niet veranderen denk ik, want het is een echte waterrat.
Sorry voor dit gespui, maar ik moest het even kwijt. Het is ook zo gigantisch vermoeiend!

MamaRoos, wat leuk dat je er bij bent (of heb ik nu de verkeerde... ). Van harte gefeliciteerd.
De andere 2 gefeliciteerd met jullie baby's. Hopelijk gaat het inmiddels met allemaal goed. (sorry ik heb weer eens geen tweede scherm open).
Lilian, hopelijk nog 2 weekjes en dan is je misselijkheid voorbij. Gun je een superzwangerschap met een superbevalling en superbaby.
Joyce, ben je al weer gewend aan het Hollandse druilweer???

Hier binnen is het af en toe flink aan het trappen. Twijfel nog steeds of we een pretecho zullen laten maken, omdat mijn man dan het geslacht wel wil weten (en ik eigenlijk niet, maar als hij het weet, wil ik het ook weten). Verder gaat het goed. Ben momenteel supermoe, maar dat komt vast door de aankoop van het huis, mijn zieke zoontje en zijn zwemlesperikelen.

Alle anderen, hopelijk gaat het allemaal op rolletjes en kan ik de volgende keer weer wat uitgebreider op iedereen reageren.

Groetjes, Mira

anja wat een schatjes!
geniet er maar lekker van!

mira wat een gezeik meid met dat zwemmen en die orren ik snap wel dat je er giganties van baalt en dan razen die hormonen gewoon door je heen!
ik hoop echt voor je dat je zoontje het haalt!

en gefeliciteerd met de koop van jullie huisje! super leuk vooruitzicht voor volgend jaar!

joyce weer een nieuwe week!
hoelang moet je nog werken?
mijn zez is aangevraagd maar als ik mazzel heb weet ik of ik er recht op heb voor ik beval.....ik krijg het wel een stuk rustiger vanaf volgende week dan zit ik vollop in de vakanties.....aan de ene kant wel fijn maar aan de andere kant een hoop onzekerheid....

lilian hoe was guus?

anneloes bedankt voor je compliment!
hoe lang tot je verlof? kan niet lang meer zijn!

liefs sandra

Mira; Wat een gedoe met dat zwemmen zeg. Het is jammer dat je zoontje er zo een beetje de dupe van wordt. Veel succes en ik hoop echt dat hij snel mag slagen. En je hebt je huisje gekoct. Heerlijk vooruitzicht en toch nog lekker thuis bevallen zonder al die drukte. Dat is wel heel erg fijn.

Sandra; Ja vanaf volgende week gaan de vakanties weer beginnen. Ik snap dat het allemaal een beetje onzeker voor je wordt. Ik hoop dat je zez (ik neem aan een soort uitkering) voor je wordt goedgekeurd. Dat kan je misschien toch wat ontspannender genieten van je verlof en je kindje. Ik moet zelf nog 10 weekjes werken. tot aan 36 weken. Ach dat is zo voorbij. Ik vind werken eigenlijk wel hartstikke leuk hoor. Ik heb leuke werkzaamheden en leuke collega's dus een  week vliegt ook altijd zo voorbij

Hallo meiden,

Lekker weekend gehad?
Met mij gaat alles prima! Ik heb
gelukkig niet meer zo'n last van harde buiken gehad.

Vanavond heb ik alweer mijn laatste
gymles. Dan gaan we het over de kraamtijd hebben. Dus ben wel
benieuwd.

Anja: wat een mooi plaatje van
je kids! Daar kan je echt trots op zijn!

Mira: wat een gedoe zeg, met je
zoontje! Ben benieuwd wat de KNO arts zegt.

Lillian: hoe was het concert?
Hopelijk had je niet zo'n last van misselijkheid?!

Joyce:
die 10 weken werken, vliegen voorbij! Echt hoor! Wel lekker dat je
het zo naar je zin hebt, dan gaat de tijd inderdaad heel snel!

Groetjes Nathasja

hoi girrls  

guus was super...!! geen regen en we zaten helemaal vooraan [rechts voor] dus we zagen t heel goed!!
Ik was gisteren ook niet super misselijk dat was ook wel heel fijn!!!
maar vanmorgen belde mijn vriendin....leuk   zeg ze al ik lekker ff langskomen gezellie...
ikke jaa leuk ...ja dan kom ik ff lekker een bakske KOFFIE   drinken!!!! en toen begon ik dus   te kotsen .....nou jaaaaa t moet niet gekker worden toch ..bij t woord koffie...moest ik dus kotsen ik zag en rook t voor me ...baaahhhh.....
nou had ik dus net peperkoek op dusssss.....................bah!!!
maar nu gaat t weer goed ..heb nieuwe lading zetpillen kunnen halen en voel me redelijk...
t is toch niet normaal meer he... ik hoop zo dat dat dit snel over gaat ..ben nu al 5.5 weken ziek en fucking misselijk....
soms [net als vanmorgen voor t telefoontje van mijn vriendin] denk ik : oooh zou t minder worden????? en dan toch niet ....hihi

dus als ik me weer beter voel reageer ik op iedereen maar nu soory nog ff niet ..

xxx lilian

hallo allemaal,
Bedankt voor jullie medeleven met mijn zoontjes zwemles. Hij heeft donderdag nog 1 kans en dan hopen dat hij het goed doet. vandaag hebben ze hem apart genomen en nogmaals uitgelegd hoe de borstcrawl moet (hij had nl. 2 varianten geleerd van de verschillende juffen/meesters). Hopelijk mag hij afzwemmen, want van de KNO mag hij voorlopig (op deze week na dan, omdat hij voor zijn diploma zit) niet zwemmen...

Duimen dus allemaal donderdagmiddag vanaf 17.15 tot 18.00.

Lilian, fijn dat Guus leuk was, balen van je misselijkheid.

Sandra, leuke kids.

De rest, tot de volgende keer!
Groetjes Mira

Terug
Bovenaan