zwangere forumjunkies 2!!!

natascha; Hoe was de laatste gymles? Heb je er over het algemeen veel van geleerd?

Lilian; Het lijtk me echt super vervelend om elke dag misselijk te zijn. Nog een paar weekjes meid. Volgende week weer een echo. Hoe ver ben je dan precies?

Ikke; Ik zal voor je zoon duimen aanstaande donderdag.

Sandra; Hoe gaat het bij jou thuis met je schoonouders? Het lijkt me toch wel druk om een hele week logés in huis te hebben.

Hier gaat alles goed. het is weer heerlijk weer vandaag. Ik ben vandaag alweer precies 26 weken zwanger. En volgens mij viert de baby het door al lekker te trappen vanaf dat ik ben opgestaan. Heerlijk!!!!!

Joyce, jij was er lekker vroeg bij zeg. Begin je al zo vroeg met werken??? Ik lig meestal tot half 8 op bed, daarna moet wel alles snel, want anders zijn de kids te laat op school. Maar zo vroeg al op de computer... Ik ben vanmorgen voor het laatst naar aerobic geweest. Volgende week is de laatste keer van het seizoen, maar dan ga ik mee op schoolreisje. En het is ook wel goed geweest zo, want mijn buik voel ik toch wel bij een aantal oefeningen. Ga jij nog gym doen? Ik denk dat ik een soort Zwanger Fit ga doen, 1 x in de week op dinsdagavond fitness of zoiets speciaal voor zwangeren. En ik ga zwemmen, maar in de vakantie wordt dat met de kinderen wat lastig, dus zal dat pas weer vanaf 11aug kunnen, want dan zitten ze allebei op school.

Sandra, vermaken je schoonouders zich een beetje bij jou thuis. Zijn ze lastig of helpen ze juist lekker?

Lilian, ik hoop echt dat je weer snel fit bent, want ik vond het verschrikkelijk, was blij dat ik niet meer misselijk was. Maar zo erg als jij het hebt, heb ik het echt niet gehad. Toi,toi,toi meid. Nog even doorbijten. (was bij je 1e zwangerschap die misselijkheid wel over na 3 maanden.

Allemaal goed duimen voor mijn mannetje a.s. donderdagmiddag 17.15, dan moet het gaan lukken....

Groetjes Mira

hoi meiden
éven kort....

wat ben ik blij dat mijn schoonouders weg zijn! hihi klinkt ernstig maar is t niet hoor....ik heb de hele nacht over de wc pot gehangen wat ben ik beroerd!
en vandaag weer allemaal kids....ik heb er al een paar eerder laten halen....ik denk dat ik wat verkeerd heb gegeten..........maar ik houd ook geen vocht binne   dus als t morgen niet beter is toch even bellen......
jeetje ik heb echt altijd wat!

hopelijk voel ik me morgen beter om op iedereen te reageren

liefs sandra

hoi hoi.

Hier eindelijk een berichtje van mij.
sorry dat ik zo'n tijd niks van me heb laten horen.
Met mij gaat alles goed.
Ben momenteel veel aan eht werk. Misselijkheid is sinds een week over.
Ik voel me stukken beter du sik hoop dat het nu over is.
Dit heb ik namelijk al eens eerder gedacht.
Gister was ik 15 weken zwanger. Wat gaat dat snel he.
Ik zit alweer in de 16e week. Klinkt wat verder... hahahaha

Waar ik wel mee zit is mijn bekken. Bij veel lopen en opstaan heb ik zo'n last van mjin heupen/stuitje/bekken. ik verbaas me erover dat ik daar nu al last van kan hebben. Ontzettend lastig bij het werken.
Meerdere collega's hebben al gevraagd of ik last heb van mijn voet omdat ik vreemd loop. (heb ik zelf niet door)
Volgende week moet ik naar de verloskundige. Ik zal haar eens vragen of ik er iets tegen kan doen. Oefeningen ofzo.
Kent iemand dit??? En dan ook vanuit zo vroeg stadium??

Lilian: ja vreselijk he dat je zoooo beroerd kunt zijn.
vorige week maandag heb ik tot 2 keer toe mijn avond eten eruit gegooit. Dat is de laatste keer dat ik overgegeven heb.
Voel me sinds een dag of vijf niet meer misselijk. heerlijk gevoel is dat zeg. hahahahha. ik hoop voor je dat het snel over is en dat je je weer beter voelt.

Tot vandaag vond ikzelf dat ik niet zoveel last heb gehad van de hormonen.
Ben neit anders dan anders. Maar heb vanavond toch echt gemerkt dat die hormonen dingen emt je doen die je helemaal neit wilt doen.
Had een meningverschil met mjin vriend en ik werd toch kwaad.
(zo heeft hij mij nog nooit gezien) ik heb met een glas gegooit en staan schreeuwen en huilen. Mijn vriend moest me vasthouden om me te kalmeren.
Ik ben er zo van geschrokken. Nooit gedacht dat ik dit in mij had. Toen ik gekalmeerd was heb ik een uur bij hem op schoot gezeten met de armen omelkaar heen.
KUT hormonen hahaah Ik heb ze dus ook!!!!

Nu is alles weer goed en kan ik er om lachen. Vast een combinatie van hormonen en vermoeidheid.

Roos gefeliciteerd met je positieve test. GEWELDIG!!!! geniet ervan.

Nou zal weer even geinterreseerd doen met voetbal.

Groet jo

Ikke; Ik volg al zwangerschapsbegeleiding. Op zich wel leuk hoor. Ik leer wat oefeningen te doen voor zwangerschapskwaaltjes en tips voor staan en lopen etc. Ik vind het wel leuk maar ik denk dat ik bij een volgende zwangerschap voor yoga ga of zo. Dat lijktme iets leuker. Ik moet trouwens elke dag om 08.00 uur de deur uit en ik sta meestal om 7.10 uur op. Lekker als je tot 07.30 uur kan blijven liggen zeg. Hoe bevalt je kantoorbaan eigenlijk?

Sandra; Fijn dat je schoonouders weer weg zijn. Schelt toch weer een hoop extra werk en je kan weer lekker jezelf zijn. jammer dat je je weer niet zo goed voelt. Doe lekker rustig aan als het niet gaat dan moet je echt een stapje terug doen hoor! Jij en je baby zijn op dit moment belangrijker.

Johanna; Fijn o je weer te horen. 15 weken zwanger al! Wat gaat de tijd toch snel zeg. En je voelt je ook weer wat beter. Geniet er maar lekker van en ga lekker uit eten met z ´n tweeeen. Als je hormonen het toelaten. hahaha. Je vriend mag zich wel voorbreiden, maar hij begrijpt het ook vast wel een beetje. Vervelend dat je last hebt van je stuitje. Daar heb ik ook last van. Alje spieren worden week gemaakt dor de hormonen. Doe het rustig aan. Ga afwisselend lopen en even zitten. En als je stil staat op 2 benen staan en niet op één been leunen.

hoi meiden
ben gelukkig alweer een beetje opgeknapt!
vanmorgen held ik weer een kopje thee binnen...

vanmorgen ook bij de vk geweest....voor de laatste keer mag morgen nl naar het ziekenhuis...als ik daar vanmiddag al niet   beland....de vk kreeg onze meid niet wakker en ze was al helemaal ingedaald! klaar om geboren te worden....maar ze beweegt te weinig...dus vanmiddag belt de vk nog even en als ze niet wakker is geweest moet ik voor ctg....

nou meiden jullie horen t wel!
liefs sandra

Sandra; heb je je kleine meid al weer mogen voelen vanmiddag? Fijn dat je al wel weer wat binnen kan houden.

hey joyce

nou ik moest smiddags meteen naar t ziekenhuis!
ze dachten dat de kleine het niet meer fijn bij mij had....
eerst naar de gyn die maakte meteen een echo maar de kleine meid bewoog niet! wel een goede hartindicatie...en genoeg vruchtwater....op   naar de verloskamers en aan de ctg....
en daar heb ik gelegen tot 18.45 om 17.30 bewoog ze een beetje maar niet voldoende en om 18.00 werd ze wakker!
na nog een echo mocht ik gelukkig naar huis..
ik moet strakjes weer heen eigenlijk voor een gesprek over de keizersnee maar ze gaan wel weer even kijken

nou ik heb mijn meis wel weer goed gevoelt vannacht gelukkig

liefs sandra

Terug
Bovenaan