zwangere forumjunkies 2!!!

Jeetje Sandra, dan schrik je toch wel even. Voor hetzelfde geldt moet je daar de rest van de zwangerschap blijven. Maar dat is nu gelukkig niet aan de orde.  Je meisje had gewoon slaap. haha. En vannacht klaarwakker.  Jammer dat het niet omgekeerd is he? Veel succes vandaag. Fijn dat ze weer even gaan kijken hoe het ermee gaat en ik ben erg nieuwsgierig hoe je  praatje zal gaan  over de keizersnee. Heb je verder geen koorts meer?

hoi meiden
nou ben weer net terug uit t ziekenhuis...
ze hebben weer een echo gemaakt en ze was weer erg rustig....maar ze konden niks bijzonders vinden..
wel heb ik de geboortedatum van onze dochter!!!!!!!!!!!!
gek he????
25 juli zal ze worden gehaald tenzij de vliezen eerder breken....raar idee he?
ze is nu 1900 gram en een beetje aan de kleine kant maar verder is alles oke...

over 2 weken ga ik naar de anestesie en verpleegkundige op de afdeling ... ik vind het reuze spannend allemaal.....

groetjes sandra

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2008 12:16:43'));

Denise, 27 jaar, uitgeteld 1 juli 2008
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Annelies1985, 22 jaar, uitgeteld 11 juli 2008
Nathasja, 23 jaar, uitgeteld 19 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Sandra,  28 jaar, 25 juli wordt ons meisje geboren!
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 5 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009

Afspraken:
Mama 30:  27 juni controle VK
Hindi,  
Kitty26,  
Nathasja,
Denise,  
Sandra,  2juli gyn
Joyce, 9 juli, afspraak vk. (dan 29w1, Tevens boed prikken voor antistoffen en een spuit ter preventie van de antistoffen.)  
Johanna,
Ikke,  24juni, 4e afspraak bij de verloskundige.
Jossie:  26 juni 3e afspraak vk.  (dan16wkn5dgn)
lilian: 24 juni 9:15 3e echo bij gyn. 12+ 3 wkn, 24 juli 14:50 16+3 wkn.
Jennifer33,
Vera,  
Annelies1985:  18 juni vk met 36+5  wkn, 26 juni vk met 37+6 wkn, 3 Juli met 38+6 wkn, 10 Juli met 39+6 wkn...

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja

hoi meiden
sorry dat ik al een week niet heb geschreven.....maar ik had internet problemen met ziggo ik kon er niet op!!!aaagghhh.....
maar mamaroos nog een x gefeliciteerd!! en ik ben nog steeds misselijk en moe hahhahahah ....ben nu 11+ 1 dus ik geef t nog 2 weken en dan zal t toch wel over zijn???.....
ik ga dadelijk naar guus meeuwis in t stadion ..heeel leuk maar ik hoop dat ik me lekker voel vanmiddag...op goed geluk he!!!

kitty   wauw al indalingweeen [denken ze]   het gaat snel he!!! fijn dat alles goed gaat en je kan t!!!!! tuurlijk zal de bevalling wel heel emotioneel zijn denk ik ook , maar laat t gebeuren ..............t komt goed ....!!

nou ik moet nu weg ik hoop snel weer iets te kunnen schrijven ..xxx lilian

Sandra: wauw, je weet gewoon al wanneer je baby geboren wordt! Heerlijk lijkt me dat! Wel wat spannend dat de kleine meid zich steeds zo rustig houdt.Hopelijk laat zij zich weer snel regelmatig voelen!

Joyce: De laatste gymavond was erg gezellig. We zijn allemaal met onze toeters op de foto geweest, erg lachen! en de 1e baby van de groep is ook al geboren. Echt spannend allemaal :D

Ik ga even naar de thuiszorgwinkel om bedverhogers enzo te halen. Volgende week moet mijn bed omhoog.... Raar idee hoor, dat het vanaf volgende week zaterdag mag komen. Ik ben echt super benieuwd naar ons hummeltje! :D

Groetjes Nathasja

Hey dames,

Hier wat minder goed nieuws...
Moet misschien toch in het ziekenhuis bevallen...
Gisteren weer controle gehad bij vk, alles ging goed tot ze mijn bloeddruk ging meten...
Die was 130/105... Dus ik in de auto naar het ziekenhuis... Bloed monster, urine monster en een uur aan de ECG later mocht ik weer naar huis...
Alles was redelijk oke behalve mijn bloeddruk die was in het ziekenhuis ook nog 120/100
Dus nu moet ik morgen om 11 uur weer naar het ziekenhuis... Moet ik weer aan de ECG en weer mijn bloeddruk laten meten...
En als die weer niet goed is dan is er een kans dat ik moet blijven...

Aan de hand van mijn bloeddruk gaan ze dan bepalen wat we moeten doen...

Dus allemaal ff duimen dat alles weer goed is en ik weer gewoon naar huis mag...

Gr Annelies

Sandra; Fijn dat ales goed met je gaat en wat super dat je al weet wanneer jullie kleine meid komt. Lijkt me ok wel een beetje raar. Het is nu letterlijk aftellen tot de baby in je armen ligt. ik hoop dat alles zo goed met je blijft gaan en dat ze blijft zitten tot de 25e.

Natascha; De laatste gymles al weer gehad. En de eerste baby is al geboren. Jeetje dat is ook best wel raar of niet? Nog een paar weekjes en dan is het ook voor jou al zover. Ik hoop dat het allemaal een beetje mee mag valen. Ben je al wel lekker aan het genieten van je verlof?

Annelies; Ik zei het al op het zwanger worden forum maar ik hoop dat ales goed zal gaan vandaag en dat je lekker thuis mag bevallen. Maar het alerbelangrijkste is dat ales goed met je kindje is ook al moet e inhet ziekenhuis bevallen. Veel succes en hou ons op de hoogte.

Morgen is het weer weekend. Echt wel lekker. Maandag zijn we ook vrij want dan gaan we aangifte doen voor ons geregistreerd partnerschap. Een soort ondertrouw eigenlijk en we krijgen er mooi een dagje vrij voor van het werk. Dinsdag 8 juli gaan we het geregistreerd partnerschap zelf aan. Ik vind het wel een fijn idee dat we dan alles goed voor het kindje hebben geregeld. Het kind hebben we ook al erkend dus dan hoeven we daarna niets meer te regelen behalve dat de baby 2 maandjes later lekker geboren mag worden. De weken gaan we snel voorbij zo. Soms dan begin ik me ineens te realiseren dat ik over 3 maandjes al mijn baby in mijn armen heb en dat we dan een gezin zijn. Toch wel raar maar wel een fijn idee.

Annelies, Zeker duimen we voor je meid! Hopelijk valt het allemaal mee, maar ze doen het niet voor niets en daar is het ziekenhuis voor he! Jou gezondheid en die van jullie kindje gaat voor !!! Dat is het allerbelangrijkste!!

Natasja.. Nu gaat het snel! Wauw!. Lekker genieten van de laatste loodjes!!

Joyce.. heb even geen tweede scherpje open. Maar alles was goed bij jou toch? Zwangerscchapsgym!

Sandra. wow 25 juli is DE dag! Gaaf hoor! Je weet het gewoon al..... Ik heb ook al even op je hyves een berichtje geplaatst zoals je hebt gelezen. Rustig aan met je laatste loodjes.....en hopelijk is je meisje vannacht ERUG druk geweest???

Hoe is het met mamaroos??

Ikke Gefeliciteerd met je nieuwe huis!!! WauW. Leuke belevenis hoor!

Lilian???? hoe is het meid??? voel je al verlichting??

Wij zitten erg te dubben wanneer we terug willen naar Groningen. Gaan binnenkort ook maar es de knoop doorhakken. Erg spannend allemaal!.

Hier is verder alles ok. Lekker aan het uitbuiken, zal ik maar zeggen. HEt gaat echt snel nu met mijn buik.

Ben vast iemand vergeten, sorry. Heb even geen 2e scherm open. Tot snel!!

Groetjes

hoi meiden

annelies jeetje jij ook al? nou ik hoop voor je dat je bloeddruk is gezakt en dat je vandaag niet hoeft te blijven!
succes vandaag!

mira hoe ging het afzwemmen?????
of was het de laatste zwemles?

joyce wat doe je eigenlijk op zwangerschapscursus ? ik ben erg benieuwd ik heb het nooit gedaan...
en jij bent alweer 26 weken jeetje nog 10 en dan alweer verlof!
ik kan het echt niet bevatten vandaag over 5 weken ben ik weer aan het bevallen! echt raar hoor!

lilian houd je t nog een beetje uit?

alle andere meiden hoe is t?
\
liefs sandra

Terug
Bovenaan