zwangere forumjunkies 2!!!

Hoi hoi,

Annelies: Balen zeg, van
je bloeddruk. Ik duim voor je dat hij vandaag omlaag is gegaan. Als
je toch opgenomen moet worden is dat zeker wel vervelend, maar ja,
het is dan wel het beste voor jou en je baby. Hou je taai hoor meid!

Joyce: Ja, dat de 1e baby
al geboren is, is best een raar idee. Maar goed, ik was met de
uitgerekende datum de laatste van de groep, dus het zou best kunnen
dat ik eerst nog 7 andere kaartjes in de bus krijg voordat ik die van
ons op de post kan doen :D
En maandag dus lekker een vrije dag!
Heerlijk! Lekker van genieten!

Mira: Hoe is het zwemmen
gegaan met je zoontje?

Hier alles ok. Heb af en toe flinke
vlagen van nesteldrang, hahaha! Bijna alles is nu gesopt, ook al was
het niet nodig :D Ach, dan is mijn huissie weer tip top in orde als
ik ga bevallen. Haha!

Vanavond en morgen is er Gospelbeach op
de boulevard bij ons in Katwijk. Dat is een gratis christelijk
festival met hele goede gospelbands. Daar ga ik ook naartoe, dat is
altijd erg gezellig! Mijn man is geluidsman (naast zijn gewone baan)
en hij moet het geluid verzorgen van het festival dus die heb ik de
hele week al amper gezien. Ach ja, het is voor het goed doel :) Vanaf
volgende week heeft hij het een stuk rustiger. Hij heeft geen klussen
meer aangenomen omdat hij anders niet weg kan als ik ga bevallen.
Daar ben ik wel blij om.

Nou, dat was het weer even.

Spreek jullie snel weer

Groetjes Nathasja

Annelies, hopelijk valt de bloeddruk mee en mag je thuis bevallen en gaat het allemaal helemaal zoals het hoort. Ik zal voor je duimen.

Sandra, 25 juli, leuke dag hoor. Bijna altijd mooi weer, ben dan zelf ook jarig. Vond het altijd wel jammer dat het meestal midden in de vakantie valt, dus er weinig mensen zijn als je het vierde. (toen ik jonger was, nu maakt het me niet meer uit).

Lief dat jullie allemaal naar mijn zoontjes zwemles informeren. Woensdag ging ik met hem oefenen en toen kwamen de hoofdjuf en zijn eigen meester regelmatig kijken. Uiteindelijk moest hij de borstcrawl laten zien en na een aantal keer kwam de meester met zijn laatste lintje en de mededeling dat hij donderdag niet hoefde te komen, maar wel mocht afzwemmen zaterdag. Dus dat was een hele opluchting. Vanmiddag is het zover. Heerlijk!

Allemaal fijn weekend en hopen dat Oranje vanavond  wint  en tot na het weekend weer!

Groetjes Mira

Sandra; Met de zwangerschapscursus krijg ik eigenlijk wat tips om goed te staan en wat bewegingen voor opgeztte voeten en kramp in de benen enzo. Verder verteld ze veel over wat je allemaal te wachten staat en hoe een bevalling kan verlopen. Wel interresant allemaal maar we doen over het algemeen niet zo heel veel oefeningen.

Natascha; Ik ben ook het minst ver van de groep met gym.Maar dat maakt meniet zo heel veel uit. Wij zijn met z'n vijfen. Wel leuk dat je ook geboortekaartjes van de mensen van de groep krijgt. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.

Mira; Fijn dat je zoontje vanmiddag af mag zwemmen. Ik hoop dat hij slaagd. Helemaal na alle problemen met z'n oor.

Het is weer heerlijk weekend dames. Lekker he? We hebben bijna niets in de planning staan. Echt heerlijk. Misschien dat we vanmiddag even naar prenatal gaan om een matrasje te kopen. Ze hebben 'nu een aanbieding dus dat is wel handig. Maar ik weet niet of mijn vriend daar wel zin in heeft vandaag. Hij slaapt nu nog. haha ja nu kan het nog en over een week of 14 is dat ook afgelopen. hahaha.

hey meiden

hier nog steeds alles goed...gelukkig de kleine is rustig maar ik voel haar wel een paar keer per dag...
ik zat net eens te rekenen maar nog 38 nachtjes en dan wordt mijn meisje geboren! echt niet te bevatten hoor! het idee geeft wel veel rust je weet waar je aan toe bent...ookal blijft t eng haha

mira hoe is het gegaan met je zoontje?heeft hij zijn a?

verder gaat alles goed met jouw?

joyce ik vind je echt een schat van een meid je reageert altijd op iedereen ! maar we horen amper hoe het met jouw is!
heb je je mannetje nog naar prenatal gesleurt?
ik heb nog een borstkolf besteld en dat is dan oom echt het laatste waar ik op wacht....ik moet trouwens wel mijn vluchtkoffer klaar maken dat had de gyn vande week gezegd...maar om de een of andere reden heb ik niet t gevoel dat ze sneller komt....stom want t kan best nu....

ik moet ook een lijstje maken van hoe ik de bavalling wil bijvoorbeeld dat ik niet wil dat ze haar aankleden zonder mij ik wil haar eerst graag nog even bloot op mijn buikje en ik wil ook niet dat ze zonder mij naar de afdeling gaat maar dat ze met mijn man naar de uitslaapkamer gaat en dat ik haar dan daar kan aanleggen
ik vind het wel super dat onze gyn dat allemaal toelaat en dat ik echt zelf mag zeggen hoe ik het wil..
ik denk dat dat wel een hoop angst en onrust wegneemt uiteindelijk...

annelies ben je er nog meis? of lig je nu in het ziekenhuis?

lilian gaat t nog een beetje?

anneloes kan je een beetje bijkomen in je weekend? ja jij zal net als ik joran ook de hele dag om je heen hebben en dat vreet soms energie!

nou lieve meiden tot snel!

Sandra; jeetje nog 38 nachtjes en dan heb je je kleine meid in je armen. Wat goed trouwens dat je een lijstje maakt met wat je graag wil. Zoals dat aankleden daar zou ik niet aan hebben gedacht maar het is inderdaad wel heel goed om dat even op papier te zetten. Het lijtk mij namelijk ook fijn als de baby eerst bloot op je buik kan liggen. En je weet natuurlijk van je eerste bevalling al een beetje wat je echt wel en niet wil. Dat is toch wel weer een voordeel.

Vandaag zijn we lekker naar prenatal geweest. We hebben een matrasje, 2 bovenlakens, 2 moltons, 2 zijltjes (nog geen kleine) een dekentje. Nu nog 2 slaapzakjes en de baby kan ook lekker slapen. Ik heb geprobeert om het bedje mooi en strak op te maken maar dat gaat nog best wel moielijk. haha. Met al die dingen die over het matrasje moeten is het toch wel even proppen. Maar het is nu voor mijn gevoel lekker af.

We hebben ook een soort drijfmatrasje voor het badje gekocht. Mijn vriend leek dat echt heel erg fijn. Volgens mij is hij een beetje bang dat hij de baby per ongeluk kopje onder laat gaan. Maar het ziet er wel handig uit dus dat hebben we ook maar meegenomen.

Hey Dames,

Wilde ff laten weten hoe het was gegaan in het ziekenhuis gisteren...

Moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn vanwege een te hoge bloeddruk eerder die week...

Om half 1 waren alle uitslagen terug en was de conclusie dat ik 1 nachtje zou moeten blijven...

Dan konden ze me even in de gaten houden... Want mijn bloeddruk was
weer gedaald maar omdat ik toch allerlei hypertensie(te hoge bloeddruk)
klachten had...

En mijn bloedbeeld toch een beetje aan het veranderen was wilde ze het zekere voor het onzekere nemen en me even houden...

Voorlopig moet ik blijven tot aankomende maandag om te kijken wat mijn
bloeddruk gaat doen... of die weer hoger word of dt hij stabiel gaat
blijven...

De kleine heeft er geen last van en doet het nog steeds goed dus die
mag nog lekker blijven zitten pas als zij er last van krijgt gaan ze
stappen ondernemen....

Nou dat was het dan ff laat als er wat veranderd snel weer wat van me horen...

Gr Annelies

Hey meiden!

Annelies, rustig aan meid! Fijn dat je even van je liet horen. We leven toch met elkaar mee!!! Ik duim voor je dat je bloeddruk en bloedwaarden een beetje binnen de perken blijven!

Joyce, Heerlijk he dat shoppen bij de Prenatal. ik zag het foldertje ook gisteren en je word er heeeeeeeel hebberig van... Stond ook zo'n mooie hangmatje in voor in de box. tis dat de prental bij ons 30 minuten weg zit anders was ik er al geweest. Dus kamertje helemaal tip top nu?? Plaats je een keertje foto's (of had je dat al gedaan)
Gek he over 10 weken ga je gewoon met verlof. Heerlijk vooruitzicht!

Sandra. wat goed dat de gyn het toelaat dat je kindje in de uitslaapkamer mag blijven. Wat een toffe gyn zeg! En dat is al heel fijn gedachte. Je kindje én je man dicht bij je. Wauw BEN ERG BLIJ VOOR JE!!!!!! En tijdens de keizersnee ben je ookniet alleen, is je man ook bij je. Ontzettend blij ben ik voor je dat je dit hebt kunnen regelen met het ziekenhuis. 38dagen nog en dan is ze er gewoon!

Hey hoe vind milan het nu?? Weet hij dat het niet meer zo lang duurt?? Yoran begint al echt iedere dag nu over de buik, mama beebie buik en dikke buik erg leuk.

Ik moet nog 1 week van 3 dagen werken en 2 weken van 2 dagen en dan gaat mijn verlof gewoon in... onvoorstelbaar hoor. Heb ook nog helemaal geen idee van het bevallen. Vorige keer was ik er veel meer mee bezig met bevallen als nu. Misschien omdat je weet wat er komt?? wel houd me erg bezig hoe het zal gaan met Yoran. We hebben hele goede vrienden waar hij 24 uur per dag terecht kan, daar zetten we het campingbedje ook uit voorzorg neer... maar hoop dat het allemaal een beetje gemeerd mag lopen... (maar dat zal wel niet met bevallingen....) hahaha.   Hoop maar dat mijn man thuis is als het begint, mocht het direct weer zo hevig beginnen als bij Yoran..... Duimen dat het midden in de nacht word geboren...

Ach we zullen zien, plannen kun je toch niet (behalve Sandra, hahaha), We zullen geduld moeten hebben en zien hoe het gaat.

Meiden, een hele fijne voetbal avond. Gaan zo lekker even douchen en dan nestelen op de bank! Hopen op een goede uitslag!!

Tot de volgende keer!

Groetjes

hoi meiden

annelies rustig aan meid! ik hoop dat je kleine het nog een tijdje fijn heeft bij je en dat je bloed stabiel blijft!
laat maandag wel weer even wat van je horen

mama30 ja milan is er ook al echt mee bezig we proberen hem nu ook een beetje voortebereiden maar een kind van 2.5 snapt niet alles.....
en vooral niet dat mama in het zieknhuis blijft....
maar goed we praten er veel over...
leuk dat joran het nu ook zo door heeft
en ik ben idd heel blij dat mijn gyn zo lief is!

joyce lekker geshopt heerlijk hoor!

liefs sandra

Terug
Bovenaan