Hey meiden!
Hebben jullie ook zo'n last van de warmte dat jullie niet kunnen slapen? Ik heb het vannochtend half 6 zien worden, pas toen viel ik in slaap! (tot een uur of 9, toen was mn rug doorgelegen). Mijn hemel, wat kan een mens zich gebroken voelen! Manlief is ook verkouden, dus dat helpt ook niet mee. En ik had flinke buikkrampen (o.....o....). Vanmiddag ga ik dus nog maar een poging doen om te slapen. Al zeggen ze dat het wel weer erg warm wordt vandaag. Nou ja....we zullen zien.
Sjors: Hoe was het in scheveningen? Lekker bruin geworden (of eerder verbrand?). Fijn dat je menstruatie kort duurde. Weer een nieuwe ronde. Hoop dat je snel een goede test mag krijgen!
Joyce: Jij ook zoveel vocht in je voeten? Ik had gisteren 1 dikke voet, die deed zeer! Wel raar dat het er 1 was, maar goed. Ik ga even wat zoutarmer eten. Verder Heb ik ook last van mn handen/gewrichten in mn handen. Schijnt aan het einde van de zwangerschap wel eens voor te komen. Noemen ze Carpaal (?) tunnel syndroom. 's ochtends kan ik mn handen bijna niet bewegen. Is ook eigelijk gewoon vochtophoping. Heb er nu zo'n 3 weken last van.
Mamaroos: Hoe was je echo? Is alles nog goed?
Lilian: Nog gefeliciteerd meid met je huwelijk! Dus nu als getrouwde vrouw door het leven! Zo te lezen heb je een mooie dag gehad! Geniet nog maar even na hoor!
En fijn trouwens dat je laatste echo ook weer goed was! xxx
Mama30: Bij jou ook nog niets aan de hand, maar het rommelt wel he? Bij mij rommelt het ook, maar het zet niet door.
He meiden, vraagje: Kun je een beetje vruchtwater verliezen? Telkens een beetje?
Ik twijfel bij mij namelijk of het nou vruchtwater is, of dat het urineverlies is? Steeds heb ik een natte onderbroek, maar of het nou urine is??? Ik ga morgen naar de verloskundige...ga ik het meteen vragen!
Nou.......spreek jullie later!
Liefs, Kitty
SAN HE: Je zal vast nog geen puf hebben om achter die pc te kruipen, maar ik ben wel erg benieuwd naar je! Is alles goed gegaan?