zwangere forumjunkies 2!!!

Lieve Monique!!

Ik weet niet of je dit nog leest maar, ik wil je een hele fijne vakantie wensen!! Dat jullie maar lekker van elkaar mogen genieten!!!

Liefs Sjors!!

Sjors; Jij ligt nu heerlijk op het scheveningse strand. Aaaaa ik ben jaloers. Geniet lekker van het weekend. We zien je na het weekend wel weer op het forum verschijnen.

Monique; Jij  ligt nu  lekker op het strand van Mallorca. Nog erger. hahaaha

Geniet lekker van jullie weekend op het strand.

Sandra; Jij bent nu heerlijk aan hetgenieten van je kleine meid. ik hoop dat de keizersnee goed is gegaan en dat het je allemaal erg is meegevallen. Plaats je snel wat foto's??

Mama30; Nog maar 2 weekes meid. Ik kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt om nog te wachten op die kleine van je. haha. Ik hoop voor je dat het deze dagenlekker begint te rommelen en dat je heel erg snel je kleintje in je armen mag hebben. Gaat verder alles wel goed? Is het een beetje uit te houden met het mooie weer?

Kitty; Hoe gaat het met jou? Voor jou is het ook nog maar 2 weekjes. De laatste loodjes meid. Ik hoop dat alles voorspoedig mag gaan en dat je snel je gezonde meid in je armen mag hebben.

Hier gaat alles goed. Wel wat last van vocht in mijn voeten met dit weer maar dat hoort er bij. Ik heb er gelukkig geen last van. Nou ik ga lekker van mijn weekend genieten en proberen niet te veel in huis te doen. :) Dit weekend heb ik lekker vrij van alles klusjes. Tenminste dat gun ik mezelf maar of ik het ga volhouden?!

Hey meiden, Zijn ullie allemaal ekker aan het genieten vanhet mooie weer? Het is echt wel heerlijk he?! Ik vind het echt wel lekker maar soms dan weet ik even niet waar ik het zoeken moet als het zo benauwd is. Geniet allemaal lekker van jullie vrije dag!

OoooH sjors en Monique, ben helemaal jaloers op jullie! Ik wil ook strand....

Maar hier schijnt nu de zon niet eens!
Monique, jij blijft nog lekker even op dit moment. En Sjors, jij kunt al vertellen hoe het was!

Ik begin ondertussen een beetje zenuwachtig worden. vanmiddag weer een echo! en dan krijgen we ook te horen of we naar de VRl mogen of bij de GYN moeten blijven! En we horen de uitgerekende datum! Met 8 weken was alles goed! Nu maar hopen dat nu ook alles goed is en dat de kleine lekker beweegt!

Fijne dag allemaal

Mama roos: Heel veel plezier bij de Echo! Geniet er van he, en tuurlijk is alles goed!!!

Laat je ons weten hoe het is gegaan??

Joyce, fijne werkdag meid. Harde buiken nog steeds weg??

Sjors, hoe was het op het strand???

Hier vanmiddag naar de VK, en lekker aan het aanrommelen. Dit is onze laatste week vakantie. we geneiten nog ff lekker.

Groetjes!

Hey meiden!

Hebben jullie ook zo'n last van de warmte dat jullie niet kunnen slapen? Ik heb het vannochtend half 6 zien worden, pas toen viel ik in slaap! (tot een uur of 9, toen was mn rug doorgelegen).  Mijn hemel, wat kan een mens zich gebroken voelen! Manlief is ook verkouden, dus dat helpt ook niet mee. En ik had flinke buikkrampen (o.....o....). Vanmiddag ga ik dus nog maar een poging doen om te slapen. Al zeggen ze dat het wel weer erg warm wordt vandaag. Nou ja....we zullen zien.

Sjors: Hoe was het in scheveningen? Lekker bruin geworden (of eerder verbrand?). Fijn dat je menstruatie kort duurde. Weer een nieuwe ronde. Hoop dat je snel een goede test mag krijgen!

Joyce: Jij ook zoveel vocht in je voeten? Ik had gisteren 1 dikke voet, die deed zeer! Wel raar dat het er 1 was, maar goed. Ik ga even wat zoutarmer eten. Verder Heb ik ook last van mn handen/gewrichten in mn handen. Schijnt aan het einde van de zwangerschap wel eens voor te komen. Noemen ze Carpaal (?) tunnel syndroom. 's ochtends kan ik mn handen bijna niet bewegen. Is ook eigelijk gewoon vochtophoping. Heb er nu zo'n 3 weken last van.

Mamaroos: Hoe was je echo? Is alles nog goed?

Lilian: Nog gefeliciteerd meid met je huwelijk! Dus nu als getrouwde vrouw door het leven! Zo te lezen heb je een mooie dag gehad! Geniet nog maar even na hoor!
En fijn trouwens dat je laatste echo ook weer goed was! xxx

Mama30: Bij jou ook nog niets aan de hand, maar het rommelt wel he? Bij mij rommelt het ook, maar het zet niet door.

He meiden, vraagje: Kun je een beetje vruchtwater verliezen? Telkens een beetje?
Ik twijfel bij mij namelijk of het nou vruchtwater is, of dat het urineverlies is? Steeds heb ik een natte onderbroek, maar of het nou urine is??? Ik ga morgen naar de verloskundige...ga ik het meteen vragen!

Nou.......spreek jullie later!

Liefs, Kitty

SAN HE: Je zal vast nog geen puf hebben om achter die pc te kruipen, maar ik ben wel erg benieuwd naar je! Is alles goed gegaan?

hallo lieverds!
even heel snel van mij!
ik hoop dat niet meerdere zijn bevallen want dan weet ik t niet ga even niks lezen doe ik morgen wel k ben erg moe...

vrijdag ben ik bevallen van assunta milaine om 11.19 ze woog bij de geboorte 3200 gram de keizersnede viel erg mee maar ze hebben wat ribben bij me gekneusd omdat onze meis erg diep lag en ze kregen haar niet makkelijk eruit...
ik voel me nu wel redelijk...na veel gezeur mocht ik vandaag naar huis want de gyn had bedacht woensdag pas tja dat zag ik echt niet zitten maar onder goede begeleiding van mijn kraamzorg mocht ik weg ....(en veel gezeur)
assunta doet t prima!
en ik voel me de gelukkigste vrouw van de hele wereld!
liefs sandra

sandra     super gefeliciteerd!!! en wat een mooi naam!!!!!
ik wilde je ff feliciteren en ik kom straks weer terug!!
doe lekker rustig aan en tot snel
xxx lilian

Terug
Bovenaan