zwangere forumjunkies 2!!!

Hoi Sandra!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!!!

Hoop dat je snel herstelt en dat je een fijne kraamtijd zal hebben!

En nee....in de tussentijd is er (volgens mij) nog niemand bevallen (ik in ieder geval niet ).

Geniet ervan.

Liefs, Kitty

Kitty... ALS JE DENKT VRUCHTWATER TE VERLIEZEN MOET JE ALTIJD DE VK BELLEN HOOR!!! ik lees je berichtje net pas.... maar ze kunnen het zo nagaan met een test. Zelf kun je het ruiken , ruikt echt heeel zoet. als je het ruikt weet je direct dat het vruchwater is.

Maar bel even met de VK dan weet je het zeker. De weeen moeten binnen 24 uur na het brkeen van de vliezen wel op gang komen. Voor het kindje is het niet schasdelijk hoor!!! maakt gewoon weer nieuwe vruchtwater aan!!

Hoera hoera ze is weer thuis! Ben blij om te horen sandra dat alles goed is gegaan!!!
Geniet lekker, we zien vanzelf foto's!

Nee, nog nietmand bevallen hier.. (helaas voor velen...)

Meiden bij de vk was ip alles goed, alleen toen ze vroeg of ik genoeg leven voelde en ik daarop gewoon antwoorde... minder als normaal...mar wat wil je ook 39 weken...geen ruimte...bla bla...ik me geen zorgen maakte enz enz....   Nou je voelt m al aan komen. een uur laten lag ik in het ziekenhuis aan de CTG en een echo. Nou zoals ik zelf al vermoede en verwachte was alles prima. We hebben even het zekere voor het onzekere genomen. Nou dat vind ik alleen maar goed en ook goed van de verloskundige.

Advies van de verloskundige in het zhs was..... gewoon bevallen... tja... mijn idee hahaha!!

Maar alles goed dus en volgende week mag ik weer. HOpelik is het niet nodig he!!!

Mama roos hoe was je echo??

Sandra; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Assunta. Echt een super leuke naam. Die heb ik nog niet eerder gehoord. Gelukkig is de keizersnee meegevallen. Ik hoop dat je snel wat beter bent uitgerust en dat je ribben niet zo'n pijn meer doen. Ik hoop snel een foto van je mooie meid te zien.

Mamaroos; Hoe was het met je echo vanmiddag. heb je je kleine weer lekker mogen zien rond zwemmen?

Kitty; Vervelend he om met dit weer in slapa te komen. Ik ben ook erg vaak wakker geweest vanacht. Met deken is het te warm maar zonder deken voel ik me helemaal niet lekker dus was niet fijn. Kan je het verder nog wel een beetje uithouden met het warme weer?

Mama30, Hoe gaat het met jou? Hou jij het ook nog een beetje uit met dit weer? Ik heb nog wel harde buiken trouwens maar een stuk minder gelukkig. Zet het gerommel nu een beetje door of blijft het lekker rustig?

Vandaag heb ik gelukkig heerlijk mogen genieten van de airco op mijn werk. Maar toch aan het einde van de dag wordt het wel warmer op kantoor. ik hopo dat het snel ietsje koeler wordt of in iedere geval wat minder benauwd. Mijn voetjes zien er niet meer uit. Ik hou nu echt wel heel erg veel vocht vast met dit weer.

Mama30; Dus je hebt met dit warme weer een bezoekje moeten brengen aan het ziekenhuis. gelukkig is ales goed met de kleine. Wel spannend nu hoor. Je kan gewoon elk moment gaan bevallen. Wanneer je een CTG krijgt is het dan allemaa digitaal? OF printen ze ook wat voor je uit voor evt. je fotoboek.

Kitty; Ik ben het helemaal met Mama30 eens. Gewoon even bellen met de verloskundige.

joyce, lekker met de beetjes omoog!! of ff in het zwembad plonzen.Hier even met de voeen bij mijn zoon in bad........heerlijk!!

Toevallig heb ik vandaag het gehele ctg uitdraai meegekregen (1 uur!!). Ze vroeg het, en dacht zeg geen nee!!! mooi voor in het plakboek.

doe t rustig aan op het werk he!! het allerbelangrijkste is wat in je buikje zit!!

Mama30; Super leuk dat je zo'n uitdraai hebt gekregen. Ik heb het van mijzelf ook in mijn babyboek zitten en dat vind ik super leuk. Wie weet krijg ik ook nog een ctg voor mijn eigen kleine maar ik ga er eigenlijk niet van uit. Maar geniet maar lekker van het babybadje van je zoontje. Dat lijkt me heerlijk!! Ik wil ook. Maar ik ben ook wel blij met de airco op mijn werk.

Kitty; Veel succes met je afspraak bij de verloskundige. Misschien de laatste keer! De volgende keer heb je je beebje misschien al in je armen.

Even weer updaten.

Uitgeteld.
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008
Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.
Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam

Afspraken:
Mama 30:  
Hindi,  
Kitty26,  
Nathasja,
Joyce, 30 juli, afspraak vk. (dan 32+1)  
Johanna,
Ikke,  5 aug, afspraak bij verloskundige, 32 weken en 3 dagen
Jossie:  21 juli 4e afspraak verloskundige 18 uur
lilian:    24 juli 14:50 16+3 wkn./12aug 19+3wkn/20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,
Mamaroos: 28 juli tweede echo

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra  

Hindi, Ilona, Kitty en mama30; Jullie zijn de volgende! Veel succes met de laadste loodjes. Hindi en Ilona; Wie weet zijn jullie al aan het genieten van jullie kleintjes. laten jullie snel weten wat het is geworden en hoe het gaat?

Hi meiden!

Ben vanmiddag bij de verloskundige geweest, en het is geen vruchtwater. is toch urine, maar waarschijnlijk omdat ik zoveel drink met dit warme weer, ruikt het niet echt. Ben dus een beetje incontinent de laatste dagen . Nou ja, de inlegkruisjes zijn te voorschijn gekomen.

Gisterenavond dacht ik echt: Nu duurt het niet lang meer, nog even en het echte werk gaat beginnen. Zoveel last had ik overal. Ik had bij iedere beweging van haar ook het gevoel dat ik moest persen, dat ze er zo uit kwam. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ze zo laag ligt, en het is nogal een draaikontje . Vandaag alleen weer menstruatiepijnen en heel veel harde buiken. We wachten maar weer rustig af.
Volgens de verloskundige kan dit ook nog 3 weken aanhouden. Dus ik ga maar niet te veel hopen.

Spreek jullie later, ga even liggen op de bank.

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan