zwangere forumjunkies 2!!!

Haha Kitty, het is wat he die laatste loodjes!
Bij mijn zoontje dacht ik dat ik in bed had geplast. Maar dat waren dus wel de vliezen...Succes in ieder geval!

Mijn echo was goed! heerlijk! Ben nu 10 weken en 4 dagen! Een paar dagen minder ver dus dan gedacht. Mijn uiitgerekende datum is nu 20 februari. maak me wel een beetje zorgen dat ik al 4 kilo ben aangekomen....zucht!
Hopelijk gaat dat niet in dit temp[o door met de kilo's. Voel me zo opgeblazen. Qua buik lijkt het wel alsof ik al veel langer zwanger ben! Hadden jullie dat gevoel ook?

hoiiiiiiiiiii
kitty   dus een beetje incontinent??? nou beter als vruchtwater toch!! alleen niet teveel lachen hahahhahahha.....ik hoop voor je dat t niet te lang meer duurt, zou leuk zijn als je straks zomaar begint he....hihi
nou ik duim voor je ...

mamaroos   zoo jij ook al weer meer als 10 wken....stiekem gaan we wel snel he...!!
ben je niet misselijk?? als je nergens last van heb kom je sneller aan den k ik .... want ik kon weken geen eten zien ..en viel 6 kg af   maar dat is er nu bij en ik ben nu 17w+4dgn!!! dus nu ga ik niet teveel meer snoepen [proberen hahahha] maar toen ik zo misselijk was kon ik alleen maar zoet eten , bollussen , gebakjes etc hahahah en boterham met duo penotti!!
maar nu heb ik meer zin in brood met kaas tomaat mmmmmm ach we zullen wel zien als ik maar geen 30 kg aankom want t moet er echt weer af en meer... hahahha
maar maak je niet druk meid ...als alles goed is dat is t belangrijkste..!!

sjors   hoe was t strand mmm lekker he zo dit weer!!!! en de ongie weer weg MOOI!!! op naar de knuffeltijd!!!duim voor je meid

joyce   jij bent ook al kei ver he.....hoe lang nog???

nou meiden tot morgen ..xxx lilian

MAMAROOS: Fijn dat je echo goed was! En je weet het he, bij een tweede ga je het zowieso eerder zien, en krijg je een grotere buik. Dus als je dan wat meer aankomt, is volgens mij niet gek. Als ik een vriendin van me nu zie, die is 23 weken zwanger, en heeft een even grote buik als mij! Wat een verschil er is!

He meiden: Heb een vraagje. Jullie zitten toch ook op hyves? Ik heb sinds kort ook hyves voor mn zwangerschapsles / pufclubje. Is misschien wel leuk als ik jullie ook op zoek? Hoe vind ik jullie?

Hier nog niets spannends verder..........

Groetjes....

geen zorgen over de kilos hier meiden!! die komen er wel weer af. Moeten lekker gaan genieten van onze guppie in ons buik!! haha. (wel fustrerend soms....) maar hoeft trouwens ook niets te zeggen hoor. bij onze zoon wasik (oeps) 23 kg aangekomen. Na de beevalling was ik nog 8 te zwaar. Na 2 weken nog 5. Dus al met al 5 kg aangekomen. Ben toen onze zoon 1 jaar was gaan lijnen en was er 8 af. (kon niet eerder lijnen omdat ik bv gaf). Nu ben ik 12 kg aangekomen. (de laatste 2 weken 2 kg, ).

Kitty, goed dat je toch even met de VK hebt   overlegt. Beter te vaak vragen dan dat het wel vruchtwater was. (wel jammer trouwens...haha...andershad je nu liggen te bevallen...) Gaat het nog een beetje met je harde buiken??

Lilian. Hoe is het getrouwde vrouw?? alles goed?? al weer bijna 18 weken zeg. Het gaat zooo snel!

Mamaroos. Blij dat alles goed was met de echo!

volgens mij heet onze hyves: forumjunkies.hyves.nl   Je kan je daar aanmelden. Johanna is de beheerder, moet je wel even laten weten bij je aanmelding wie je bent.

Fijne dag meiden!

Kitty; Gelukkig was het alleen maar wat urine. Nog even volhouden meid. Straks heb je een gezonde meid in je armen. Ik hoop dat de krampjes snel mogen doorzetten tot echteweeën. O ja als je je aanmeld bij de forumjunkies dan krijg je geen bevestiging. Je moet af en toe even kijken of Johanna je al heeft geaccepteerd.

Mamaroos; Fijn dat alles goed was met de echo. En je kleine beeb. Nog even en je hebt je eerste mijlpaal van 12 weken er al opzitten. En over de kilo’s moet je niet inzitten hoor. Dan moeten we maar weer wat harder sporten naar de bevalling. Haha. Ik ben zelf ook al 14 kilo aangekiomen en ik heb nog 8 weken te gaan.

Lilian; je bent al weer bijna 18 weken en dus ook op de helft. Wat gaat dat ineens snel zeg. De afgelopen weken lijken voorbij gevlogen. Heb je al zin in de 20 weken echo en wil je weten wat het gaat worden?

Mama30; Knap hoor dat je uiteindelijk alle kilo’s weer bent kwijtgeraakt na je eerste zwangerschap. En deze keer ben je helemaal niet zo veel aangekomen. Gek dat dat zo kan verschillen. Hoe gaat het verder met je. Begint het nu al een beetje te rommelen of laat die kleine mooi nog even op zich wachten?

Ik heb vandaag weer controle gehad en alles is goed. Volgens het boekje. Altijd leuk om te horen. Mijn bloeddruk is wel wat gestegen maar het was niet schokwekkend. 130 over 84. Verder was het ijzer ook weer goed op peil. Ik mag nu al weer over 2 weekje terug komen. Hoe gaat het trouwens met jullie met dit warme weer? Ik hou nu heel erg veel vocht vast in mijn voeten. Vandaag heb ik er voor het eerst ook een beetje last van. Maar ja straks ga ik thuis lekker met de voetjes op de bank en kunnen mijn schoentjes lekker uit.

Uitgeteld.
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008

Hindi, 31 jaar, uitgeteld 25 juli 2008.

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam

Afspraken:

Mama

30:  

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,

Joyce, 15 augustus, afspraak vk. (dan 34+3)  
Johanna,
Ikke,  5 aug, afspraak bij verloskundige, 32 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:    12aug 19+3wkn / 20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra  

Pfffffffff ik hebhet even gehad met dit weer. Het is zo warm op de slaapkamer dat ik vanacht bijna geen ook dicht doe. Ik zal blij zijn wanneer het weer wat koeler wordt. ik geloof dat dat morgen al zal zijn. Maar het wordt een lange dag. Dat weet ik nu al. Nu vind ik het toch wel zwaar worden. Nog 3,5 week werken en dan lkker met verlof. Ik ben nu toch wel aan het aftellen. Succes allemaal met het mooie weer! Wie de mogelijkheid heeft moet maar lekker in een badje gaan liggen.

Aaaahhh ik moet toch wat vaker mijn tekst controleren. Ik zie dat er af en toe letters missen. Ik weet niet wat dat is met deze laptop maar volgens mij moet het toetsenbord een keer schoongemaakt worden. Nou ja....sorry als het soms wat onduidelijker is.

Terug
Bovenaan