zwangere forumjunkies 2!!!

Hey meiden!

Joyce: "vervelend" he, dat warme weer. Ik ben ook blij als het weer morgen is, en het is weer lekker afgekoeld. Tja....eigenlijk mogen we ook niet klagen....maar nu is het toch best vervelend. Gisterenavond had ik ook een dip. Wilde zo graag bevallen, omdat ik het zo zat wordt met dat hete weer een "ballon" meeslepen. Terwijl het zo mooi is eigenlijk. haha....ach ja...straks ga ik die buik weer missen.

Heb me opgegeven voor de forumjunkies op hyves.   Johanna heeft mij zelf wel geaccepteerd, maar nog niet op de forumjunkies. Dus ik wacht nog maar even af.

Hier gaat het verder wel goed. De harde buiken heb ik echt mega-veel! Eergisteren had ik er volgens mij een stuk of 50! Is dat normaal?? Gisteren was het wel wat minder, maar nog steeds heel veel. Het is blijkbaar goed aan het oefenen.

Nou ja....we wachten maar weer rustig af.

Hoe is het met mama30?

Liefs, Kitty

hoi meiden

jullie hebben het maar zwaar met warme weer!
 joyce wat ook wel wil helpen voor je voetjes is snachts een kussen eronder...
en jij moet nog 3 weekjes en heb je verlof!
lekker hoor!

kitty jij bent het ook helemaal zat lees ik maar 50 harde buiken is veel hoor ik zou even de vk bellen...
ik hoop voor je dat jij ook niet lang meer hoeft te wachten...

mama 30 hoe is t?
ja ik ben duidelijk geen waarzegster haha
jammer genoeg voor jouw!

lilian hoe is t met jouw?
ook al bijna op de helft!
lekker hoor!
en je getrouwde leventje?

mamaroos ook een goede echo las ik super!

sjors hoe is t met jouw?

hier gaat alles prima assunta is alweer bijna op haar geboorte gewicht ze drinkt goed komt alleen wel 9 keer per dag maar ach met dat warme weer hebben wij ook dorst toch?
ik geniet nog lekker van de luxe van de kraamhulp haha
ik ben nog erg moe maar vooral aan het genieten!
vanmorgen om 7.40 zijn wij oom en tante geworden van manu een jongetje van ruim 4 kilo wat gek he we gaan morgen morgen even kijken maar dan is hun baby al groter als ons meisje van een week oud....gaat snel he?

nou lieverds rustig aan met het warme weer en tot snel

sandra

hey hier ben ik!

kitty k'zou ff de vk bellen. 50 vind ik wel erg veel. Je bent dus goed aan het rommelen! wie weet heb je al wat ontsluiting en willen ze je ff op gang helpen...?? proberen kan altijd toch??

Joyce, idd voetjes omhoog, zodra het mogelijk is natuurlijk. enne je b ent niet de enige met dit warme weer hoor. Oef het is gewoon af en toe onmenselijk voor een zwangere! maar ja...alles voor het goede doel!!

sandra. wat fijn om weer van je te horen. Het gaat goed dus!! Lekker genieten!!

Hier zijn we lekker aan het genieten van de laatste daagjes vakantie. Onze gup beweegt weer meer als van de week, gelukkig. Lekker in het zwembad en leuke dingen doen (lees verkoeling zoeken). Verder niets aan de hand hier....helaas.
Krijg wel nesteldrang....ga zo eerst het eea schoonpoetsen en opruimen...... haha wat een muts he!!

Nou meiden hou je rustig met dit weer he!!!!

Sandra; Fijn dat ales goed gaat met Assunta en dat ze al weer terug is op haar geboortegewicht. Geniet lekker van je gezinnetje en je kraamhulp. :)   Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Manu. Inderdaad raar dat hij nu al meer weegt dat je meisje na een week. haha.

Kitty; 50 harde buiken op een dag? Pff nou ik hoop dat het snel voor je gaat beginnen want dit lijkt me ook niet fijn. Heb je of ga je de verloskundige nog bellen om te vragen of het kwaad kan? Wie weet kan ze je helpen om het een beetje op gang te laten komen.

Mama30; Ik heb gehoord dat wanneer de nesteldrang echt gaat beginnen dat het dan de volgende dag wel eens geboren kan worden. Dus als jij vandaag de douche nog lekker aan het poetsen bent geweest of de keuken dan denk ik dat je morgen weer mama wordt. Ik hoop het in iedere geval voor je.

Mijn nichtje Fiene mag morgen trouwens weer naar het ziekenhuis in Zwolle waar mijn broertje woont. Dan hoeven ze gelukkig niet meer elke dag heen en weer te rijden naar Groningen. Ze weten nog niet wanneer ze nu echt naar huis mag maar dit is al eenele verbetering. Zondag gaan we lekker op bezoek.

Hallo meiden!!

Pfffff wat een hitte he?? Jullie zullen wel helemaal last hebben van de warmte!! Komen jullie de dag nog een beetje door!! Ik lig nu nog (lees 21:33) in de bikini in de tuin!! En ik heb het nog warm!! hiihihihihi!! Heb helemaal een vakantiegevoel, terwijl ik morgenochtend toch weer om 6:15 uur op het fietsje naar mijn werk moet zitten!!

Sandra!!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Wat fijn te lezen dat alles zo goed gaat en dat de kleine al weer op haar geboortegewicht zit!! Geef je trouwens borstvoeding??
En wat een bijzondere naam heb je gekozen!! Erg mooi!! Waar heb je deze naam gevonden, is het een familienaam??

Roos!!
Wat fijn dat je echo wederom goed was!! Voel je je verder ook goed?? Minder moe?? Ik was toen ik zwanger was ook heel snel 4 kilo gegroeid, je kon ook echt al een buik zien!! (was toen 11 weken zwanger)!! Volgens mij is het bij iedereen weer anders!! Ik zou mij er niet veel zorgen om maken hoor!! Mijn vriendin was ook de eerste maanden 6 kilo gegroeid en nu is ze 32 weken zwanger en in totaal maar 8 kilo gegroeid!! Dus het zegt niets!! hihihi

Lillian!!
Jeetje meid, wat gaat jou zwangerschap hard zeg!! hihihi!! En wat krijg je al een mooi buikkie!! Spannend hoor, straks de 20 weken echo!! Ook ik ben heel benieuwd of je wilt weten wat het wordt!!

Kitty!!
Hoe gaat het met jou?? Heb je al weer wat minder last van harde buiken?? Hoe voel je je verder?? Trek je het nog een beetje in de hitte??

Mama30!!
Voor jou wordt het ook al spannend!! Het kan nu elk moment gebeuren!! Gelukkig was alles in het ziekenhuis goed!!

Joyce!!
Wat heerlijk dat je over een paar weken met verlof kan!! Het lijkt mij ook erg zwaar te werken met deze hitte en dat ook nog eens hoog zwanger!!
En wat fijn te horen dat je nichtje weer naar Zwolle mag!!   Dan zal vast een heel stuk rust geven voor je broer!!

Ik ben echt vol op aan het genieten van het mooie weer!! Ik moet helaas heel veel werken deze weken!! Dus ik zit helaas meer binnen dan buiten!!
Het weekendje Haarlem was echt heerlijk!! Had ik echt even nodig!! We hebben heerlijk op het strand gelegen en we zijn lekker uiteten geweest, we hebben heerlijk op het terasje gezeten!! Ik ben gek op al die luxe, hihihihi!!!
Nog dik 2 weken dan heb ik ook vakantie!! We gaan druk aan het klussen, het hele huis moet buitenom geverft!! Dus het wordt geen reisje naar het buitenland!! Mijn vriend en ik hebben wel besloten om dan in het najaar weer een weekje weg te gaan!! Tenerife is ons vorig jaar november  prima bevallen!! Het is denk ik wel goed voor ons om er even uit te zijn!! Ik merk toch dat een miskraam meer met zich meebrengt dan dat ik had verwacht!! Moet er nog steeds elke dag aan denken en dat doet pijn.......

Lieve meiden, ik zal douchen en moet eigenlijk naar bed!! Heb helemaal geen zin!! Veel te warm!! hihihi!! Tot snel!!

Liefs Sjors...

Sjors; Lekker hoor om zo laat nog in de tuin te liggen met je bikini. Het kan ook makkelijk alleen is het jammer dat we de volgende dag weer moeten werken. Ik vind het echt super jammer dat je iskraam toch nog steeds veel verdriet met zich mee brengt. Maar het is ook wel logisch want het is niet niks wat je alemaal hebt moeten meemaken. Ik hoop dat je niet zo lang meer hoeft te klussen als de vorige keer. Maar dit weekend ga je lekker inje huis klussen maar is het dan ook niet e "klusweek". Dat wordt dubbel klussen. Ben je al met de ovu sticks in de weer?

goedenmorgen!

Joyce, wat goed nieuws dat Fiene naar Zwolle mag!!! Dat scheelt een hoop stress voor je broer en vriendin!! Al weer een stapje dichter bij huis!
Geniet er lekker van als je op bezoek gaat van t weekend!

Sjors. Oh in bikini in de tuin!! WIl ik ook... (bikini past niet meer, hahaha). Begreep ik het goed dat dit weekend het klussen op het programma staat?? Toi toi toi!! Hoop dat snel goed nieuws is voor je en het niet meer zo lang duurt. En ales heeft zijn tijd nodig helaas. Maar het kan!!! Denk aan je en duim voor je!!!

Joyce hoop dat je gelijk krijgt hoor!!! we zullen zien. We gaan er maar gewoon vanuit dat het nog 2 weken duurt, valt het altijd mee. Maar het is zo gek dat we straks weer zo'n kleintje in huis mogen hebben/krijgen. Ben er zo dankbaar voor. Dat helpt weer mee in het wachten he!

Nou meiden, ik gan og maar even door met poetsen! haha

Sandra, Beetje laat! Maar alsog van harte gefeliciteerd met dochter! Geniet ze!

Sjors...heel veel succes met klussen! Tenerife hebben jullie wel verdiend...
Het zal vast nog even duren voordat je je miskraam een plekje hebt kunnen geven....Hopelijk ben je snel opneiuw zwanger, wat de pijn eventueel wat verzacht!

Hier gaat alles prima! Begin idd wat minder moe te worden..Behalve vandaag dan! Twee nachten niet kunnen slapen van de hitte! Geeuw...Verder voel ik me prima!

Op die rol na....haha Die rol heb ik grotendels overgehouden aan de geboorte van Frank! Maar zou die rol verdwijnen als ik echt een toeter krijg? Of blijft er dan een rol aan de toeter bungelen?

fijn weekend allemaal

Terug
Bovenaan