zwangere forumjunkies 2!!!

hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

mamaroos wat heb je een leuk onderwerp geopend hahahahha ...ik denk dat wel meer mensen t herkennen hoor hihi ik ook   en ik neem aan hoe verder je buik groeit dat je "rol "word opgenomen hahahha door je buik en uiteindelijk heb je gewoon een mooie buik !!
en ja ook ik moet na dr hand hard aan de sport etc..blablabla   maar eerst bevallen /borstvoeding   en genieten!!! en dan wil ik wel weer moeite doen om back to before   te komen , maarja   zo blijf je levenslang bezig he hahahahaha want dan komt er denk ik wel weer een volgende ....maarja what the fuck!!
hahahahhahahahaha

wat was t weer vandaag lekker he!! en wat zullen we lekker slapen hahahhaha ..

sjors have fun dit weekend met klussen!!
en ik denk dat t heel normaal is om nog vaak aan je kindje wat er nog niet klaar voor was te denken....
alles is anders als voordat je zwanger werd toch ...je kijkt anders naar dingen vind ik.
maar t is ook iets wat je niet moet vergeten hoe raar dat ook klinkt...denk ook aan de mooie dingen die die zwangerschap jullie gebracht heeft....dat jullie zo blij waren toen je t ontdekte...... en de gevoelens voor elkaar
en ik hoop ook dat je heeeeeel snel weer zwanger mag zijn!!!!

nou meiden geniet van t weekend!!
mama30 en kitty   spannend bij jullie!!!!! ....succes!!xx

Mamaroos; ik hoop dat de "rol" snel mag verdwijnen. Ik had zelf een rolletje en die verdween pas na 25 weken maar nu og zie je hem wel een beetje. Ik heb niet echt een ronde buik maar met een heeel klein golfje erin. hahaa. Maar ik heb ook niet zo'n grote buik. ik groei meer naar de zijkant. Grr. Hoe gaat het verder met je. Het is je tweede zwangerschap dus heb je eventueel het gevoel dat jebuikje nu ookal aan het groeien is?

Lilian; Heb je lekker geslapen? Het wa wel lekker afgekoeld. Ik heb in iedere geval heerlijk gelapen. Eindelijk weer en nu hoop ik dat het het weekend zo mooi mag blijven als dat het nu op dit moment is.

Kitty en mama30; Veel succes meiden. Julliie zijn nu echt aan de laatste loodjes begonnen. Nog even en jullie mogen jullie heerlijke kindjes lekker vast houden.

Het is vandaag wer een heerlijke dag meiden. Gister had ik mijn dagje namelijkniet. Veel harde buiken en hoofdpijn en heel erg moe. Maar ikbennu lekker uitgeslapen en ik voeleme heerlijk. Gelukkig is het weekend. Vandaag ga ik mijn nichtje even bezoeken. Leuk. En mijn neefje heeft nog een kado tegoed voor zijn verjaardag dus we maken er een leuke dag van.

Sjors: Heel erg veel suces met klussen in huis en ... Gelukkig is et niet zo heel warm als eerder deze week.

Sandra; Hoe gaat het met je? Heb je nog last van de keizersnee of geneest alles goed en vlug. Krijg je wel voldoende hulp thuis? Is je zoon ook blij met z'n nieuwe zusje? Hoe reageerde hij de eerste keer?

Monique; Leuk huisje heb je hoor! We komen over 2 weken nog een keer want ik ben erg nieuwsgierig hoe het eruit gaat zien als het eenmaal is ingericht volgens jullie plannen. Geniet nog evenvan je laatste weekje vakantie.

Hi meiden!

Even een kleine update van hierzo! Er gebeurt nog niet veel. Iedere avond voor het slapen gaan denk ik, wie weet gebeurt er wel wat vanacht! Maar helaas.....Het is nog wachten en wachten. Haha, en dan ben ik nog niet eens die uitgerekende datum voorbij. Maar dat duurt nu echt niet lang meer.
Heb echt wel alle verschijnselen maar het zet gewoon niet door. Ik ga maandag weer naar de verloskundige. Ik heb nog veel harde buiken, dus ga het er dan over hebben. Kindje beweegt nog steeds heel veel, dus misschien komt het daardoor, dat ze zo hard schopt? Gisterenavond had ik opeens ook weer nesteldrang, alles MOEST voor mn gevoel nog gedaan worden. Mn man werd gek van me . Maar wie weet zijn dat ook voortekenen ? (PLEASE HOPE SO!!!)

MAMAROOS: Ik moest wel erg lachen over je ROL. Haha.....nou ik denk dat je straks toch gewoon weer een mooi buikje hebt hoor. Die rol neemt het gewoon weer over. Bij mij was dit ook zo....heb nu echt een flinke ballon....zonder ROL eraan .

Ben wel blij dat het niet meer 30 graden is, maar om de een of andere reden zit ik nog steeds zo te zweten! En dikke voetjes worden ook niet echt minder....

Nou meiden.....spreek jullie later! (wie weet met heel goed en mooi nieuws)

Liefs, Kitty

Hallo allemaal!

Eerst wil ik alle kersverse mama's feliciteren! Wat heerlijk toch dat het bij iedereen zo goed gaat!

Ook hier is een klein, mooi, lief meisje geboren; Emma. Het was pittig, bevallen... Zondagavond begonnen, woensdag 11.40 uur geboren. De weeën kwamen zondag al om de 5 min... Wel even iets rustiger op dinsdagochtend, daarna in alle hevigheid verder.
Maar ze is zooo mooi en lief, dat overtreft alles!

Alle mama's die op 't punt (of iets later) staan van bevallen; heel veel kracht gewenst! Denk aan het mooie kindje dat eraan komt!

Veel liefs, Hindi.

Uitgeteld.
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam

Afspraken:

Mama

30:  

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,

Joyce, 15 augustus, afspraak vk. (dan 34+3)  
Johanna,
Ikke,  5 aug, afspraak bij verloskundige, 32 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:    12aug 19+3wkn / 20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi  

Hindi; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie DOCHTER Emma. Ik hoop dat je lekker van je kraamtijd en je nieuwe gezin geniet. Emma vind ik een hele mooie naam.

Kitty; De nesteldrang is beginnen lees ik. Laat je man maar lekker meehelpen hoor! Je moet niet te veel gaan doen maar lekker wat orders geven. hahaha. Dan kan jij tenminste voor je gevoel straks uitgerust aan je bevalling beginnen.

Hallo meiden!!

Hindi!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma!! Zo te lezen heb je een zware bevalling gehad!! Gelukkig gaat alles nu goed!! Geniet maar lekker van jullie meisje!! Krijgen we snel een foto te zien op hyves??

Joyce!!
Wat vervelend dat je last hebt van harde buiken!! Misschien moet je het wat rustig aan doen!!??
Hoe was het bij je nichtje?? Gaat alles goed met haar??

Roos!!
Fijn te lezen dat je je minder misselijk en moe voelt!! Ik ben benieuwd of jou buikje ook al goed begint te groeien!!??

Lillian!!
Hoe is het met jou meid?? Bedankt nog voor je lieve woorden!!

Mama30 en Kitty!!
Begint er al wat te rommelen meiden?? Ik hoop zo dat jullie niet lang meer hoeven te wachten!!

Hier alles goed!! We zijn weer lekker aan het vrijen!! Ik heb toch maar besloten geen ovu-stickjes te gebruiken!! Het zwanger worden ligt er dan weer zo dik boven op!! En ik ben er voor mijn gevoel toch al te veel mee bezig!! Tsja... je wilt ook zo graag he?? We proberen wel om de dag of om de twee dagen te vrijen!! En ik ga uiteraard goed mijn slijm in de gaten houden (hihiihihiih)!! En nu maar duimen voor een zeer succesvolle maand!!!

Liefs Sjors...

hoi meiden

hindi gefeliciteerd met jullie emma!
geniet lekker van je kraamtijd!

sjors lekker aan de knuffel lees ik!
ik duim voor je hoor!

joyce ik lees veel harde buijes!
rustig aan hoor

mama 30 en kitty spannend voor jullie!
over 2 daagjes uitgerekend!

ik denk veel aan jullie allemaal!
en zal proberen dagelijks met jullie mee te lezen mijn leventje is een stuk drukker nu maar ik geniet vollop ben reuze blij met assunta!
de keizersnede viel mee maar nu valt het herstel best tegen heb nog vaak last van de wond en ik kan nog niet veel lopen en ja milan snapt niet dat mams hem niet kan tillen!
maar verder heeft alles tijd nodig....

liefs sandra

Terug
Bovenaan