zwangere forumjunkies 2!!!

Hindi, proficiat met jullie kleine meid!
geniet er maar fijn van.

Sjors....knuffel ze! Wie weet zit daar dat superzaadje bij!

Mama30...spannend.......

Hier gaat alle sprima! Ik drijf even op een witte wolk. Ben vandaag gevraagd als getuige op de bruiloft van mijn nichtje 9 juni! Haar aanstaande is een jonge van een sjieke familie....Wordt dus een poepsjieke bruiloft! moet maar op zoek naar een hoedje;)

geniet er maar fijn van.

Mama30...spannend.......

Hier gaat alle sprima! Ik drijf even op een witte wolk. Ben vandaag gevraagd als getuige op de bruiloft van mijn nichtje 9 juni! Haar aanstaande is een jonge van een sjieke familie....Wordt dus een poepsjieke bruiloft! moet maar op zoek naar een hoedje;)

geniet er maar fijn van.

Mama30...spannend.......

Wat heb ik nu weer gedaan...mijn berichtje staat er 3 maal op! Excuus!

mamamadelief is trouwens dezelfde als mamaroos. maar op de een of andere manier is day niet gelijk met de laptop en de vaste pC! Moet ik maar eens veranderen!

Goedenmorgen meiden!

Joyce, hoe was het met je nichtje?? Zijn je harde buiken ook wat afgenomen??

Sjors, knuffelse meid!!! Mijn duimen draaien vollop voor je!!!! Er moet ons straks echt weer iemand aflossen in het zwanger zijn hoor!!!

mamaroos, leuk!!! getuige zijn! dus op zoek naar een hoedje, en leuke zwangerschapskleding... leuk hoor!

sandra, geniet lekker he meid, had je via hyves al een berichtje gestuurd

lilian, hoe is het met jou meid?? wanneer heb je eigenlijk de echo??

kitty, hoe is het met jou meid?? gebeuren er bij jou al spectaculaire dingen?? hopelijk ben je nu lekker bezig weeen opvangen!!

Hoop dat ik nu even niemand vergeten ben.

Hier is het rustig. de nachten zijn vreselijk kort. vaak wakker. hoop dat het snel doorzet. Morgen weer naar de vk, hou jullie op de hoogte.

Groetjes en fijne dag!

Sjors; Als je om de dag knuffelt dan zal je je ei zeker niet missen! Het wordt weer een spannende 2 weken zo. Ik hoop zo dat het deze ronde raak voor je mag zijn.

Mamaroos; Wat leuk dat je getuige bent van je nichtje. Het wordt dus een hele chique bruiloft. Leuk hoor. Houdt je nichtje daar ook van?

Mama30; Ik hoop ook dat het snel mag doorzetten. Als je alle nachten al zo slecht slaap dan ben je straks helemaal niet uitgerust. Morgen dus weer naar de verloskundige. Leuk. Misschien wel de laatste keer of heel misschien heb je de laatste keer al gehad.

Kitty; Hoe gaat het met je. Zijn de harde buikjes al weeen geworden? Vandaag moest je weer naar de verloskundige toch? Veel succes.

Sandra; Jammer dat het herstel niet zo snel gaat als je gwild zou hebben. Een keizersnee is toch ok niet niks. Ze gaan door al je buikspieren heen dus dat heeft ook wel tijd nodig om te genezen. Heb je   nog wel lekker hulp in huis? De kraamzorg is zeker al wel weg of niet?

Met mijn nichtje gaat alles goed. Heel misschien mag ze aan het einde van de week echt naar huis. Wel met een zuurstofmeter maar dat is niet zo erg. Dus erg spannend allemaal.

Gisteren ben ik even in de tuin bezig geweest en ik ben gelijk de hele dag en nacht gestraft met harde buiken. Ik doe echt te veel in huis. Jammer want ik heb graag de touwtjes in handen maar dat zal niet helemaal meer gaan lukken. Dus ik doe vanaf vandaag toch echt maar een stapje terug. Nog 3 weekjes werken en ik ben met verlof. Heerlijk. Ik heb nog 3 vrije dagen staan en ik denk dat ik de aankomende weken hier en daar nog lekker een dagje vrij ga nemen.

Goede morgen!!

Roos!!
Fijn dat alles zo goed gaat!! En wat leuk dat je als getuige gevraagd bent!! Ik ben heel benieuwd wat voor bruiloft het gaat worden!!

Sandra!!
Wat fijn te lezen dat je zo aan het genieten bent van je gezinnetje!! Heerlijk lijkt mij dat!! Ik zou nog wel even rustig aan doen hoor, want zo'n keizersnede wordt heel vaak onderschat!! Het is uiteindelijk wel een operatie!! Ik hoop dat je heel snel minder pijn zult hebben!!

Joyce!!
He bah, wat vervelend dat je zo wakker hebt gelegen van de harde buiken!! Ook voor jou heel verstandig om een stapje terug te doen!! En wat een heerlijk vooruitzicht, nog 3 weekjes werken!!

Mama30!!
Ik hoop voor je dat de bevalling nu snel doorzet!! Het is natuurlijk heel vervelend als je steeds zo slecht slaapt!! Ik ga heel hard duimen!! Succes morgen bij de verloskundige!!

Kitty!!
Hoe is het met jou?? Ben je al het bevallen?? Hoop het zo voor je!!

Lillian!!
Hoe is het met jou meid?? Kun je je kindje ook al een beetje voelen?? Ook ik ben benieuwd wanneer je de 20 weken ook al weer had!!

Ik had vandaag vrij, maar ben gevraagd op mijn werk nog een avonddienst extra te werken!! Veel zieke kinderen en weinig personeel!! Nu moet ik morgen het hele huis poetsen!! Ik ben donderdag jarig en dan moet het huis natuurlijk weer fris en fruitig voor het bezoek natuurlijk!! hihihi!!
Ik krijg een weekendje weg van mijn vriend kado.. Heeft iemand nog een leuke tip voor een leuk hotelletje in een leuke omgeving???

Liefs Sjors...

goeiemorgen meiden

sjors     knuffelse!! deze komende week[en] en ik zal voor je duimen dat er een superzaadje bij zit!!!!en dat het KEI RAAK is !!!! hihi ene alvast gefeliciteerd he ..

kitty   en.................................????

mama30   morgen weer naar de vk   toe.. nou   en allemaal kort slapen   , dan moet t maar beginnen he!! laat maar komen!! ...succes meid..ik hoop dat je je kindje snel in je handen mag hebben..!!! maar hou ons op de hoogte he hahhaha.

joyce     ooh nog maar 3 weken werken wow lekker.. en gewoon nu al minder gaan doen he als je de hele tijd harde buiken hebt...moet je toch NOG minder gaan doen !!
aa geniet er nog ff van meid ..je krijgt t echt wel weer drukker ..hihi
wat goed dat t met je nichtje al zo snel weer goed gaat..gelukkig!!!

sandra   genieten genieten genieten meer mag jij n iet doen !!!!hihi

roos     wow getuige !!! gaaf op zn sjieke bruiloft !! hihi ja ga maar gauw een hoedje kopen hahhahaha leuk jo!! en groeit je buik al lekker??

nou met ons ! hihi gaat ook alles goed.. buik groeit echt goed , alleen heb ik    ook een   "rol"hihi   maar ik neem echt aan dat die dr gewoon uitgroeid!! hahahhaha
maar mijn buik is echt al wel veel groter als vorig jaar met 18 w en 3dgn...en toen zaten Storm* en Daan* er met zn tweeen in......maarja dit is de 2e echte zwangerschap he..mijn buikspieren !!zijn al aan de kant nu denk ik ....

voel me best goed ...wel zwaar gevoel soms in mijn buik   en zomaar in 1x kei moe zijn ...uit t niks PLOF   moe!!!!!!
maar ja als dat t ergste is....
heb nog een week vak.. en dan ga ik werken van 9:00-14:00[2dagen ] en van 13:00 tot 18:00[2dagen ] of de dokter moet anders zeggen....
donderdag heb ik een afspraak met een andere gyn [ivm vak] maar die gaat mijn baarmoedermond opmeten...daaraan kunnen ze zien hoe of wat [als t toevallig al heel langzaam aan t beginnen is...]maar ik hoop dat alles goed is..en stiekem ga ik daar ook van uit..
dan heb ik volgende week don weer afspraak met eigen gyn... en dan die di daarop [over 2 weken] 20 wkn echo!! ooh spannend he..
ojaaa en natuurlijk willen wij weten wat t word!!! wij zijn zo niewsgierig! maakt me niks uit maar wil t wel weten ahahahahha...
wel fijn ff zoveel afspraken in korte tijd.. dat wil ik wel ff zo houden...
nou meiden de zon schijnt weer en t is niet kei heet!!mooi weer dus ..genieten!!!
tot snel xx lilian

Terug
Bovenaan