hoiii
joyce nou ik werk dus bewust minder.., al is t maar voor mijn eigen gevoel want ik heb de vorige x nergens last van gehad tot en met de laatste dag......dus daarom doe ik t heel rustig aan ..
en dat word gewoon betaald door t uwv. ik zit in de ziektewet achtig maar voor zwangeren en ik krijg gewoon 100% doorbetaald en mijn baas krijgt dat dan weer van hun terug.
ze doen niet moeilijk , dat valt mij ook mee... en mijn baas [vrouw] en mijn 3 collegas[vrouwen] die leven helaemaal mee en ik mag zelf aangeven tot wanneer ik wil werken maar als ik morgen zeg ik stop ermee dan is dat ook goed en dan ag ik 100% de ziektewet voor zwangeren in.....dat kan gewoon en de baas krijgt volledige vergoeding dat is dus altijd zo!!
maar ik kan me niet richten op iets zo van oooh dan moet ik rustig aan gaan doen want een vroeggeboorte kan altijd zomaar gebeuren , nou zij mijn gyn dat ze echt dacht dat t de vorige x kwam doordat t een tweeling was , maar 100% zekerheid kan niemand me geven, dus dan maar heel rustig aan doen he..
moet zeggen dat ik ook wel heel snel moe ben hoor! maarja dit is natuurlijk wel mijn 3e zwangerschap in een jaar... en dat zal je lichaam wel voelen denk ik??maar t igaat goed en donderdag weer naar de gyn.
dan meten ze mijn baarmoedermond op en die moet een bepaalde afmeting hebben ...is die [al] korten dan kunnen ze er een bandje omdoen, en wat ik op internet lees is dat best wel een goede oplossing...
maarja ik hoop dat alles normaal is en dan meten ze gewoon bij elke controle mijn baarmoedermond op denk ik..
maar ik zal t wel goed uitvragen en dan laat ik jullie dat horen... ik moet donderdag om 15:00 ...
nou toedeloe tot morgen
als er toevallig iemand!!! bezig is ...............heel veel succes he[ mama30/kitty???}
doei