zwangere forumjunkies 2!!!

ooooh zwangerschapsdementie!!!!

HIND   SUPER GEFELICITEERD!!!!genieten he

en ik wilde nog ff zeggen dat ik hem/haar al  2 weken ongeveer voel schoppen ... en beste veel ook hahhahahahha.....raar gevoel blijft t he...maar ik word er elke x wel blij van hihi...
nou doei x lil

hoi a.s mamas!
haha klinkt leuk he?

joyce al wat rustiger aan gedaan vandaag?

en kitty je houd t wel spannend hoor volgens mij ben je gewoon bezig of bevallen!

mama30 morgen uitgerekend!
ik hoop zo dat je strakjes gaat beginnen!
maar had je al een prive berichtje gestuurd!

lilian jij bent wel een stiekumert hoor eerst met je trouwen en nu voel je je kleine wondertje gewoon al 2 weken wat super zeg!
en idd wel erg fijn dat ze je zo goed in de gaten houden ....
maar wat gaan ze doen als nou blijkt dat je baarmoedermond al bezig is?
ik hoop t niet voor je hoor!

roos hoe ver ben je nu?
alles gaat wel goed toch?

sjors jij bent bijna jarig!
flink knuffellenen wie weet wordt t wel je verjaardags wonder!
ik denk wel veel aan je hoor!
het is je zoooo gegund!

ik vergeet vast iemand!
uhhhhh.......

nou hier begint weer alles normaal te worden ik bedoel het ritme en leventje wat milan gewent is...
vandaag even naar intratuingeweest maar halverwege wilde ik maar 1 ding naar huis!!!
dus toch nog maar even de buitenactiviteiten op een laag pitje hihi
verder kon ik vandaag weer redelijk mijn uit komen zonder hulp!
ben daar al heel blij mee en we hebben zon lekker meisje!
ik kan uren naar haar kijken maar dat zullen jullie strakjes vast ook hebben
nou lieverds mama30 en kitty ik hoop voor jullie dat t snel komt!
en de andere meiden rustig aan he?

liefs sandra

Sjors; Dus jiij bent donderdag jarig. Hoe jong ga je worden? Maar wat een leuk kado van je vriend. Lekker een weekendje weg. Zelf vind ik Maastricht of Texel wel leuk. Veel plezier met poetsen morgen. Soms zou het toch wel fijn zijn als je hulp in huis zou hebben vind je niet?!

Lilian; Wat fijn dat je de baby al voelt. Dat maakt jehopelijk wel wat zekerder. Maar ga je bewust minder werken of heb je altijd deze werktijden gehad? En als je bewust minder gaat werken doe je dat dan gedeeltelijk n de ziektewet of ga je zelf uren inleveren. Maar het lijken me wel fijne werktijden zeg. Helemaal als je je af en toe zo moe voelt.

Sandra; Nog wel een beetje rustig aan doen hoor. Voor hetzelfde geldt sta je in de intratuin en kan je echt niet meer verder. haha. Nee maar ik het nog maar even wat dichter bij huis houden. En met Assunta en Milan gaat ook alles goed. Wat fijn zeg.

Kitty; Zou het nu dan toch al zo ver zijn?? ik hoop het voor je.

hoiii

joyce     nou ik werk dus bewust minder.., al is t maar voor mijn eigen gevoel want ik heb de vorige x nergens last van gehad tot en met de laatste dag......dus daarom doe ik t heel rustig aan ..
en dat word gewoon betaald door t uwv. ik zit in de ziektewet achtig   maar voor zwangeren en ik krijg gewoon 100% doorbetaald en mijn baas krijgt dat dan weer van hun terug.
ze doen niet moeilijk , dat valt mij ook mee... en mijn baas [vrouw] en mijn 3 collegas[vrouwen] die leven helaemaal mee en ik mag zelf aangeven tot wanneer ik wil werken maar als ik morgen zeg ik stop ermee dan is dat ook goed en dan ag ik 100% de ziektewet voor zwangeren in.....dat kan gewoon en de baas krijgt volledige vergoeding dat is dus altijd zo!!

maar ik kan me niet richten op iets zo van oooh dan moet ik rustig aan gaan doen want een vroeggeboorte kan altijd zomaar gebeuren , nou zij mijn gyn dat ze echt dacht dat t de vorige x kwam doordat t een tweeling was , maar 100% zekerheid kan niemand me geven, dus dan maar heel rustig aan doen he..
moet zeggen dat ik ook wel heel snel moe ben hoor! maarja dit is natuurlijk wel mijn 3e zwangerschap in een jaar... en dat zal je lichaam wel voelen denk ik??maar t igaat goed en donderdag weer naar de gyn.

dan meten ze mijn baarmoedermond op en die moet een bepaalde afmeting hebben ...is die [al] korten dan kunnen ze er een bandje omdoen, en wat ik op internet lees is dat best wel een goede oplossing...
maarja   ik hoop dat alles normaal is en dan meten ze gewoon bij elke controle mijn baarmoedermond op denk ik..
maar ik zal t wel goed uitvragen en dan laat ik jullie dat horen... ik moet donderdag om 15:00 ...

nou toedeloe tot morgen
als er toevallig iemand!!! bezig is   ...............heel veel succes he[ mama30/kitty???}
doei

ooh joyce normaal werk ik gewoon 38 uur per week   [in 4 dagen] ..en nu lekker van 9 tot 14:00
en van 13:00 tot 18:00

Joyce!!
Ben je het al wat rustiger aan gaan doen?? En heb je nu al wat minder last van harde buiken!!??

Lillian!!
Ik vind het heel verstandig van je dat je minder bent gaan werken!! Gewoon het zekere voor het onzekere nemen hoor!! Ik denk net als jij dat je moeheid misschien wel komt doordat je nu al 3 keer zwanger bent geweest in 1 jaar!! Zwanger zijn is echt een topprestatie van het lichaam!!
Maar wat super dat je je beebje al kan voelen!! Best snel al!! Ik hoop dat alle onderzoeken straks goed zijn meid!!

Sandra!!
Fijn te lezen dat het zo goed gaat thuis!! En wat heb je al snel weer een goed ritme gevonden in je gezinnetje!!! Geniet maar lekker!!

Kitty en Mama30!!
Ik denk en duim heel hard voor jullie!!

Als het goed is kan 1 dezer dagen mijn ei er uit springen!! Ik vind het ineens weer helemaal spannend!! Het zou toch fantastich zijn dat ik een verjaardagswondertje krijg!! hihihiihihi!!
Ik weet niet wie het ook al weer vroeg, maar ik word donderdag 27 jaar!! Wel reden tot een feestje dacht ik!! hihihi!!
Vriendlief en ik gaan over 3 weekjes een paar dagen naar Valkenburg!! Heerlijk romantsich wandelen, uiteten, misschien wat cultuursnuiven!! Heb er nu al zin in!!

Liefs Sjors...

Lilian; Je hebt het echt wel getroffen met je werkgever. Maar ik vind het echt wel goed dat je het een beetje rustig aan doet. Als jou dat meer rust geeft dan is dat ook goed voor je lichaam. En daarbij is het ook wel lekker om wat minder te gaan werken. Weet je al hoe je het gaat doen nadat je baby is geboren?!

Sjors; Lekker naar Valkenburg. Dat lijkt me ook super leuk zeg! Gezellig even met elkaar weg. Heerlijk hoor. Maar je ei is dus in aantocht. Nou meid dat wordt knuffelen geblazen. haha. Als het maar leuk blijft toch? Af en toe even iets spannends aantrekken helpt ook altijd wel.

Morgen heb ik lekker vrij genomen. Lekker even een break in het midden van de week. Maar ik moet weer even aan het werk. Nog een uurtje en dan ben ik weer lekker vrij.

Kitty en mama30; Volgens mij zijn jullei al lekker aan het knuffelen met jullie beebjes! Ik hoop dat ales goed gaat en dat jullie snel wat van jullie laten horen.

Ik heb heerlijk een dagje vrij. Echt uitslapen is er niet bij maar ik ga lekker helemaal niets doen vandaag. hahaha. Ik zit lekker een beetje te computeren en tv te kijken. Ik ben wel heel erg moe en ik heb een beetje hoofdpijn dus misschien ga ik vanmiddag nog wel even een uurtje slapen.

Terug
Bovenaan