zwangere forumjunkies 2!!!

Hoi Meiden!!

Hindi, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!! een pittige bevalling, maar met een wonder er voor terug! Geniet je lekker??

Lilian: wat een super werkgever heb je zeg!! Dat is wel erg fijn dat je het zo hebt kunnen reglen   Succes morgen bij de Gyn!

Sjors.... morgen jarig, alvast gefeliciteerd ( voor ik het vergeet morgen). Heb je je eitje al voelen springen??? Ik hoop op goed nieuws over 2 week!!!

kitty, Al nieuws bij jullie???? toi toi toi!!

Joyce, lekker vrij vandaag. Je ligt vast nog lekker op bed uit te slapen. Heerlijk geniet er van he! Het word een mooie dag vandaag. Hopelijk blijft de temp steken bij een 22 graden of zo..... En wat goed nieuws over je nichtje!!!!!
Hoe is het met je harde buiken?? Dus niet meer in de tuin he!!! haha

Nou hier nog geen babynieuws te melden hoor. Vanacht heb ik wel goed last van mijn rug gehad, zeuriderig gevoel wat kwam en ging. Zonder regelmaat natuurlijk..... nu rommelt het ook nog wat door, al harde buiken gehad vanochtend.
Controles waren gisteren weer perfect. Bloeddruk blijft super. Alleen 1 minpunt is dat mijn volgende afspraak pas is met 41+2. Het kon niet eerder, geen plek. Dus dan gaan ze strippen, mocht ik nog niet bevallen zijn. we hopen op het beste, ben tenslotte "nog" maar 40+1 vandaag.
Jan ongeduld hier hoor, hahah..

Nou meiden fijne zonnige, niet te warme dag!!

hoi girrllsss

mama30 en kitty     waar zijn jullie??? niet stiekem aan t bevallen he ??hahahahaha of wel.......................................????

sjors     en is je ei al gespot?? voel je je ei of iets van je eisprong?? ik  ontdekte na storm* en daan* dat ik mijn eisprong wel goed voelde , alleen heb ik er nooit zo over nagedacht omdat ik aan de pil was daarvoor en dan let je niet op die dingen he.....
maar het is eens soort van krampig gevoel   wat ik vooral goed voelde als ik moest plassen en wat druk zette{?} hihi dan had ik een steekachtig gevoel in mijn zij...en dan wist ik dus dat mijn ei ging springen.....en dan moest er geknuffeld wordenhe!!
oooh en lekker naar valkenburg mmmmm gezellig stadje he..!!
wie weet word jullie toekomstige kindje daar wel verwekt !!leuk!!!hihi
nou in ieder geval knuffelse he en have fun!!

sandra   wat gaaf dat alles zo lekker loopt   en dat je aan t genieten bent !! ik zou willen dat wij vast zo ver waren ...........maar geduld is een mooie zaak [zeggen zehe!!]

joyce   lekker een vrije dag!!! de goeie dag uitgezocht hoor ...relaxx meid!!
na de bevalling   willen wij :   ik werk nu 4 dgn in de week , rene 5 dgn in de week en na de bevalling gaan we ieder om de week op woe met oudersschapsverlof...
zo is rene de ene woe vrij en ik de andere woe.
nou ben ik altijd al vrij op maandag   , dus lekker de ene week di don vrij werken [ikke] en de andere week werk ik op di ,woe, don, vrij   en dan heeft rene de woe lekker vrij.
zo kunnen we al 2 jaar vooruit   en dan zien we alweer verder dan is er vast al wel weer een baby bij hihihi...

nou vandaag is onze bakfiets binnen gekomen!!!gaaf!!! rene is min elkaar aan t zetten ..
straks lekker op de bakfiets naar de winkel hahahah leuk..
nou meiden ik ga ff douchen ..hoor jullie
doei!!!

ps kitty mama30   als jullie bezig zijn heel veel succes!! xxx

lilian

hahahhahah mama30   wij schrijven tegelijk!!
nou no0g niks dus ....jammer!! hihi
nou probeer nog ff te genieten   ook van t weer en van je schatje in je buik, voor je t weet is ie eruit!!!!!

doei x lil

hallo allemaal, daar ben ik weer. Allereerst Hindi en Sandra gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Wat een weer had je Sandra, ik was jarig en we hebben tot diep in de nacht buiten gezeten. (tenminste mijn visite langer dan ik, ha, ha). Ik had totaal geen fut om op de computer te zitten, want had het erg druk. Op mijn werk had een collega een miskraam gehad, maar meldde dat pas aan het einde van een druk maandag, dus heb ik me in mijn uppie helemaal uit de naad gewerkt, harde buiken en dikke voeten als gevolg. Was maar 2 x van mijn plek geweest, iets te weinig... Verder heb ik net zoals Joyce harde buiken, met regelmaat. Maar ja, ik kan mijn 2 kids toch ook niet alles alleen laten doen, ze zijn tenslotte pas 3 en 5.  Mijn kaartjes maak ik zelf, dus moeten ook wel bijna af, het huis moet schoon, voor de foto's van de makelaar. Met het hele mooie weer was ik constant in het zwembad te vinden. Heerlijk als afkoeling, zo ook vandaag weer. Gisterenavond een half uurtje gezwommen, maar het laatste baantje kreeg ik weer last van een harde buik, dus heb ik voortgetrokken aan het touw en ben maar gestopt. Zo balen. Vanaf maandag gaan ze hier weer naar school. Ook de jongste begint meteen, dus kan ik overdag zwemmen en 's middags lekker met mijn benen omhoog... (als het meezit). Mijn babykleding heb ik inmiddels gewassen, gestreken en klaar liggen en de wieg staat. Ik mis behoorlijk wat kleding, maar volgens mijn schoonzusje moet ik alles hebben gehad... Vind het zo zonde om kleine maatjes te kopen, want mijn kids zijn tot nu toe groot geweest en dan is het er binnen een weekje uitgegroeid...
Volgende week komt de makelaar foto's nemen en dan gaat het huis per nov in de verkoop. Ik moet vrijdag werken en dan nog volgende week vrijdag en 18aug. is mijn laatste dag. Dan kan ik mijn keukenkastjes gaan schrobben ... (hopelijk blijft het dan minder mooi weer, sorry voor de dames die nog een paar vakantieweken te gaan hebben, want met die hitte ben ik zo gevloerd). Ik bewaar zelf al mijn vakantiedagen voor na de bevalling. Hoef ik pas in januari weer te werken. Ben ik met Kerst en Oud en Nieuw vrij.
Ik ga de kids even binnenhalen, want het is bedtijd!

Iedereen die op het punt staat te bevallen, suc6 en de rest suc6 met de laatste loodjes werken!
Volgende keer, weer iedereen persoonlijk.
Gr. Mira

Uitgeteld.
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam

Afspraken:

Mama

30:  

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,

Joyce, 15 augustus, afspraak vk. (dan 34+3)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:    12aug 19+3wkn / 20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi  

Mama30; Wat jammer dat de bevalling nog niet is begonnen. Ik hoop dat je in iedere geval niet hoeft te wachten tot je volgende afspraak maar dat het eerder gaat beginnen.
Lilian; Dat zijn mooie werktijden. Ideaal dat Rene ook lekker een papadag heeft op deze manier. Maar je hebt een bakfiets gekocht. Wat leuk zeg. Dat is wel super straks met de baby. En als ze wat ouder zijn dan is het helemaal leuk voor je kindje.
Ikke; Ook al veel last van harde buiken zo te lezen. Ik kan wel zeggen dat je het dan wel moet proberen om het rustig aan te doen maar ik weet dat dat niet altijd gaat. Wanneer ga je met verlof? Ik neem zelf ook vakantiedagen op na mijn zwangerschapsverlof zodat ik in januari weer kan beginnen. En dan heb ik nu nog 2 dagen over dus die neem ik de aankomende weken op zodat mijn werkweek een dag korteris. Dat is wel lekker bedacht ik me zo en makkelijker vol te houden. Mar wat een fijn gevoel dat alles al lekker gewassen en gestreken is en dat je in principe er een beetje klaar voor bent.
Kitty; Volgens mij ben je nu heerlijk aan het genieten van je kindje! Ik hoop het in iedere geval.
Vandaag heb ik eigenlijk bijna niets gedaan. Heerlijk. Ik heb wel alle kaartjes van de kinderkleding geknipt en alle lakentjes uit de verpakkingen gehaald zodat ik vanaf nu alles een beetje kan gaan meewassen met de gewone was. Dan hoef ik er niet speciaal een hele was voor te draaien. Ik heb ook de gordijnen gewassen van de woonkamer. Die hangen nu te drogen in de woonkamer en dat ruikt echt heel erg lekker. Het is net of ik het hele huis gepoetst heb. Hahaha. Maar schijn bedriegt.

Sorry meiden; ik had mijn tekst getypt in Word en gekopieert maar nu staan er geen witregels tussen. Dus die zet ik er even bij. Dat leest wat makkelijker.

Mama30; Wat jammer dat de bevalling nog niet is begonnen. Ik hoop dat je in iedere geval niet hoeft te wachten tot je volgende afspraak maar dat het eerder gaat beginnen.

Lilian; Dat zijn mooie werktijden. Ideaal dat Rene ook lekker een papadag heeft op deze manier. Maar je hebt een bakfiets gekocht. Wat leuk zeg. Dat is wel super straks met de baby. En als ze wat ouder zijn dan is het helemaal leuk voor je kindje.

Ikke; Ook al veel last van harde buiken zo te lezen. Ik kan wel zeggen dat je het dan wel moet proberen om het rustig aan te doen maar ik weet dat dat niet altijd gaat. Wanneer ga je met verlof? Ik neem zelf ook vakantiedagen op na mijn zwangerschapsverlof zodat ik in januari weer kan beginnen. En dan heb ik nu nog 2 dagen over dus die neem ik de aankomende weken op zodat mijn werkweek een dag korteris. Dat is wel lekker bedacht ik me zo en makkelijker vol te houden. Mar wat een fijn gevoel dat alles al lekker gewassen en gestreken is en dat je in principe er een beetje klaar voor bent.

Kitty; Volgens mij ben je nu heerlijk aan het genieten van je kindje! Ik hoop het in iedere geval.

Vandaag heb ik eigenlijk bijna niets gedaan. Heerlijk. Ik heb wel alle kaartjes van de kinderkleding geknipt en alle lakentjes uit de verpakkingen gehaald zodat ik vanaf nu alles een beetje kan gaan meewassen met de gewone was. Dan hoef ik er niet speciaal een hele was voor te draaien. Ik heb ook de gordijnen gewassen van de woonkamer. Die hangen nu te drogen in de woonkamer en dat ruikt echt heel erg lekker. Het is net of ik het hele huis gepoetst heb. Hahaha. Maar schijn bedriegt.

Ikke, jij schiet ook al weer op zeg!   Rustig aan met die harde buiken he!!! teken dat je het toch rustiger aan moet doen!

Joyce, toch nog geen nesteldrang he!! Dacht dat je ging luieren, hahaha... Lekker is dat he als de gordijnen zijn gewassen. Ik word er ook altijd zo blij van, ruikt zo lekker. Wel heerlijk dat je zo'n mooi aankeuvel dagje hebt gehad.

He, weten jullie wat ik denk?? dat onze Kitty al lekker in het kraambed ligt! Hopelijk !!!

Hier nog rustig. Heb (eindelijk) weer es lekker geslapen, wel wakker geworden dat ik niet meer kon liggen omdat ik last van mijn bekken had. Dit had ik bij onze eerste als met 32 weken (verweking van, werd mij toen verteld). Verder is guppie best druk al vanmorgen. Het draait daarbeneden aardig heen en weer, en dit doet au.... dit is ook de eerste dag dat ik haast niet kan lopen. Nou wie weet......haha....

Fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan