zwangere forumjunkies 2!!!

goeiemorgen!!

mama30   moeilijk lopen vandaag?? dan zou t wel eens kunnen gebeuren .............zegt mijn ""fingerspitzengevuul"" hahahhahaha.. ik weet t niet hoor maar denk t zo maar.

ik denk ook dat kitty al bevallen is ...of bezig is, anders had ze allang weer hier geweest!! denk ik..
spannend.....

ik moet straks naar gyn ..wel weer een andere als anders [ivm vak] is wel irrietant   maar din mag ik weer naar de mijn ...
straks meten ze dus bmm op.. ben benieuwd wat zn man nou t e melden heeft daarover?? we wachten af...

ok ik ben weer weg   allemaal de groetjes en tot vanavond   wel wat later of morgenvroeg want na gyn naar mij ouders en dan een verjaardag! druk druk hihi

okee doei xx lil

Hoi meisjes!!

Lillian!!
Heel veel succes vandaag bij de gyn meid!! Ik hoop dat je baarmoedermond potdicht zit!! Laat je wel even weten hoe het gegaan is!!

Mama30!!
Ik denk dat Lillian gelijk heeft!! Volgens mij gaat het gebeuren!! Succes meid!!

Kitty!!
Ben je al lekker van je kindje aan het genieten??

Ikke!!
Rustig aan doen hoor meid!! Harde buiken lijkt mij heel vervelend!! Wat gaat jou zwangerschap ook al weer snel zeg!! Is verder alles goed met je??

Joyce!!
Hoe was je vrije dagje?? Heb je lekker genoten van het niets doen?? (najaa niets doen...toch maar eventjes de gordijntjes gewassen zie ik).. Heb ik ook net gedaan!! Heerlijk ruikt het nu in huis!!

Zo.. ik ben klaar met poetsen!! Dus laat het bezoek maar komen!! Ik had nog even de hoop dat we vanmiddag buiten konden zitten!! Het was echt heerlijk weer buiten!! Maar als ik nu door de ramen kijk zie ik mij daar toch een lucht aankomen!! Jammer!! Het komt niet vaak voor dat ik mijn verjaardag binnen moet vieren!!
Ik heb geen flauw idee of mijn eitje al gesprongen is of niet, heb nog niets gevoeld/ gemerkt!! Misschien spingt ie vandaag wel!! Vannacht nog maar even knuffelen.. hihihi... het wordt Sjors verwennacht heb ik maar besloten...hihii... ben tenslotte jarig!!!

Liefs Sjors..

Uitgeteld.
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam, 1e kindje

Afspraken:

Mama

30:  

Hindi,  

Kitty26,  

Nathasja,

Joyce, 15 augustus, afspraak vk. (dan 34+3)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:    12aug 19+3wkn / 20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi  

Zie je nou... ik ben ook zo'n doos met mijn geheugen he!!

SJORS: Er is er 1 jarig Hoera Hoera!! Dat kun je wel zien dat is Sjors!!! haha... Gefeliciteerd Sjors!! Een hele fijne dag gewenst!!! Hoop voor je dat de regen ophoud en je nog lekker buiten kan zitten!!

Enne goed idee... sjors verwend avond/nacht/morgen!! Zet m op!!!

Lilian: succes bij de gyn!!! ben erg benieuwd, ik heb er vertrouwen in dat ie nog potdicht zicht en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell lang is!!!! We zien het wel als je tijd hebt om ons even uit te leggen hoe het in elkaar zit!!!

oja en meiden....ik hoooooop zoooooooooo dat jullie gelijk hebben!!!!!

sjors Proost!

Uitgeteld.
Ilona, 26 jaar, uitgeteld 9 juli 2008

Kitty26, 27 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008

Mama30, 25 jaar, uitgeteld 5 augustus 2008
Joyce,  28 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Mimi, 27 jaar, uitgeteld 23 september 2008
Ikke, 35 jaar, uitgeteld 27 sep 2008 volgens 1echo,21sep 2e echo
Jennifer33, ??jaar, uitgeteld 5 december 2008
Jossie 79, 28 jaar   uitgeteld  6 december 2008
Johanna, 28 jaar, uitgeteld +/- 10 december 2008
lilian,31 jaar ,uitgeteld 2 januari 2009
vera ,22 jaar,uitgeteld +/- 2 januari 2009
Mamaroos Uitgeteld tussen 15-21 februari

Sjors: NOD: 20 augustus, 3e ronde na miskraam, 1e kindje

Afspraken:

Mama

30:  14 augustus (strippen) Hoop zo dat het niet nodig is......

Kitty26,  

Joyce, 15 augustus, afspraak vk. (dan 34+3)  
Johanna,
Ikke,  19aug, afspraak bij verloskundige, 34 weken en 3 dagen
Jossie:  
lilian:    12aug 19+3wkn / 20 wkn echo 19aug!!!
Jennifer33,
Mamaroos:

GEBOREN:
11 april, Gideon Lucas, zoon van Elle
25 mei, Boaz, zoon van Tanja
27 mei, Fedde, zoon van Gipsyd
28 mei, Neomy (Eduarda Catharina Johanna), dochter van Anja
01 juli, Roan, zoon van Denise
08? juli, Lindsey, dochter van Annelies
11 juli, nienke, dochter van natasja
25 juli, Assunta, dochter van Sandra
28 juli , Emma, Dochter van Hindi  

sjors VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

ALSTJEBLIEF EEN KADOOTJE!!!!!!HIHI EN IK HOOP ZO DAT JE DEZE MAAND RAAK   WORD   GROETJES X   LILIAN

PS FIJNE DAG

Sjors; van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Laat jezelf maar lekker verwennen vanavond. wie weet krijg je het mooiste kado wat je voor jezelf kan wensen. ik hoop het voor je.

Lilian; Hoe was het bij de gyn? Geen rare dingen met je baarmoedermond? Ik hoop het in iedere geval voor je. Je verdient gewoon een onbezorgde zwangerschap.

Mama30; Wie weet is het dan toch zover en mag jij vanavond of morgen je kleintje in je armen houden!!!! Maar hoe dan ook...het zal niet lang meer duren. :)

Zo dit wass mijn derde poging om op mijn werk even een berichtje achter te laten. ik werd iedere keer gestoord. Mijn vriend moet vanavond werken tot 9 uur dus ik ga zo heerlijk een Big Mac Menu  bij de Mc Donalds halen. Mmmmmmmmm daar heb ik echt zin in. het liefst zou ik dat elke dag eten maar dat is natuurlijk niet gezond en mijn vriend vindt het ook niet echt lekker maar nu is hij toch niet thuis. hahaa :)

Terug
Bovenaan