zwangere forumjunkies 2!!!

Goede morgen dames! Het is al weer vrijdag. Wat gaat de tijd toch snel he?! Vanavond heb ik een bruiloft van een collega. Ik heb een heel leuk jurkje van mijn schoonzusje geleend. Dus ik heb er wel zin in ook al wordt het zo wel een lange dag. Maar morgen is het weer weekend. Heerlijk.

Mama30; Is het al begonnen? Ik hoop het zo voor je.

Lilian; Alles goed gegaan bij de gyn?

Sjors; Heb je een leuke dag gehad gisteren?

Kitty; Lekker aan het genieten van je beeb?

Sandra; Ook met jou alles goed. Hoe gaat het met de genezing van je keizersnee?

Goedenmorgen meiden!

Joyce, veel plezier vanavond! Geniet er van!!

Kitty..... hoe is het????

Lilian, ben erg benieuwd hoe het was bij de gyn gisteren!

Sjors....en en en   hoe was je party???? Goed afgesloten??

Hier nog niets...... meer dan afwachten kunnen we niet. Heb wel voor me zelf besloten dat ik   maandagochtend even met de VK bel of mijn afspraak ook eerder kan, of er dus al plek is. Ach wie niet waagt wie niet wint.

Fijne dag meiden!

hoi meiden

nou alles was goed...
de baarmmoeder[kanaal] kanbij iedereen tussen de 3 en de 5 cm zijn..verschild per persoon...
nou die is dusgemeten en de lengte van t "kanaal"wa 49,1mm dus bijna 5 cm
Nou als ie zo blijft is alles ok..
als nou de bevalling langzaam inzet dan word dat stukje steeds korter en als je 1,5 cm bent [met bv 24 26 weken] dan ben je een risico...
dan kunnen ze een bandje zetten ofzo en dan zal je ook plat moeten denk ik.....
maar hij   was 49,1 mm dus alles ok..
en dat gaan ze nu elke week meten want ze weten ook niet precies hoe snel dat korter kan worden...
hoop dat t zo blijft he!!

nou meiden ik ga poetsen is echt heel hard nodig haha...

mama30 succes he
 en kitty nou die moet volgens mij al bevallen zijn!! hihi

xxx lilian

hoi hoi

lilian goed nieuws!
wel fijn dat je zo strak onder controlle staat!

kitty jij bent bevallen kan niet anders!
laat even wat van je horen we zijn benieuwd!

mama30
ja je hebt gelijk hoor meis gewoon bellen!
ik hoop voor je dat het snel inzet en dat je ook lekker met je beebje kan knuffen!

joyce veel plezier vanavond!
hoe is t met je nichtje ? mag ze al bijna naar huis?

sjors nog gefeliciteerd met je 27e verjaardag!
en wie weet! we duimen voor je!

hier gaat alles goed gister weer voor t eerst auto gereden maar een klein stukje was meer dan genoeg haha maar het gaat best goed met me ja af entoe nog last maar kan al wel weer een hoop zelf de zware dingen doet fabrice maar ik vind het fijn om weer wat aantekeuvellen...
assunta houd ons al 2 nachten wakker.....gaaaaapppppp....haha overdag is ze doornroosje maar snachts????

nou iedereen een fijn weekend!
liefs sandra

Hoi meiden!!

Bedankt voor de felicitaties!! Het feest was erg gezellig!!

Lillian!!
Wat fijn dat alles goed was bij de gyn!! Houden zo!!! Ik heb echt een heel goed gevoel over jou zwangerschap!!

Joyce!!
Wat leuk!! Een bruiloft!! Heel veel plezier!! En leuk, dat je een mooi jurkje hebt geleend, kun je mooi je buikkie showen en zie je er smashing uit!!

Kitty!!
Zijn jullie lekker aan het genieten??

Roos!!
Hoe is het bij jou meid?? Nog steeds moe en misselijk??

Sandra!!
Dus jullie meisje heeft jullie flink wakker gehouden vanacht!! (misschien maar lekker op bed kruipen als zij ook ligt te slapen)!!
Je doet wel rustig aan he?? met tillen en autorijden?? Een keizersnede is niet niks!! Goed op jezelf passen hoor!!

Monique!!
Hoe is het met jou?? Ben je druk aan het klussen (lees: verfen, behangen etc..) in je nieuwe huis?? Wordt het mooi??

Mijn verjaardag was erg gezellig!! Ik had eigenlijk nachtdiensten, maar op het aller laaste moment was er nog een collega die wel voor mij wou werken!! (echt lullig nachtdiensten op je verjaardag)!! Ik heb gisteren alleen bezoek gehad van mijn familie en Teake zijn familie!! Ik geef 6 september nog een feestje voor vrienden en vriendinnen!! Hihihihi ben ik lekker 2 keer jarig!! hihihiihihi (wat een gesodemieter, maar wel gezellig)!!
De avond hebben we zeer goed afgeloten ;-) ....
Volgens de statestieken is mijn eisprong al geweest, heb er alleen nog niets van gemerkt.. Dus we knuffelen nog maar eventjes door voor de zekerheid...

Liefs Sjors....

Mama30!!

Je hebt groot gelijk, is zou de Verloskundige ook bellen!! Ik heb gehoord dat strippen maar 5 tot 10 minuutjes duurt!! Er zal toch nog wel een plekje zijn voor je!!??
Succes meid!! Ik hoop dat het heel gau mag beginnen!!

Liefs Sjors...

Hallo allemaal

Wat wordt er toch ontzettend veel geschreven zeg.

Joyce, ik heb inderdaad niet altijd de mogelijkheid om het rustiger aan te doen. Gelukkig begint komende maandag hier de school weer, dus kan het wel weer. Ik werk slechts 1 dag in de week, maar de andere dagen heb ik tot nu toe dus de kinderen thuis en als het mooi weer is, gaat het prima. Kunnen ze zichzelf lekker buiten vermaken, maar bij slecht weer is dat andere koek. Ik hoef alleen nog 15 en 18 aug. te werken. Heerlijk vooruitzicht. Ik zag dat mijn laatste dag we met 3 pers. Ingeroosterd staan, dus hopelijk mag ik ook nog eens eerder weg. Dat zou zo fijn zijn. Ik neem geen vakantiedagen op. Alles voor erna. Dus hoef ik pas in jan. ergens weer te beginnen, als de baby ong. 4 maanden is. Wanneer is jouw laatste werkdag? We lopen gelijk (ongeveer). Jij hebt ook al je best gedaan met je gordijnen.

Mama30, ik weet het, dat ik rustiger aan moet doen. Vanaf maandag kan dat...

Sjors, verder gaat alles prima met me. Behalve die harde buiken en af en toe zo flauw als wat, maar ja, mijn bloeddruk is altijd al laag en nu dus ook. Zoute drop helpt wel een beetje, maar ja, te veel is weer niet goed, voor mijn (toch al niet zo denderende) stoelgang.
Jij alsnog gefeliciteerd! Ben je lekker verwend, zowel voor als met bedtijd, ha, ha. Ik hoop dat je snel tot de zwangeren behoort!!!

Lilian, fijn dat je controle goed was en dat je zo goed onder controle blijft staan.

Volgens mij kan je bij ons allemaal van de grond likken, want iedereen is volop aan het poetsen. Hoe bedoel je hormonen????

Geniet van het weekend (met dat takkeweer, wat ze voorspellen) en maak er het beste van.

Ben benieuwd wat Kitty op de wereld heeft gezet.

Groetjes Mira

Hoi Meiden,

wat schrijven jullie veel gezellig hoor om het te mogen lezen

mama30 ik hoop dat je gauw mag gaan bevallen zodat je dan eindelijk je ukkie kan vast houden succes meis

joyce hoe was de bruiloft? en hoe is jet met je nichtje?

sjors meis sorry maar als nog van harte gefeliciteerd meis
je ei hebt je gehad ik hoop dat het naar iets moois mag leiden
en dat jij de volgende zwangere bent gun het je zo
verder alles goed met je leuke verjaardag gehad zo te lezen wel
succes meis met het wachten wanneer wil of ga je testen?

met mijn gaat het goed ondanks alle drukte rond de verhuizing
ons nieuwe huis is bijna klaar de slaapkamers zijn wel klaar vandaag
beneden beginnen en morgen laminaat leggen schiet dus op eindelijk
helaas ben ik dinsdag ongesteld geworden had ook niet anders verwacht maar toch hoop je stiekem op een kleine wonder de terluersteling was toch wel stiekem weer aanwezig dat is toch weer een teken dat ik wel weer met zwanger worden bezig ben
maar de laaste 2 IUIdoen we pas in het nieuwe jaar ik ga maandag de gyn bellen

nou meiden ik heb even geen tijd om op jullie alle maal te reageren
dat doe ik later wel weer weet dat ik aan jullie denk vooral aan de meiden die op het punt staan te bevallen

liefs
monique

Terug
Bovenaan